موسسه تصویر شهر در سی‌امین جشنواره فیلم فجر توانست دو سیمرغ بلورین و جایزه بهترین مدیر سینمایی این دوره از جشنواره را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این موسسه در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با دو فیلم «نارنجی‌پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان حضور یافت و با پردیس سینمایی ملت و تالار ایوان شمس میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان جشنواره بود.

موسسه تصویر شهر در جشنواره سی‌ام توانست جوایزی بدین شرح را در بخش‌های مختلف دریافت کند:
در بخش تجلی اراده ملی که شامگاه پنجشنبه 27 بهمن‌ماه در سینما آزادی برگزار شد، محمدعلی حجازی مدیر امور پردیس‌های شهرداری تهران به عنوان بهترین مدیر سینمایی این دوره از جشنواره معرفی شد.
همچنین در این بخش جوایز وزارت آموزش و پرورش، مرکز ملی فرش و آموزشگاه سینمایی دارالفنون به فیلم «نارنجی‌پوش» و جایزه کانون ایرانی مدرسان سینما به فیلم «بوسیدن روی ماه» تعلق گرفت.
در بخش مسابقه سینمای ایران این موسسه با دو فیلم در 14 رشته کاندید دریافت جایزه شد و توانست سیمرغ بلورین بهترین تدوین و جایزه ویژه هیئت داوران برای فیلم «نارنجی‌پوش» و سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری برای فیلم «بوسیدن روی ماه» را از آن خود کند.
پیش از این نیز در بخش بین‌الملل جشنواره فجر جایزه بین‌المذاهب و سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش جلوه گاه شرق- سینمای آسیا به فیلم «نارنجی پوش» و دیپلم افتخار بهترین بازیگری به فیلم «بوسیدن روی ماه» اهداء شد.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =