سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان فارغ‌التحصیل دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفندماه سال 1390 را فراخوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان وظیفه عمومی با صدور اطلاعیه ای مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را به خدمت فرا خواند.
در این اطلاعیه آمده است:به اطلاع تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ اول اسفندماه سال 1390دریافت داشته‌اند می رساند که نحوه و چگونگی اعزام به خدمت دوره ضرورت آنان در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح به اطلاع رسیده است و این افراد باید براساس اطلاعات مندرج در آن برگ اقدام کنند.
آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار کنند.
همچنین تمامی مشمولان باید در تاریخ تعیین شده اوراق مربوط به اعزام خود را مانند: برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی و ... در هنگام مراجعه به وظیفه عمومی به همراه داشته باشند.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    27 0
    تیترتون عامل سکته است!!! مشمولان دانشجو چیه؟ فارغ التحصیلان دانشجو!