۰ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵

این مرد در تمام طول عمرش ادعا کرد که فرزند یکی از معروفترین مردان جهان است: مردی بنام آدولف هیتلر

 

ژان ماری لورت فرانسوی، دهه ها سال قبل با نوشتن کتابی ادعا کرده بود که پسر هیتلر است. این موضوع سالها بحث داغ میان آلمانی ها و فرانسوی ها بوده است اما اخیرا مجله ای فرانسوی آن را با انتشار مطالب جدید، داغ تر کرده است.
همه چیز به جنگ جهانی اول بر می گردد، زمانی که دختر جوان فرانسوی عاشق سرباز آلمانی می شود که گوشه جاده ای در بیرون دهکده فورنه وپ مشغول نقاشی بود. ژان ماری لورت در مارس 1918 بدنیا می آید و همگان وی را در مدرسه بوش خطاب می کردند. بوش لقب تهاجم گونه سربازان آلمانی در جنگ جهانی اول بود.
 
هیتلر بعدها این رابطه را انکار کرده اما ثابت شده که حتی در زمان جنگ نیز مرد آلمانی نقاش برای خانم لوبجوی در پاکت نامه، پول می فرستاده است.
بعد از مرگ مادر لورت، وی در انبار خانه نقاشی پیدا می کند که پشت آن امضای آدولف هیتلر بوده است. آنها همچنین صاحب خانه ای در فرانکفورت شدند که حتی یک پنی هم برای آن نپرداخته بودند. لورت برای کشف ماجرا به دهکده رفت تا موضوع را کشف کرده و از حقیقت سر در بیاورد. تحقیقات دانشگاه هایدلبرگ آلمان نشان می دهد که گروه خونی هیتلر و لورت یکی بوده است. همچنین دستخط هر دو بسیار شبیه بوده و چهره شان نیز شکل هم بوده است.
در سال 1985 لورت با داشتن 9 فرزند از چندین زن، در گذشت. نام پدر تو هیتلر است؛ نام کتابی است که لورت در مورد زندگی خود نوشت و وکیل خانوادگی آنها نیز سالها قبل تلاش کرد تا رابط خانوادگی وی را ثابت کنند.
ژان پاول مولدرز ژورنالیست بلژیکی چند سال قبل دنبال ماجرا را گرفت و با آزمایش دی.ان.ای اعلام کرد که مطابقتی وجود ندارد.
اما به هر حال یافته های مجله فرانسوی اخیرا این موضوع را دوباره بر سر زبانها انداخت.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =