در مقابل سرما هیچ چیز گرما بخش تر از دیدن هواداران در 3395 کیلومتری مادرید نیست .

به گزارش خبر آنلاین؛رئال مادرید دیشب وارد فروردگاه شرامتایوو شد که 75 هوادار ، با لباس پوشیده فریاد می زدند :" زنده باد رئال ، با تو هستیم تا فینال "
مسکو در دمای 12 درجه زیر صفر میزبان رئال مادرید بود . واکنش ناخود آگاه نسبت به برف و یخبندان در خیابان ها توسط کاپیتان ایکر این بار :" ای وای !" اما بیشتر بازیکنان ، گرمکن های معمول بدون کاپشن را در اتوبوس به تن داشتند .
سفر پنج ساعته رئال مادرید به مسکو آسان بود . پیش از آن که از باراخاس راه بیافتند ، فاصله با بارسلونا سیزده بود و تیم بسکتبال هم حریف دیرینه را شکست داده بود تا همه از این بابت سرخوش باشند .
مورینیو 21 بازیکن شامل 20 عضو تیم اصلی و توماس مخیاس را در لیستش قرار داد که دی ماریا مهمترین غایب بود . به گفته باشگاه این بازیکن باید معاینه شود . لاس و آلتین توپ هم به علت مصدومیت سفر نکردند . کریستیانو و په په اما با وجود مصدویمت برابر راسینگ تمرین کردند و هر دو فیکس شدند .
رئال مادرید برای این سفر 1250 کیلو لباس زمستانی برده بود ، تقریبا 25 کیلو برای هر کدام از اعضای این اردو . بدین ترتیب شاگردان مورینیو با سرما و چمن مصنوعی لوژنیکی خو می گیرند . رئیس کانون هواداری رئال در روسیه می گوید :" مورینیو بهترین مربی جهان است . رئال مادرید نباید به او اجازه رفتن بدهد ، به اینتر و چلسی نگاه کنید . "
تیم راهی هتل رادیسون شد تا در آن جا بماند که برخی از هواداران که دم هتل منتظر بودند ، ریاد خوزه مورینیو سر دادند .
 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    4 3
    استقلال در همين دماي 12 درجه زير صفر نماينده ازبكستان را شكست داد