معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران خبر داد و گفت: این کتاب همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه در قالب برنامه های فرهنگسرای «ایران ما» با 60 درصد تخفیف ارائه خواهد شد. <BR>

محمدعلی قندهاری نیا به انتشار این کتاب 600 صفحه ای از سوی معاونت فرهنگی این سازمان با شمارگان 50 هزار نسخه اشاره کرد و گفت: کتاب روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران اتفاقات و رویدادهای مهم تاریخ ایران از فروردین سال 57 تا اسفند سال 89 را شامل می شود که با مقدمه دکتر قالیباف آغاز خواهد شد.


وی در ادامه تصریح کرد: یکی از منابع اصلی این کتاب، آرشیو روزنامه های کیهان و اطلاعات و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است که از سوی جمعی از پژوهشگران بررسی و مجموعه این رویدادها در قالب فهرستی کامل و در عین حال خلاصه و مناسب مخاطب عام ارائه شده است.


قندهاری نیا در همین رابطه افزود: کتاب های روزشماری که تا کنون در ارتباط با انقلاب اسلامی منتشر شده اند، معمولا مفصل و چندجلدی هستند و کمتر اتفاق می افتد که قابل بهره برداری برای مخاطب عام باشند. اما این کتاب برای نخستین بار به شکلی ساده و در عین حال جامع تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطرح می کند.


گردآوری و تألیف این کتاب به عهده رضا طاهرخوانی بوده و با قیمت 50 هزار ریال عرضه می شود. البته این کتاب در قالب برنامه های فرهنگسرای «ایران ما»، در روز 22 بهمن، با 60 درصد تخفیف ارائه خواهد شد. همچنین روزشمار مصور انقلاب اسلامی ایران در قالب 1400 صفحه به زودی منتشر می شود.

 

فرهنگسرای «ایران ما» همزمان با روز 22 بهمن در ضلع شمال غربی میدان انقلاب، به همت فرهنگسراهای انقلاب، قرآن، عطار، بهاران، سرو و موسسه هاتف شهر برپا می شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =