برف و باران، بالاخره مدارس تهران را برای نیم روز تعطیل کرد. نیم روزی که البته طبق آمار آموزش و پرورش، کمتر معلم و دانش آموزی سر کلاس می رود، چون مدرسه دو نوبته، درصد کمی از فضای آموزشی ایران را تشکیل می دهد.

با این حال وقتی پیش از ظهر چهارشنبه، 19 بهمن 90، آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس نوبت عصر تهران و چند شهر استان تهران، به دلیل برف و باران و عواقب آن تعطیل است، به جای اینکه نظرات خوشحالی دانش آموزان برای خبر ان ثبت شود، گله و شکایت کاربران خبرآنلاین از تعطیلی معلمان نوشته شد. اینکه "شاهد از غیب رسید؛ با اندکی برف، مدارس تعطیل شدند."

کاربری دراین باره نوشته است: "معلم ها برن حالشو ببرن که چهار روز تعطیلن............ خدا رو هم شکر کنن که معلم هستن و دارن پول مفت می گیرن. خدایا تا کی اینقدر اجحاف در حق دیگران؟؟؟؟ مگه ما آدم نیستیم که بخش خصوصی کار می کنیم با چندرغاز حقوق، تو برف، سرما، آلودگی، بین التعطیلین، تابستون، زمستون، و خیلی هامون هم شبانه روزی داریم کار می کنیم!!!!!! ما بچه نداریم؟؟؟ ما سردمون نمی شه؟؟؟ این واقعا روا نیست. من که از حق خودم نمی گذرم و باعث و بانی این همه تبعیض رو به خدا واگذار می کنم..."
کاربر دیگری در پاسخ همین نظر، نوشته: "دوست عزیز پول مفت؟! تا بحال روزانه حداقل 6 ساعت پای تخته بودی و انواع آرتروز رو گرفتی که این حرف و میزنی؟تقصیر ماست که تعطیل میشه؟اگه تحصیلات کافی داشتی و مطالعه این حرف رو نمیزدی...به یا داری این سخن رو که هر کس مرا کلمه ای بیاموزد مرا بندهء خود ساخته؟چون بفرض به حقت نرسیدی دلیلی بر بی احترامی به قشر زحمتکش معلم نیست..."

و کاربر دیگری هم چنین پاسخ داده است: "اگه مدارسو کولر بزارن ما برای رفتن به مدرسه تو تابستون هم حاضریم ولی عمرا بجه خودتم دوست داشته باشه بره مدرسه الان هم که برف میاد مشکل اصلی رو خودت داری اگه بخوای بجتو ببری مدرسه"

و یا "شما هم تلاش می کردی که از این حقوق مفت استفاده کنی و مجبور باشی به جای تحمل سرما و گرما وکار شبانه روزی با یک قشر پر انرزی جوان و ... سر کار داشته باشی"

معلم دیگری هم نوشته: "نظرآن فردی راکه در مورد تعطیل شدن مدارس افاضاتی فرمودند به این نکته جلب میکنم
کجای دنیا معلم با 300 دلار با 25 سال سابقه کار با 4 سر عائله باید ماه را با اجناسی که بر اساس دلار قیمت گذاری می شودبه سر برساند؟ که اگر این مدت تجربه ومیزان تحصیلات را در هر سازمانی می گذراند حقوق ومزایای او بیشتر از این می شد.
انسان محترم هر کارمندی که در هر کجا مشغول به کار است هر موقع از سال که اراده کند می تواند از مرخصی اش استفاده کنداما معلم ها محکوم هستند فقط در تابستان به زور به مر خصی بروند .که تازه آن هم سه ماه نیست بلکه 2 ماه است."
برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به آنها، به این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا همین خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    92 24
    انصاف نیست به معلم بگویند مفت خور
    • بهمن IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
      مگه غیر اینه عزیز اونیکه تو مرزای کشور تو هر شرایط آب و هوا داره از مال و جان و ناموس مردم محافظت می کنه چرا ارزش کاریش برابر با یه معلمه که کنار بخاری تدریس میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • متاسفم IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
      27 3
      چرا فقط با معلم مقایسه میکنی با کارمند بانک مقایسه کن با کارمند دادگستری شرکت نفت که اخر سال 2 میلیون عیدی میگیرن مقایسه کن
    • ژاله IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      4 4
      پدر و مادر همسر من هر دو معلم بودن. یکی لیسانس و معلم ورزش! که خودش می گه ما عملا کار نمی کردیم همش تفریح بوده! یکی هم با دیپلم (مقطع ابتدایی) اما از صدقه سری این همه مزایا؛ وام های جور واجور، تعاونی های بیشمار مسکن الان هر دو تامین تامین اند. حقوق بازنشستگی می گیرین کفش 780 تومن. هر کدومشون 2 تا خونه دارن (یعنی یه خانواده 4تا خونه دارن) با یکی دو تا زمین. حالا اینا هیچی! سه ماه تعطیلی، کار نیمه روز، دو روز تعطیلی در هفته و پاداش و هدیه های مختلف طول سال رو بگو! تازه اگه دو شیفت کار می کردن یا تدریس خصوصی داشتن که دیگه ببین کجا بودن. بعد بازم معلما می شینن می گن ما نداریم، ما کم حقوق می گیریم! شما هر وقت با لیسانس روزی 9 ساعت کار کردی حقوقت 500بدون مزایا بود اعتراض کن.
    • ژاله IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      1 3
      تازه هر دو هم معتقدن بسیار متعهد بودن و حرص و جوش بچه های مردم رو می خوردن. نکته مهم ترش هم اینه که این بنده های خدا معلم شهرستان هستن. معلم تهران بودن چی می شد!
  • معلم بازنشسته IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    زمانی نه چندان دور معلم احترامی نزد مردم داشت اگر مزایای مالی نبود لااقل اجری داشت...اما حالا چه اتفاقی افتاده که نسل جدید ما از پول مفت معلمی حرف میزنند! چه لحظاتی سر کلاس گذشت که از غصه عدم پیشرفت دانش اموزی موی سپید کردم...برای یک انسان با وجدان بخدا که معلمی سخت ترین انتخاب است.
  • اميد IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    66 25
    معلم كارمند نيست تربيت كننده جانشين خدا در زمين است لطفا مطالعه خود را بيشتر كنيد
    • بدون نام IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
      10 56
      بله جناب.ما هم به این مطلب معتقدیم.ولی وضعت کشور طوری شده که متاسفانه با مسایل دیگر جور شده است.من خودم قبل از انقلاب وهم بعد از ان درس خوانده ام.تنبیه بدنی هم شده ام.ولی دست ان معلم را می بوسم.واقعا که کار بزرگی میکردند.خودتان قضاوت کنید.وجدانتان را قاضی نمایید.ان موقع ویا همان زمان جنگ هم تدریس مثل الان بود؟.وقتی پزشکان متخصص خون مردم را تو شیشه کرده اندشما هم؛ انها وچغال و بقال را مثال زده وکارتان را با انها ودرامدشان مقایسه می کنید.سطح علمی مدارس گویای تلاشتان است.بعد کلاس خصوصی وقضایای دیگر.پس دیگر از شغل انبیا دم نزنید.درست است درامدتان کم است.ولی دیگر نگید شغلمان انبیایست.بچسبید به منابع دیگر تدریس.چون وقتتان میرسد.یعنی میرسونیدش.معلم هم معلم زمان.... خیلی ها همان درامد کم را ندارند
  • ابراهیم IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    48 12
    خودم معلم و برای ملتی که پر از دلالهای هستند که یک شبه به اندازه یک شهر ثروت پیدا می کنند وان وقت به معلم مفت خور می گویند متاسفم
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    24 60
    ما که تحصیلات فوق لیسانس داریم و آدم بی سوادی نیستیم از قشر معلم راضی نیستیم البته تک وتوک و اون هم قدیمی هاشون خوبن
    • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
      46 11
      واقعا شما به عنوان یک فوق لیسانس!!!!نشون دادی که نمی فهمی.چطور این حرفو می زنی در حالی که همین مدرکی که گرفتی مدیون معلمی؟اگه معلمات بیسواد بودند پس چطوری تورو به خوندن درس رغبت دادن؟پس چطوری بیسواد رفتی دانشگاه؟؟؟
    • عدالت خواه IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
      13 4
      در بيسوادي همينقدر كفايت مي كنه كه خودت، خودت را باسواد مي داني.
    • بدون نام IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
      17 5
      یعنی چی رلضی نیستم نکنه نمره مفت بهت ندادند فوق لیسانس گرفتی چه جوری گرفتی همین معلم یادت داده دیگه
    • مجید IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
      18 6
      من معلم نسل جدیدم با فوق لیسانس زبان خارجه با ماهی 450تومن زیاده؟ مفته؟ دیوار کوتاهتر از معلم پیدا نمی کنید؟ دوستم با لیسانس ریاضی رفته بانک همون سال اول 30میلیون وام کم بهره بهش دادن تورو خدا انقد بی انصاف نباشید
    • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
      16 10
      موافقم بعضی معلما با دیپلم و لیسانس دارن حقوق مفت میگیرن اما جوون با مدرک دکترا کار پیدا نمیکنه
    • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      4 1
      وا یعنی چی همین مدرکی که گرفتی مدیون معلمی؟ مگه معلم رفته به جاش درس خونده امتحان داده! شمام یه چیزایی می گی ها! شما اگه خودت خیلی فهیم بودی به کسی دیگه نمی گفتی نمی فهمی
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    37 11
    روزی اقایی از اداره....برای انجام اموراداری در رابطه با دانش اموزان به مدرسه ما امد . زنگ تفریح بود معلمان مشغول خوردن نان وچای بودند و صمیمانه باهم حرف میزدند... این اقا گفت خوش بحالتون حقوق مفت میگیرید . زنگ کلاس خورد ...اقای مهمان گفت برای انجام ... باسال ...کار دارم انهم یک تکزنگ. ..بعد از 40دقیقه بیرون امد وگفت اگه به من روزی ده هزار تومان بدهند که فقط بچه ها را ساکت کنم وغم درسشون را هم نداشته باشم باز هم قبول نمی کنم . گفتیم تو که چند دقیقه قبل ....گفت ظاهر کار را میدیدم . تازه دران زمان حقوق من که لیسانس و 17سال سابقه داشتم 10هزار تومان نبود
  • رضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    13 9
    شاید فراموش کرده ایم که اگر ما به جایی رسیدیم درست است تلاش خودمان هم بوده ولی نظام آموزشی (معلمان و..) هم بی تاثیر نبوده. نمیدونم این که میگن مفت خور یا از روی حسادته یا ....(کاش به جای کلمه فقر فرهنگی کلمه بهتری بود)
  • رضا IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    9 5
    جالب است !کلی از بگو مگو های ما شده بحث سر حقوق دیگران!یک روز معلم یک روز پزشک و.. ایا شده یک بار بگوییم بیاییم و در قبال این حقوقی که می گیرندخواستار ارائه برنامه هایی باشیم تا کیفیت بالا بره؟ یکی از کاربران که ادعای فوق لیسانس هم کرده شاید معلمین و تربیت خودش رو تعمیم داده چون واقعا از یک فرد تحصیل کرده اینطور سطحی نظر دادن بعیده و کاش در کنار حرفش میگفت : قدیمها هم فوق لیسانسهای خوبی پیدا میشدند
  • بدون نام US ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    17 6
    طی بررسی ها میانگین ساعات مفید معلم در مدارس 65 دقیقه و برای سایر کارمندان( میانگین کارمندان همه ادارت باهم)19 دقیقه است مرد و مردانه کدوم کارمند دولتی حاضره شرایطشو با من عوض کنه ؟؟؟!!!!نمی خوام عوض کنه فقط 1 ساعتو با 35 دانش آموز سر کلاس سرکنه!!!!! من که حاضرم 12 ماه سال رو برم در ادارات مشغول به کارشم ووقت اداریمو با دیگر همکاران صبحانه بخورم، بگم بخندم،روزنامه بخونم ،نمازمو اول وقت بخونم و... تعطیلات تابستان هم ارزونی همه افرادی که به خودشون اجازه میدن میگن معلما....
  • معلم عاشق ديوانه IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    18 2
    سلام به همه كساني كه نظردادند مخالف يا موافق بنده معلم هستم البته ممكنه برخي همكاران من كارشون رادرست انجام ندن ولي ماداريم درباره مطلق معلم حرف مي زنيم بنده غيراز20ساعت موظفي بيش از50ساعت درهفته وقت مي ذارم براي توليد نرم افزار وطرح سؤال و...كه همه رارايگان دراختياردانش آموزوهمكار قرار ميدم درحالي باهمه تعطيلات درطول سال حتي يك ساعت تاكيدمي كنم حتي يك ساعت كلاس تقويتي وكلاس خصوصي نمي گيرم درحالي كه شرايطم به گونه اي است كه زيرفشارقبول اين گونه كلاسها هستم ولي تسليم نشدم وبيشترين درگيري مادرمدرسه بامديروپرورشي است كه چرا وقت مارا خراب مي كنيد براي ... حالا انصاف بديد كدام آدم عاقلي اين همه وقت خودش را مفت ازدست ميده مگه اين كه عاشق باشه خدايا دانشآموزان راازمن نگير
  • جمشید IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    14 4
    آخه تو که هنوز شرایطمعلمی( سختی ، خستگی فکری و جسمی ، ..)رو درک نکردی در مقام اظهار نظر نیستی. لازم میدونم گوشه ای از سختیهای معلمیروبگم: 1-سروکله زدن با همه نوع دانش آموز تنبل و مشکل دار 2- تحلیل روانی و خستگی بیش از حد فکری 3- قبولی اجباری دانش آموز در خرداد (حتی اونایی که سرکلاس براشون کویت بوده) 4-عدم داشتن حق تنبیه یا اهانت به دانش آموز(حتی اگه دانش آموز با کاراش تورو تا سرحد مرگ زجر بده)با این توضیح که دیگه روشهای شعاری (نمره منفی - جریمه درسی - تجدیدی - تشویق- دعوت از والدین در مدارس..) دیگه جواب نمیدن 5-پایین ترین حقوق در بین تمام کارمندان 6- کمترین تسهیلات در بین تمامی کارمندان (وام ، حق پوشاک و مسکن ، درآمدهای حاصل از ماموریت های بیخودی،مکانهای اسکان و رفاهی درصورت مسافرت و.)
    • روزنامه نگار IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      5 0
      امعلم محترم اگر اینطوره هرکس می تونه شغل خودش رو مثال بزنه. منم درباره خودم می گم، به قول جنابعالی شما روزنامه نگار نیستی که: 1- امنیت شغلی نداشته باشی 2- بدون بیمه و مزایا کار کنی 3- با انواع مصاحبه شونده های بدقلق کار داشته باشی 4- گاهی مجبور شی از یه مسول حرف بی ادبانه، خشن یا کلفت بشنوی 5- کارت روز و شب نداشته باشه؛ تعطلات رسمی و جمعه بری سر کار 7- در معرض انواع اتهامات باشی 8- شغلت جزو مشاغل سخت باشه اما هیــــــــــچ تسهیلاتی براش نگیری 9 تحلیل روانی و خستگی بیش از حد فکری 10- انتشار اجباری نشریه حتی در صورت نبود خبر 11- عدم داشتن حق اعتراض به مسئولان بالادست (حتی اگر مسئول مربوطه تو رو تا حد مرگ زجر بده) 12- عدم تناسب حقوق و تحصیلات 13- عدم وجهه شغلی(خبرنگارا فضولن)
    • بدون نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      4 0
      وقت گذاشتن برای دانش آموز و تایم اضافه کار کردن و ... به تعهد شغلی بر می گردد و این که یک معلم دوست دارد پایه شغلی اش با آمار بالاتر قبولی و نمرات بچه ها بالاتر برود. تعهد شغلی چیزی نیست که ما به خاطرش پول می گیریم. آنچه شرح وظیفه شماست مبنای حقوقی تان را تعیین می کند. وگرنه شاید یک حساب دار از شما تعهد شغلی بیشتری داشته باشد و البته ریسک کاری بالاتر.
  • جمشید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    12 2
    طی بررسی ها میانگین ساعات مفید معلم در مدارس 65 دقیقه و برای سایر کارمندان( میانگین کارمندان همه ادارت باهم)19 دقیقه است مرد و مردانه کدوم کارمند دولتی حاضره شرایطشو با من عوض کنه ؟؟؟!!!!نمی خوام عوض کنه فقط 1 ساعتو با 35 دانش آموز سر کلاس سرکنه!!!!! من که حاضرم 12 ماه سال رو برم در ادارات مشغول به کارشم ووقت اداریمو با دیگر همکاران صبحانه بخورم، بگم بخندم،روزنامه بخونم ،نمازمو اول وقت بخونم و... تعطیلات تابستان هم ارزونی همه افرادی که به خودشون اجازه میدن میگن معلما......
  • فريد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    6 13
    يه قياس بين من و معلمي متناظركمك ميكنه، كارشناسي ارشد،فارغ التحصيل نخبه!15 سال سابقه كار!كارمندحسابداري؛ الان چون بقيه شباساعت 20 در محل كارم هستم!دو فرزند و البته يك همسر محيط عملياتي خفن ! در دل خطر! براحتي با بي احتياطي يه آدم ديگه!تبديل به ذرات نانوميشم !زندگي من بعد از او ! به هوس سيگار يك ناآگاه عصبي كه با زنش كل كل كرده بستگي داره!تحرك بدني صفر! يعني كلسترول ، قند، نمك؛ شكر...!آقا همه چي بالا ! الا اميد زندگي كه از شانس ما اين پايينه!بچه هاي مثل فرشته ام رو فقط وقتي خوابند ميبينم !4.5 ميام، 9.5 شب برميگردم!هيكل داره مثل بارباپاپا ميشه!3 ساله نذاشتن برم مرخصي!حالا چقدر ميارزم!حاضرم طاق بزنم با يه معلم انشا
  • حاج علی US ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    13 2
    در همه کشورها در شرایط بد جوی ویخبندان مدارس را برای پیشگیری از آسیب دیدگی یا بروز تصادفات - سرخوردن یا شکستگی یا ترافیک و..... دانش آموزان را تعطیل می کنند تا خطرات احتمالی به حداقل برسد. وقتی دانش آموز هم در مدرسه نباشد معلم که نمی تواند برود مدرسه و به میز و نیمکت نگاه کند . نباید کارهای آموزشی را با کارمندی مقایسه کرد . معلمان و اساتید پژوهش محور و دانش محورند و بقیه مشاغل کارمندمحور هستند . ضمنا معلمان سر کلاس به تدریس یا سئوال جواب و ساکت کردن بچه های این دوره زمانه مشغولند و بیشترین ساعت مفید کاری در بین کارمندان دولت نیز مربوط به معلمان عزیز است . بقیه کارمندان که روزی یکساعت هم کارمفید ندارند و فکر وام و قسط و جدول و رفتن به فروشگاه و زیرآب زنی ... هستند . به شرکت نفتی ها گیر بدبد
  • شهاب IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    12 3
    اون بنده خدایی که معلم رو مفت خور نامیده بود و از زمین و زمان گلایه داشت، فکر نمیکنم مشکلش معلم ها باشند یا اصولا حقوقش رو معلمها به جیب زده باشن. همه میدونن معلمها هم مثل بقیه جماعت کارمند و کارگر در حقشون اجحاف شده و خیلی کمتر از اونی که محق هستند دریافت میکنند. اما گاهی شرایط اونقدر به آدم فشار میاره که آدم ندانسته به اولین نفری که دستش میرسه میتوپه و همه کاسه کوزه ها رو سرش میشکونه. من دست تمامی معلمان زحمتکش رو به گرمی میفشارم و بهشون ادای احترام میکنم و خواهش میکنم اون هموطن عصبانی رو به بزرگی خودشون ببخشند. من خودم مهندسم و نزدیک 5 ماهه که حقوق نگرفته ام، خیلیهای دیگه هم هستند که خیلی بیشتر از من تحت فشارند، درک میکنم که فشار مالی روی آدمها چقدر تاثیر روانی بدی میگذاره.
  • بدون نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    12 4
    اقای که معلم ها را مفت خور میدونید راه برای معلم شدن باز بازه فقط پارسال 40 هزار نفر استخدام کردند تو هم اگه عرضه داشتی امتحان میدادی و به جمع این مفت خورها اضافه میشدی!!! پس معلومه تو از اون دانش اموزهای تنبل بودی که عرضه هیچ کاری رو نداشتی !!! بله من معلم فوق لیسانس حق دارم از مزایایی بیشتری برخوردار باشم تو هم این مزایا رو میخوای بیا امتحان بده معلم شو اگه هم قبول نشدی پای کسی نیانداز ضمنا اموزش و پرورش هر ساله استخدام داشته ، پس این گوی و این میدان
  • بدون نام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    13 4
    هریک از آقایان یا خانم هایی که معتقد هستند معلم مفتخور است لطف کرده یک هفته به صورت آزمایشی امورات یک کلاس را برعهده بگیرند ودر این مدت عصبانی نشده و به هیچ دانش آموزی هم توهین نکنند .
  • Navid IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    14 1
    همه چی پول نیست مگه چقد حقوق میدن تازه این تو شهر هاست ما توی روستا درس میدیم اونم نه یک پایه بلکه شش پایه یعنی هر سال ما شش سال باید حساب بشه آنوقت حقوقمون از کارگر صنایع فولاد هم کمتره اگه من یک کلمه اشتباه به بچه هام یاد بدم دیگه تا آخر عمرش یادش میمونه اما وقتی فکر معلما شده شغل دوم خودتون بگید چی میشه چرا یک معلم باید دنبال کار دوم باشه از سیری یا از رفاه زیاد یا شاید مرض داره نه والا کافی کمی انصاف داشته باشیم کار ما کار با انسان ها جانشین های خدا روی زمین نه سیم و سنگ و نفت و ........ من نمی گم شما در رفاه کاملید اما لطفا گناه دیگران را سر معلم هایی که کلی ناراحتی دارن نریزید امیدوارم موفق و پیروز باشید.
  • بدون نام IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    14 3
    لیسانس دانشگاه تهران هستم،15سال سابقه کار معلمی دارم وبیماریهای دردپا ناشی از سرپا ایستادن،ضعف بینایی،ناراحتی گوارشی،سردردهای عصبی ره آورد شغلم بوده با این وجود عاشق کارم هستم ووقتی وارد مدرشه میشوم برای ساعاتی همه چیز فراموشم میشود،کمی انصاف هم خوب هست،راستی تا یادم نرفته!حقوق من ماهی پانصد هزار تومان است به دلار خودمان!چیزی در حدود 250دلار ناقابل!
  • حسین IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    15 1
    مامعلمان حاضرهستیم آموزش وپرورش درتابستان کلاس های ضمن خدمت برگزارکندوهمه راسرکلاس های درس بکشاندومتناسب باآن تمام حقوق ومزایایی که کارمندان می گیرندبرای معلمان هم درنظربگیرنداعم از کمک هزینه مسکن،هدیه روززن،روزمرد،اعیاد،هفته دولت،وام مسکن،حتی هدیه روز معلم که درحال حاضرفقط یک وعده اطعام بانیم بهامی باشد به طورکامل داده شودوهم دهان دیگران دراین موردبسته می شودچنان که کلاس هایی که برگزارمی گردد همکاران بسیارزیاداستقبال نموده اندالبته دروسی که بارشته موردنظرشان مطابقت داشته باشد
  • بدون نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    15 1
    متاسفانه آنچه که باعث شده ملت هر سال بیشتر دچار فقر فرهنگی شوند فقر اقتصادی است که آنها را به جان هم انداخته...اگرامروز فرزندت توهین وافترا را از تو بیاموزد فردا هم به روی خانواده وجامعه خواهد ایستاد .....وخواهی دید که بازهم خودت ضرر کرده ای و...
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
    30 5
    مواظب حرف دهنت باش لطفا مفت خورما هستیم یا شما متاسفم براتون که دیدگاه و نظرتون در باره معلم اینست اخه ماهی 300 -400 هزارتومان اونام سرو کله زدن بابجه های که دید اولیایش این باشدجزبطالت عمر جیز دیگری نیست
  • رنجبر IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    3 3
    معلمی اگر بایک حقوق خوب سر کلاس رفتن وبرگه تصحیح کردن نداشت هیچ نقصی نداشت!
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    2 3
    تمامی اظهار نظرها را خواندم من خودم معلم هستم ایام تعطیلات خونه برادرم بودم وبچه ها سروصدا می کردن مادرشون گفت خدا پدر شما معلمها را بیامرزه چطوری با اینا سرکلاس سرکله میزنین. زود تعطیلات تمام بشه برین مدرسه. حالا یک کلاس با سی بچه که اگر بابای یکیشون فوق لیسانس بی سواد باشه که اونم ما خیانت کردیم وبه واسطه این وآن نمره دادیم. باید اینجور هتک حرمت کنه آدم اگه عرضه کار داشته باشه زود کار پیدا می کنه با حقوق 500 هزار تومان پفک بفروشی بیشتر درآمد داری
  • فريد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    1 2
    من ديدم چندجااز شركت نفت صحبت شده كه امروزه بعنوان يك سمبل درآمد بالا معرفي ميشه ،در مقابل معلم كه سمبل ايثارگري بدون چشمداشت و منت است.از يك زاويه آيا معلميني كه همواره ناراضي بنظر ميرسند ،علاقه اي به ورود به شركت نفت ندارند يا نميتوانند از مراحل آزمون استخدامي عبور كنند ! هيچ ميدانيد دانشجويان نخبه با شرايطي مثل معدل بالاي 18 و..بدون شركت در آزمون پذيرفته ميشوند! بايد پذيرفت هر مجموعه اي كه امتيازات ويژه اي براي مستخدمين قائل ميشه ، رقابت ورود در آن به جذب بهترين ها منتج ميشه!پس شماها بهترين نبوده ايد و اعتراض شما از اين زاويه غيرموجه است!من همون كارمند حسابداري هستم كه20 بهمن نظر دادم!با 15 سال سابقه و اون شرايط كاري! در آخر ،من معلمان خوبم را مي ستايم كه مرا بدينجا رهنمون ساختند!
    • فريد IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      1 2
      اون ساعات كار مفيد كه اشاره شده ؛ با چه فرمولي بدست اومده! اساسا" قابل محاسبه هست؟با اين روش كه ميگم ميشه محاسبه كرد!تعداد معلما و تعداد كاراكتر هاي مصروفه و زمان صرف شده بابت همين موضوع رو با بقيه مقايسه كنيد! معلم هاي عزيز بريد به كار مفيدتون برسين؛ بچه ها رو ول كرديد به امون خدا و تو دنياي مجازي و چت و... .! يكي از خانوماي فاميل معلمه و هر 2 سال يكبار زايمان ميكنه! شوهرشم معلمه! خانوم 2 ساله مرخصيه ! دبير رياضي تهران !نبودش اصلا تو آموزش و پرورش احساس نميشه!شوهر فوت و فن كارو خوب بلده !تا دوسال ميخواد تموم بشه !بچه بعدي!البته خانوم كلاسهاي خصوصي رو ميره! الان با 10 سال سابقه 5 تا بچه! بخدا اگه اون مرد و زن اين زرنگي رو صرف آموزش بچه ها كرده بودند الان مشكلي نداشتيم!