سایت باشگاه سایپا نوشت:

پیروز قربانی در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. استقلال تیم بزرگی است و تماشاگران فراوانی دارد ولی ما هم بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی داریم. میانگین سنی خط حمله سایپا حدود 20 سال است و همین نیروی جوانی می تواند کار را برای استقلال سخت کند و انگیزه جوانان ما می تواند عامل باخت حریف شود.
وی در مورد شکست استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند اما یک اتفاق نادر در فوتبال رخ داد و پرسپولیس در کمتر از 10 دقیقه استقلال را شکست داد. دنیزلی با تعویض های خوبی که انجام داد هم یکی از دلایل این برد بود و نشان داد که مربی بزرگی است.
قربانی افزود: قبلا در استقلال بازی کردم و می دانم بعد از شکست در دربی وضعیت تیم چقدر سخت و دشوار می شود. استقلالی ها با یکدیگر یکدل و هم قسم می شوند که ما را شکست دهند ولی ما با اجرای برنامه های کادر فنی می توانیم به هدفمان برسیم. سایپا تاکنون نتوانسته به آنچه استحقاقش را داشته برسد زیرا ما از نظر فوتبالی خیلی سرتر و برتر از حریفان بوده ایم. به جز دو دیدار صبا و سپاهان در دیگر بازی ها اسیر تاکتیک حریفان نشده ایم و خوب بازی کرده ایم اما باید بهتر نتیجه بگیریم. سایپا فصل آینده میتواند یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ باشد.
وی در مورد اینکه دوست دارد به استقلال گل بزند یا نه گفت: مهم تر از گلزنی من موفقیت تیم سایپاست من اعتبارم را در فوتبال از استقلال دارم و از جوانی در استقلال بوده ام سال ها برای این تیم بازی کرده ام اما اکنون بازیکن سایپا هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد. شاید انگیزه های شخصی برای گلزنی داشته باشم اما برای من مهم ترین مسئله پیروزی و موفقیت تیم است.
مدافع پیشین استقلال در مورد اینکه به سمت نیمکت این تیم قبل از بازی خواهد رفت یا نه گفت: نه، دوست ندارم چنین کاری کنم.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =