مهر نوشت:

حدود ساعت یک بعدازظهر  13 خودرو همزمان با بارش برف و لغزندگی معابر در اتوبان کرج قزوین در محدوده عوارضی قدیم با یکدیگر برخورد کردند.
دقایقی پیش دو دستگاه بونکر و یک دستگاه تریلی و 10 خودروی دیگر به صورت زنجیره ای در اتوبان کرج قزوین در محدوده عوارضی قدیم با یکدیگر برخورد کرده و تصادف سنگینی در این منطقه به وقوع بپیوست. با ترافیک سنگین ایجاد شده در این مسیر هرگونه امداد رسانی به حادثه دیدگان این تصادف و مجروحان از طریق اورژانس و ... سخت شده و این ترافیک به خیابان شهید بهشتی کرج در انتهای دانشگاه تربیت معلم و ورودی اتوبان نیز رسیده است.

از سوی دیگر این تصادف سنگین شماری مجروح داشته است که در حال حاضر خودروهای عبوری و مردم در حال امداد رسانی به آنها هستند. با توجه به لغزندگی جاده و برودت هوا امداد رسانی به کندی صورت می گیرد و تا لحظه ارسال خبر نیز اورژانس به محل نرسیده است . خودروهای عبوری مجروحان را به با پتو گرم نگه داشته و به داخل خودروها منتقل کرده اند.
45282
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    325 9
    یعنی یک هلیکوپتر هم وجود ندارد ...ما چقدر بد بخت شده ایم
    • هاشم GB ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
      7 21
      والا خودمونم میسازیم ولی کو نظم .
    • امیر IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
      12 39
      در این شرایط اب و هوایی امکان پرواز برای هلکوپتر نیست. بهتر این است که از طریق صدا وسیما به مردم آموزش رانندگی درست در این شرایط را بدهند
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    58 1
    این چه وضع امدادرسانی است؟!
  • ahmadi IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    15 0
    عمو اینا یک آمبولانس درست وحسابی ندارند شما دنباله هلی کوپتری؟
  • محود حبیب کاظمی مخترع IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    0 0
    باسلام قابل توجه برای گروه امداد نجات حوادث غیر مترقبه ای که بر اثر برف وکولاک و لقزندگی جاده رخ میدهد و به علت ترافیک زمینی و نا مساعدت هوا امکان امداد رسانی وجود ندارد یا امکان جا بجایی مجروحان وجد ندارد با ید تیم پزشکی با سورتمه جت اسکی خود را به محل حادثه برساند و من الا ه و.........تو فیق ایمیل m.habibkazemi@yahoo.com
  • بدون نام IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    11 0
    وضع رانندگی مردم ما ....افتضاح است .... انقدر شعور نداریم که در هوای بارانی و برفی و جاده ی لغزنده کمی با ارامش بیشتر رانندگی کنیم ... کمی فاصله با خودروی جلویی را افزایش دهیم.... متاسفم...
  • محمد رضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    15 0
    در اکثر بزرگراهها در کنار لاین کند رو ،مسیری برای عبور وسایل نقلیه امداد رسان پیش بینی شده ولی متاسفانه در هنگام تصادف وایجاد ترافیک بعلت سطح فرهنگ پایین بعضی از رانندگان این مسیر سریعا مسدود می گردد. فکر میکنم با انتقال این مسیر به پشت گارد ریل کناری اتوبان ،بتوان به موقع نسبت به امداد رسانی به مسدومان حوادث اقدام نمود.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    11 0
    مطمئن باشید در صورت انتقال باند امداد به پشت گارد ریل بازهم در موقع راه بندان مردم گارد ریل را در می آورند و عبور می کنند.الگوی رفتار های مردم مسئولان هستند، رفتار های مسئولان وعبور از موانع ودور زدنهای قانون توسط آنان را بررسی کنید تا دلیل رفتار مردم روشن شود.