فارس نوشت:

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی از قطعی‌ شدن فهرست نامزدهای انتخاباتی مشهد و خراسان رضوی خبر داد.
 جواد آرین‌منش اظهار داشت: شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی پس از برگزاری 20 جلسه بررسی و گفت‌وگو که در این ارتباط با احزاب و تشکل‌های سیاسی و نیز شخصیت‌های روحانی استان برگزار کرد نظرات این نهادها را مورد بررسی قرار داد. بر این اساس و با بررسی نقطه نظرات نهادهای ذی‌ربط و تاثیرگذار در این حوزه فهرست اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در مشهد منتشر شد.
جواد آرین‌منش، حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی، امیرحسین قاضی‌زاده، علی مولوی و انسیه غفوری به عنوان اعضای جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    5 1
    متاسفانه باز هم جبهه متحد از ظرفیت بالای مشهد استفاده درستی نکرده و این ترکیب کاندیداها اصلا نیازهای مشهد رو برآورده نمیکنه مخصوصا تو بحث جوانان. مشهد به جز یکی دو نفر امثال همین آقای ارین منش که یه کم فعال تر بودن؛نمایتده های خوبی نداشته تو دوره های گذشته و از پتانسیل مشهد، برای رسوندن حداقل صدای مردم مشهد به مقامات کشوری برای رفع مشکلات زیاد شهر از بحث حاشیه نشینی و مهاجر پذیری و حریم شهر گرفته تا بحث ورزش و فرهنگ وهنر مشهد، استفاده ای نشده. مشهد با سه میلیون جمعیت انصافا یکی از مظلوم ترین شهرهای ایران تو بحث اعتبارات هست.
    • بدون نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
      0 0
      دوست عزیز، تشریف ببرید یه سال بیرون از مشهد زندگی کنید تا درک کنید محرومیت و مظلومیت یعنی چی! چون انصافا از لحاظ مسائل مالی و فرصتهای شغلی مشهد شهر فوق العاده ایه، اگرم مشکلی هست از کارشکنی عده ای و بی لیاقتی عده ی دیگه ای از دوستانه... خداوند انشالله عوض شان بده...
  • حمیدرضا IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    0 0
    جای آقای برادران به عنوان یک مدیر تحصیلکرده، تحول خواه و ولایی و استاد دانشگاه که کارنامه بسیار موفقی را هم در مدیریت برنامه ریزی شهرداری مشهد داشته کاملا در این لیست خالیست. البته انشاءالله ایشان با وجود عدم قرار گرفتن در این لیست رای بالایی را بدست خواهد آورد