می گوید هدفش یک چیز است.اینکه تیم ملی کشتی آزاد در المپیک به موفقیت برسد.

مرتضی رضایی- به نظر تمام کدورت ها پشت درهای بسته گذاشته شد تا غلام محمدی پس از یک ماه و چند روز دوری از تیم ملی بار دیگر فکرهای بازگشت درسرش را مرور کند. التبه اظهار نظر چند ورز پیش حمید سجادی هم نمی تواند در این تصمیم بی تاثیر باشد.معاون ورزشی وزیر در انتخابات فدراسیون والیبال در لابه لای حرف هایش از بازگشت دوباره محمدی به تیم ملی خبر داد تا جرقه را زده باشد.به نظر مرور زمان و رسیدن به آرامش هم کمک بزرگی به محمدی کرده تا یک تصمیم درست بگیرد.اینکه برای موفقیت ایران و تیم ملی پست و مقام مهم نباشد و او تجربیاتش را در اختیار کشتی گیران جوان قرار دهد.البته هنوز تصمیم سرمربی سابق برای بازگشت قطعی نشده و خود او هم با اما و اگر حرف می زند.

چند روز پیش حسن رنگرز خبر از برگزاری جلسه ای با حضور شما و خادم را داد.جلسه ای که پشت درهای بسته برگزار شد.به نظر تغییر تصمیمی که شما در روزهای گذشته گرفته بودید حاصل برگزاری این جلسه است.

من نمی خواهم ریز آن جلسه را توضیح بدهم.اما من مشکلی با کسی نداشته و ندارم.هدفم فقط و فقط به آرامش رسیدن تیم ملی است.برای اینکه زحمات زیادی برای آن کشیدم و دوست ندارم تلاشی که کرده ام بی نتیجه بماند.این هدفی است که به نظرم نه تنها من،بلکه همه کسانی که در راس کشی قرار دارند باید به آن عمل کنند.

پس جرقه بازگشت زده شده و احتمالا یک بار دیگر باید شاهد حضور غلام محمدی در تیم ملی باشیم.

مهم بودن یا نبودن من در تیم ملی نیست.من به غیر از جلسه ای که با خادم داشتم یک جلسه هم با رنگرز و بقیه عوامل کشتی در وزارت ورزش برگزار کردم.خواسته آنها بازگشت من به تیم ملی است.اما نمی دانم قرار است چه سمتی را به من پیشنهاد کنند.
رسول خادم به نظر از موضع خودش کوتاه نیامده و همچنان می خواهد در راس کادر فنی باشد.با این شرایط محمدی قبول می کند در سمتی غیر از سرمربیگری برای تیم ملی کشتی کار کند؟

ببینید.من در این چند روزه با رسانه های زیادی حرف زده ام.نمی خواهم حرف هایی بزنم که کشتی وارد حاشیه شود.فکر می کنید چرا در این چند وقت اخیر سکوت کرده ام؟چون من از خانواده کشتی هستم و اگر هدفم موفقیت این تیم است نباید کاری کنم که تیم ملی به حاشیه برود.اگر غلام محمدی در تیم ملی نباشد و این تیم نتیجه بگیرد خوشحال کننده است.دروغ است که اگر بگویم نمی خواهم به تیم ملی کمک کنم.دراین یک ماهه تمام فکر و خیالم در اردو بوده است.جان من به جان کشتی بسته است.من خادم کشتی هستم و هر کاری برای موفقیت آن انجام می دهم.حتی اگر هم در تیم نباشم آرزو می کنم که بچه ها همیشه موفق باشند.

در این بین حمید سجادی با اطمینان در مورد بازگشت شما حرف زده است.ایشان از شما حمایت کرده اند و گفته اند که تلاش زیادی برای بازگشت شما کرده اند.
نظر لطفشان است.من نتایج بدی نگرفته بودم و خود آقای سجادی هم این مسئله را بارها عنوان کرده بودند.هر چه خدا بخواهد همان می شود.
شما نتایج بدی با کشتی نگرفتید.پس ازآن حاشیه های زیادی که برای آزادکاران به وجود آمد تیم داشت راه خودش را پیدا می کرد اما...
دل آدم می سوزد.همه بچه ها با عشق و علاقه کار می کردند و جو خوبی در تیم حاکم بود.باید قبول کرد که کشتی آزاد ما چند وقتی بود که روند خوبی نداشت و نتایج خوبی نمی گرفت.شما آمار در دستتان هست زمانی که غلام محمدی تیم را تحویل گرفت چندم المپیک و جهان بودیم؟کسی به این نکته ها اشاره کرده است؟کسی این تغییر و تحولات را دیده است؟منتی نیست اما هر کاری هم که کرده ام برای خدمت به کشتی مملکتم بوده است.


فکر می کنید با شرایط موجود کشتی ایران در المپیک موفق می شود؟

هدف باید همین باشد.بچه ها انگیزه بالایی دارند و پتانسیل کلی تیم خوب است.فکر می کنم فقط باید کمی روحیه به تیم تزریق شود.زمان زیادی باقی نمانده است و فرصت ها دارد از دست می رود.باید بیشتر تلاش کردونباید خودمان را گول بزنیم.بدون تمرین و روحیه شک نکنید که درالمپیک نتیجه خوبی رقم نخواهد خورد.اما من بچه های تیم ملی را می شناسم و غیرت آنها می تواند برگ برنده ای باشد که کاروان ایران چند مدال خوش رنگ بگیرد.

و سهم غلام محمدی در این بین چه چیزی است؟
هنوز خودم هم نمی دانم.من همیشه آماده خدمت به کشتی ایران هستم.قبلا هم گفته ام که با تمام وجود دوست دارم باشم و به تیم ملی خدمت کنم.اما باید به توافق برسیم و سوء تفاهمات بر طرف شود.من باز هم می گویم هدفی به غیر از خدمت گزاری ندارم.
چند روز پیش و در گفت و گویی خبر از چند پیشنهاد خارجی داده بودید.یعنی اینکه غلام محمدی را دیگر در تیم ملی ایران نمی بینیم؟

پیشنهاد همیشه بوده و خواهد بود.اما اینکه من در تیم ملی ایران فعالیت کنم به خیلی از چیزها بستگی دارد.گفتم باید بنشینیم و در باره خیلی از سوء تفاهمات حرف بزنیم.من انتخاب اولم تیم ملی کشور خودم است نه جای دیگری.اما از کانادا،آمریکا و آذربایجان هم پیشنهاد دارم.من هیچ تصمیمی نگرفته ام و منتظر هستم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی می افتد.

غلام محمدی در المپیک حضور دارد؟
شک نکنید که در المپیک هستم.
با تیم ملی ایران یا...
مشخص نیست.من هرچیزی که دارم و به هر کجا که رسیده ام از ایران دارم. به همین دلیل دوست دارم با تیم ملی خودم در المپیک باشم.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =