رئیس جمهور در جمع مشاوران جوان دولت درباره انتخابات، بازار سکه و ارز و... سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد  که تاکنون کمتر درباره انتخابات اظهار نظر کرده بود امروز در نشستی که خبرگزاری فارس در خبر خود آن را «نشست انتخاباتی حلقه انحرافی» موسوم به حامیان گفتمان انقلاب معرفی کرده است از آنچه خرج های میلیاردی برای انتخابات خواند انتقاد کرد.

 این در حالی است که طی ماههای گذشته اصولگرایان جریان حاشیه دولت را به صرف هزینه های میلیاردی برای انتخابات متهم می کنند. 

در این نشست که  با حضور 6هزار مشاور جوان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سراسر کشور در تالار وزارت کشور برگزار شد، پیش از رئیس جمهور نیز رئیس سازمان فضایی کشور، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، مصطفی محمدنجار وزیر کشور و حمیدرضاافراشته معاون حوزه مشاوران جوان که ریاست آن با مشایی است سخنانی را ایراد کردند.

سرپرست سازمان فضایی کشور بخش زیادی از سخنان خود را به پیشرفت‌های فضایی کشورمان اختصاص داده و در قسمت پایانی سخنانش خطاب به سرشاخه‌های مشاوران جوان گفت: همه شما را به حضور پررنگ در عرصه‌های علمی، اجتماعی، سیاسی و به خصوص انتخاباتی که در پیش داریم دعوت می‌کنم.

 پس از اتمام سخنان رئیس سازمان فضایی کشور نوبت به سخنرانی وزیر کشور رسید که نجار نوبت خود را به وزیر امور خارجه داد.

استخدام 1200 نفر در وزارت خارجه

 وزیر امور خارجه نیز که پشت تریبون قرار گرفت طی سخنانی از اهمیت مشاوره صحبت کرد و خاطرنشان داشت: با عنایت ویژه‌ای که رئیس جمهور داشت در یک ماه آینده با فراخوان عمومی وزارت خارجه کاستی‌های خود را مرتفع خواهد کرد که در همین راستا 1200 نفر از همین جوانان استخدام به وزارت خارجه درمی‌آیند.

تشکر داماد خواهر احمدی‌نژاد از مشایی

 «بنده تشکر خودم را خدمت جناب مهندس مشایی که در جمع حضور ندارند اعلام می‌کنم».این سخنان آغازین حمیدرضا افراشته داماد خواهر احمدی‌نژاد و معاون مشایی واکنش برخی‌ها را در پی داشت و او را "هو" کردند.

 افراشته در ادامه اشاره‌ای به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه «این دولت پاک‌ترین دولت دنیا است» کرد و گفت: بنده می‌گویم که پاک‌ترین بخش این دولت مشاوران جوان است.

 معاون مشایی یادآور شد: برخی می‌گویند شما به جریان خاصی وصل هستید اما امروز در دنیا دو جریان حق و ظلم وجود دارد که امروز در نظام ایران یک جریان حق وجود دارد که رهبر آن مقام معظم رهبری است و ما حاضریم جان خود را برای او تقدیم کنیم.

تنش در همایش مشاوران جوان
باشگاه خبرنگاران در این باره نوشت: حمایت افراشته از مشایی با اعتراض برخی شرکت کنندگان در همایش 5000 نفری مشاوران جوان روبرو شد. 
همایش 5000 نفری مشاوران جوان صبح امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد. 
بنا بر این گزارش، حمیدرضا افراشته معاون امور استانهای حوزه مشاوران جوان ریاست جمهوری صبح امروز در همایش 5000 نفری مشاوران جوان در حین سخنرانی خود در تالار وزارت کشور به حمایت از مشایی پرداخت که با اعتراض برخی حضار و " هو کردن" روبرو شد.  برخی از حضار معترض نیز برنامه را ترک کردند که این حرکت همچنان ادامه دارد.
 در کلیپی که در لابلای این همایش پخش شد قسمتی از سخنان مشایی نیز وجود داشت که برخی از حضار مجددا اقدام به هو کردن و ترک سالن کردند.

طرف خودش بازار سکه و ارز را خراب کرده و چندصد میلیارد بالا می‌کشد و بعد دولت را متهم می‌کند

 رئیس جمهور هم در بخش‌هایی از سخنان خود با اشاره‌ به وضعیت اخیر بازار سکه و ارز گفت: طرف خودش بازار سکه و ارز را خراب کرده و چندصد میلیارد بالا می‌کشد و بعد دولت را متهم می‌کند.

وی ادامه داد: برای مثال کسی که 150 میلیارد تومان برده زمانی که به او می‌گوییم برگرداند، می‌گویند به من تهمت نزنید اما جایی دیگر 10هزار تهمت می‌زند و ککش هم نمی‌گزد. اما عدالت برای همه است که اگر برادرت هم پایش را کنار گذاشت باید او را بزنی.

 رئیس دولت با تأکید بر اینکه برخی‌ها در کشور «آی دزد، آی دزد»‌ می‌گویند تا کسی حواسش به آنها نباشد اظهار داشت: سر رفتن به مجلس چه خبر است که برخی تمام انقلاب را زیر سؤال می‌برند تا دو تا رأی یک روستایی بالا باشد.

وی با اشاره به جلسه یک ماه و نیم پیش خود با فرمانداران خاطرنشان کرد: «در آن جلسه بنده گفتم مگر در مجلس چقدر حقوق می‌دهند که طرف حاضر است 50 میلیون هزینه تبلیغات بکند که فرمانداران گفتند برو بالاتر. گفتم 100؟ گفتند بالاتر. گفتم 150 میلیون؟ گفتند بالاتر». که در این هنگام فردی از وسط سالن با صدای بلند گفت برخی 3هزار میلیارد هزینه تبلیغات انتخاباتی می‌کنند.

