محسن رفیقدوست در وبسایت خود نوشت:

دامین Khamenei.net دست چه كسی است؟

این خبری بود که شب گذشته توسط برخی رسانه های خبری پیامک شد و در سایتهای خبری به نقل از سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی که تحت مدیریت حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان اداره می شود ذیل این عنوان نوشته شده بود: اینكه گردانندگان سایت رفیق دوست دقیقاً با كدامیك از اهداف بالا سایت Khamenei.net را به سایت وی ارجاع (ریدایركت) داده‌اند چندان مشخص نیست اما هرچه باشد امری است كه به هیچ عنوان قابل قبول و شایسته نیست و مبتنی بر حقوق كاربران اینترنت نیز نمی‌باشد.

این خبر توسط رسانه های منتشر کننده آن به گوش ما رسید و موجب تعجب گردید. چنین فضاسازی گسترده ای در حالی انجام شد که بررسی مالکیت هر دامنه به راحتی توسط برخی پایگاه های اینترنتی قابل دسترسی است و بر اساس ثبت انجام شده این دامنه در تاریخ 28 مرداد 1379 ثبت شده است و طبیعتا چنین ثبتی توسط سایتی که به تازگی و در سال جاری آغاز به کار کرده است، دور از ذهن است و هر کس که اندک اطلاعاتی از شیوه عملکرد پایگاه های اینترنتی داشته باشد می داند که ثبت دامنه و ارجاع آن به دیگر سایتها نیازی به تایید سایت ارجاع شده به آن ندارد.

با توجه به اهمیت حفظ حریم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (روحی له الفداء) ضرورت دارد که نهادهای امنیتی این عملکرد خارج از شئون و سخیف را مورد رهگیری قرار دهند و با مرتکبین چنین اقدامی برخوردی قاطع انجام دهند. شاید اگر نیاز به یافتن سرنخی نیز باشد بتوان از مسیر اولین منتشر کنندگان خبر پیگیری کرد که خبر چنین موضوعی را چگونه بدست آورده و منتشر کرده اند.

همچنین با توجه به توان بالای نیروهای هکرهای ایرانی انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به تغییر مسیر این دامنه به سایت دفتر مقام معظم رهبری اقدام نمایند.

اینکه انگیزه برخورد با محسن رفیقدوست در این مقطع چیست و تخریب سایت او چه هدفی را دنبال می کند؛ امر دشواری نیست. از آنجا که برخی رسانه ها با تقطیع و یا تحریف نگاه اینجانب منافع خود را دنبال می کردند و به انتشار اصل دیدگاه ها نمی پرداختند، پایگاه شخصی راه اندازی شد تا بدون تحریف و سانسور مطالبی را که مفید می دانم منتشر کنم. خدا را شاکرم که برخی نقدها و نظرهای منتشر شده تاثیری داشته است که موجب نگرانی کسانی شده است که تا پیش از این سعی بر وارونه نمایی آن داشتند.

اینجانب ضمن اعلام برائت مجدد از این اقدام و تقاضای مصرانه برای پیگیری جدی آن توسط نهادهای ذیربط، یادآور می شوم طبعیتا حق قانونی شکایت از کسانی که افترای فوق را منتشر ساخته و این نسبت کذب را بازنشر وسیع داده اند باقی است.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    10 1
    چي گفت آقاي رفيق دوست؟ شما فهميديد؟