رئیس جمهور در همین زمینه ادامه داد: از نماینده مجلس می پرسی چقدر حقوق می‌گیری؟ می‌گوید 2میلیون که اگر جمع کنی در طول 4سال می‌شود 96میلیون تومان. بنابراین معلوم نیست این افراد از کجا می‌آورند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 38
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    459 7
    اگه یه طرف میتونه راحت بازار ارز و تحت تاثیر قرار بده پس مسئولين چه مسئوليتي دارند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بگم بی نام شاید منتشر شد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    52 2
    اینا همه از برکات دولت شماست آقای دکتر.... لابد این مرفحین بی درد رو می بینید می فرمائید که من به عنوان مطلع می گویم مشکل اقتصادی نداریم این همه فارغ التحصیل بیکار که به سمت افسردگی می روند رو خدا خودش نجات بده... خدایا خودت کمکمون کن شما رو امام حسین منتشر کنید
  • حسین IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    384 7
    چرا تو انتخابات 88 تمام انقلاب رو زیر سوال بردند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      23 2
      دمت گرم زدی تو خال...............
  • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    ترمی 20 میلیون شهریه دانشگاه سالانه میشه 40 میلیون
    • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      دوست عزیز مگر این پول را شما می دهی که حساب و کتاب می کنی؟؟؟ مگر از بیت المال بردند که حساب و کتاب می کنی آنانی که فرزندشان در لندن و توکیو و نیویورک درس می خوانند ترمی چند می دهند که شما وکیل مدافع آنان شده ای و از شهریه 20 میلیونی می پرسی؟؟؟
    • یک روستایی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      99 5
      مگه ما روستایی ها چه ایرادی داریم که به رای دادن ما هم گیر می دین خودتون داهاتی هستین رای ما بهترین رای هست چرا هر یک رای ما دو تا حساب کردین ؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      7 9
      خبر انلاین این کامنت رو نصفه منتشر کردی ، در حالی که کاملا بر اساس احکام اسلامی بود. مسئولان خبرانلاین شما هم مسلمان هستید، آیا میدانید در اسلام کتمان حقیقت گناه است؟؟ بیاندیشید به آخرتتان. شما را از عذاب آخرت بیم میدهم.
  • يك ايراني IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    25 1
    آن يك نفر مگر چه كسي است كه اينقدر قدرت دارد مملكت را به چالش بكشد و اوضاع را اينقدر خراب كند كه نفس اقشار متوسط و پائين كشور گرفته شود و آه از نهاد همه در آيد و گراني بيداد كند و حالا آزادانه جولان مي دهد و رياست محترم كشور هم آن فرد را مي شناسد و اقدامي صورت نمي گيرد اما يك كارمند وقتي سررسيد قسطش بگذرد بانك پدرش را در مي آورد ؟؟؟؟؟؟؟؟. خدايا به تو پناه مي بريم
  • حسین IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    28 2
    بخور بخوره
  • اشكان IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    19 2
    مخلض شما آقاي رئيس ..... چشم ... چشم!!!
  • بدون نام US ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    18 2
    ما که نفهمیدیم رای دو روستایی ارزش دارد یا ندارد چرا هر وقت بخواهند آن چیز ارزشی ندارد منسوب به روستاییش می کنند مگر نه این است که روستایی و کارگر زحمت می کشند که لقمه حلالی به فرزندشان بدهند نه این که با هزار کلک صاحب منصبی شوند ؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    21 2
    این طرف کیه؟ پس این دولت چه کارس توی این مملکت؟
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    100 2
    منو بگوفکرمیکردم 3000میلیاردو جریان انحرافی برده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بهنام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    110 3
    هركاري را كه براي خود نمي پسندي براي ديگران هم نپسند.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    100 6
    3000 نفر از فرزندان چه کسانی در انگلستان و... دانشگاه میروند از کجا ؟ مال کی؟
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    121 3
    سازمان بازرسی کل کشور خواب است؟چرا؟
  • براي خبرانلاين IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    115 4
    يكي نيست از وزير خارجه بپرسه چرا ميخان 1200 نفر وزارت خارجه جذب كنن درحالي كه هنوز حتي يه منبع معرفي نكردن...يا هنوز ميگن با اطلاعات عمومي...آخه اين چه جور آزمونيه كه با اطلاعات عمومي ميخان ديپلمات درست كنن...ميخان ادماشون را بكنن در سيستم...واقعا تاسف اوره و هيچ كس صداش در نمياد...الان دانشكده وزارت خارجه را تعطيل كردن...بخدا فاجعه است هفته قبل 150 نفر از ادمهاي خودشون را به اسم ازمون استخدامي در نهاد رياست جمهوري معرفي كردن//همه صداشون درامد... تو را بخدا فكري كنيد//گزارشي جريان سازي///
  • بگم بی نام شاید منتشر کردین IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    48 3
    به امام حسین قسم دادمتون ولی بازم منتشر نکردین چیزی نگفتم که آخه....
  • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    108 3
    سر رفتن به مجلس چه خبر است که برخی تمام انقلاب را زیر سؤال می‌برند !!! کاش یکی اونجا بلند میشد و درباره انتخابت هاي قبلي سئوال مي کرد!!!!!!
  • محمدمنتظر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    70 5
    سر رفتن به مجلس چه خبر است که برخی تمام انقلاب را زیر سؤال می‌برند تا دو تا رأی یک روستایی بالا باشد. يا أيها الذين آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون كبر مقتا عند الله أن تقولوا ما لا تفعلون [الصف: 2 - 3]
  • بدون نام GB ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    131 6
    بله آقا! بله! این دولت هیچ تقصیری ندارد. همه کارها هم کارشناسی شده است! بقیه خراب می کنند، می گذارند به حساب دولت! (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!)
  • مقداد IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    از اينكه بالاخره درب وزارت خارجه بر روي نيروهاي جديد باز شد خيلي خوشحالم. به نظر مي رسه دولت در امر تحقق عدالت اجتماعي واقعا صادقه و مي خواد فرصت هاي شغلي به صورت عادلانه در برابر همه ايرانيان باشد
    • حقیقت گو IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      16 1
      خبر آنلاین، سیستم دریافت نظراتت مشکل داره!!! موافق می نویسیم، نمی گذاریش، میانه می نویسیم، نمی گذاریش، مخالف می نویسیم نمی گذاریش!!! واقعا تو خبر آنلاینی یا خبر آفلاین؟!!!
    • وحید IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      20 3
      عزیز خوش خیال! کجای این در باز شده؟! فرصت شغلی به صورت کاملا عادلانه در اختیار برخی جریانهای خاصه... درضمن این اقا دکتر ما تو فک فامیلاشون داماد تازه نمیخان؟!!!!
  • صمصام بران IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    17 2
    با عرض سلام وادب ای کاش در جلسات این قدر به فهم و شعور جامعه توهین نمی شد اخر اگر مشخص است که چه افرادی وارد بازار می شوند و بازار را آشفته میکنند چرا اقدام نمی کنید؟ . و الا کلی گوئی که مشکل حل نمی کند . یک مطلب دیگر در مورد هزینه ای تبلیغات همین اشکال به تمام افرادی که با انتخابات دارای مقام می شوند وارد است نه در خصوص مجلس .
  • مسعود IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    46 10
    شما هم كه هرجاي دولت سوتي پيدا مي كنين وصل مي كنين به مشايي . اين چه تيتريه؟؟
  • حدید IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    27 3
    واقعا ارزشش را دارد؟؟!!!!!
  • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    18 2
    اگر کسی می تواند بازار سکه وارز را خراب کند وسایر موارد مانند گرانی را بوجود آورد پس نقش دولت که اینقدر هزینه اش می شود چیست ؟ دولتی که نتواند مشکلات را حل کند وهمه را به گردن طرف مقابل بیاندازد پس اگر دولت هم نباشد به این اندازه مردم باهم کنار می آیند وزندگی می کنند . مورد دوم ، این مشاوران جوان را چه کسی ومرجعی انتخاب کرده که فقط ازبین آنها استخدام می کنید . مگر بقیه جوانها فرزندان این مملکت نیستند .
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    14 2
    این عدد 3000 در کشور ما جالب شده است 1- 3000 میلیارد اختلاس شده است 3- 3000 میلیارد سکه پیش فروش شده است 4- 3000 میلیارد هزینه راههای لرستان شده است (بنا به خبر صدا و سیما در سفر اخیر چند ساعته رئیس جمهور) 5- 3000 میلیارد هزینه تبلیغات انتخاباتی میشود
  • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    17 1
    این طرف رو چرا معرفی نمیکنه تا همه بشناسنش؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    11 1
    با اين دولت و اين وضعيت اين قضيه 120 نفر خيلي مشكوكه. لطفا يك گزارش جامع تهيه نماييد.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    21 1
    این لیست اسامی تو جیب آقای احمدی نژاد هموز وقتش نشده که در بیاید؟
  • hoseini IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    17 2
    واقعا هم مسئله این است که مگر در یک منسب چقدر طرف حقوق میگیرد که این همه صرف هزینه انتخاباتی است. در انتخابات مجلس میلیونی هزینه میشود و در انتخابات ریاست جمهوری میلیاردی هزینه تبلیغات است. حال باید پرسید خود آقای رئیس جمهور مگر چقدر حقوق میگیرند که هزینه انتخاباتیشات چندین میلیارد شده است و درثانی این هزینه انتخاباتی را از کجا آورده اند؟
  • محمد US ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    21 3
    شناسنامه انقلاب نمی تواند در راه پیمایی 22 بهمن شرکت کند اما داماد خواهر احمدی نژاد جلسه سخنرانی می گذارد می بینبد روزگار را؟ بنازم سر چرخ فیروز را پریروز و دیروز وامروز را فارغ از مسایل سیاسی آسمان روی سینه آدم سنگینی می کند . به کجا چنین شتابان ؟ واقعا از خود بپرسیم .
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    31 2
    سر رفتن به مجلس همون خیرهایی است که سر انتخابات ریاست جمهوری بود
  • تللبب نابل IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    0 0
    به خدا من میلیونها ضرر کردم و الان دارم از ایران فرار میکنم
  • ممنننلل IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    0 0
    آقای دکتر یک فکری به حال نوسانات ارز کنید. الان ما نه تو صادرات نه تو واردات میتونیم تصمیم بگیریم. تا کی تا کی .خدایا خودت به فریادمون برس . به نظر شما این ظلم نیستو خدا خدا کمک کمک کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک