روزنامه جام‌جم نوشت:

کودکی 5‌/‌2 ساله که توسط یک مرد کارتن‌خواب در میان زباله‌ها بی‌هوش پیدا شده بود، با تلاش پزشکان بیمارستان شهدای تجریش در شمال تهران زنده ماند. این در حالی است که پزشکان نظر دادند او بارها شکنجه و سوزانده شده است.


روز هفتم بهمن‌ماه مرد بی‌خانمانی در شرق تهران در جستجوی غذا از میان زباله‌‌ها بود که چشمش به پسری خردسال افتاد. او چند بار کودک خردسال را تکان داد تا بیدار شود اما کودک بی‌هوش بود.

مرد که به شدت ترسیده بود، خواست از آن محل فرار کند، اما چهره معصومانه پسر کوچولو مانع از این کار شد. او را بغل گرفت و پس از طی مسافتی به بیمارستان الغدیر رساند و از پرستاران برای نجات این کودک، کمک خواست.پرستاران اورژانس بلافاصله کودک را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند و تلاش برای نجات او آغاز شد.

در پی این موضوع، مسوولان بیمارستان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اورژانس اجتماعی، ماجرا را گزارش کردند و مانع از خروج مردی شدند که کودک را به بیمارستان رسانده بود. ماموران کلانتری و مددکاران اورژانس اجتماعی با حضور در بیمارستان در تحقیق از این مرد متوجه شدند، او کودک را از میان زباله‌ها پیدا کرده و به بیمارستان آورده است.

در مرحله بعد معلوم شد آثار سوختگی و کبودی بسیاری در بدن پسر کوچولو دیده می‌شود و نشان می‌دهد او بارها شکنجه شده و ضربه سختی به سرش اصابت کرده و احتمال دادند او از بلندی سقوط کرده است. کودک آسیب دیده پس از یک روز برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای تجریش تهران منتقل شد.پسر خردسال که بر اثر اصابت به ناحیه سرش همچنان بی‌هوش بود، سرانجام با تلاش پزشکان پس از 4 روز در حالی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، در بخش مراقبت‌های ویژه به هوش آمد.

 

ردپای یک زن به عنوان تنها مظنون

در حالی که تحقیق برای مشخص شدن هویت پسر کوچولو و یافتن خانواده‌اش آغاز شده بود، یکی از مسوولان بیمارستان الغدیر با پلیس تماس گرفت و خبر داد، زنی که خود را عمه این کودک معرفی کرده، به بیمارستان آمده و ساعاتی بعد ناپدید شده است.

در ادامه تحقیقات معلوم شد چند روز پس از انتقال پسر کوچولو به بیمارستان شهدای تجریش، زنی به بیمارستان الغدیر مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان عمه کودک، اطلاعاتی درباره او به مسوولان بیمارستان ارائه کرده است. او گفته است این کودک علی نام داشته و 5‌/‌2 ساله است. همچنین عنوان کرده والدین علی معتاد بوده و در حال حاضر در زندان به سر می‌برند. او گفته بود در این مدت از علی نگهداری می‌کرده تا این که روز حادثه پس از بازگشت به خانه متوجه غیبت کودک شده است و پس از جستجوی فراوان همسایه‌ها گفته‌اند او از بالکن خانه به پایین سقوط کرده، اما نمی‌دانند چه کسی او را با خود برده است.  در این هنگام وقتی مسوولان بیمارستان از او مدرک هویتی خواسته‌اند به یکباره فرار کرده است.

به این ترتیب با اطلاعات به دست آمده، جستجو برای یافتن زن غریبه که ادعا می‌کرده عمه کودک آسیب‌دیده بوده، آغاز شده است تا راز این کودک‌آزاری فاش شود.

روز گذشته خبرنگار ما با مراجعه به بیمارستان شهدای تجریش تهران به ملاقات علی رفت. در انتهای بخش اطفال بیمارستان ، علی در اتاقی که 4 تخت دارد، آرام روی تخت سوم نشسته و فقط نیم نگاهی به ماشین کوچولو و خرس قهوه‌ای‌رنگش می‌اندازد. نزدیک‌تر شدم، اما ترسید و خودش را روی تخت جمع و جور کرد. وقتی دستم را روی سرش کشیدم و دستانش را بوسیدم، به آرامی لبخند زد. نامش را که صدا زدم، دوباره خندید.

وقتی گفتم مامانت کو، بابات کو، ریز خندید و گفت: خاله، سفر سفر. پس عمه کو. در همین موقع با وحشت به اطراف نگاه کرد. می‌ترسید حرفی بزند. کمی آرامش کردم و دوباره صورت کوچولویش را بوسیدم. دستم را به آرامی گرفت و عروسکش را به من داد. چند بار دیگر که اسمش را صدا زدم، خندید اما چشمانش پر از غصه بود. هیچ‌کس نمی‌دانست چه کسی و چرا بدن نحیف علی کوچولو را شکنجه کرده است؟

در حالی که علی با اسباب بازی‌هایش بازی می‌کرد، او را با دنیای کودکی‌اش تنها گذاشتم و از اتاق بیرون آمدم.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 107
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    350 4
    واقعا متاسفم... تو قانون ما هیچ برخورد خاصی با این وحشیگری ها نمیشه... متاسفم برای کسایی که ادعای قانون گذاریشون میشه... متاسفم برای خودم... متاسفم...
  • بدون نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    208 4
    اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
  • زنده باد انسانيت IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    533 5
    حقشه كه آقايان دولتي به برادر عزيز كارتن خوابم كه به برادري باهاش افتخار ميكنم، يكي از هزاران واحد مسكن مهر رو هديه كنه. اون كاري كرد كه هزارتا پولدار حتي فكر انجامش رو نميكنن. كاري هم ندارم كه توي اون موقعيت مجبور شده يا نه؟ مهم اينه كه تصميم درستي گرفته و به درستي هم عمل كرده. زنده باد انسانيت!
    • مهدی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      البته من به این نظر رای دادم اما از کجا معلوم همون کارتن خواب نسبتی نداشته باشه؟
    • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      49 8
      آفرين
    • بدون نام CH ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      169 1
      تو خبر نگفته عاقبت اون کارتن خواب بنده خدا چی شد؟ نکنه هنوز نگهش داشتن؟ یه کاری نکنن که دیگه هیچکس فکر این جور کمک کردنا هم نیفته!
    • گرفتار IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      102 5
      امتیاز منفی دادی یعنی چی؟ موافق بچه آزاری هستی یا میترسی مسکن مهر بدن به کارتن خوابه و به تو نرسه؟؟!!! آخه یعنی چی ............................؟
    • فاطمه IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      10 2
      موافقتم. پولدارا که زیر پاشونو نگاه نمی کنن، که بخوان زمین خورده هارو ببینن... دادن خونه کم ترین هدیه ای هستش که میشه ازطریقش از نجات دادن جان انسانیت تشکر کرد.مگر نه این است که قرآن کشتن نفس واحد را برابر با کشتن انسانیت میدونه؟! پس...
  • ناصر IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    367 3
    درود بر مرد کارتن خواب که به همه ی ایرانی ها درس انسانیت داد.
    • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      121 1
      چرا باید درمملکت اسلامی فقیر وبی کس باشند پس وظیفه انسانی کجا رفت
  • مهناز IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    175 3
    خیلی ناراحت کننده است
    • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      104 8
      تویی که نظر منفی دادی یعنی از ای ماجرا نارحت نشدی؟ تو واقعاً انسانی؟
    • محمودرضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      51 4
      محمد جان ، احتمالا اشتباه کلیک کرده چون نمیتونه اون حیونی باشه که این بچه رو اینجوری کرده
    • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      31 8
      چرا عصبانی میشی، تا حالا پیش نیومده اشتباهی کلیک کنی؟ خودتو کنترل کن برادر من
  • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    146 7
    ایییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا !!!! تو رو خدا یه شماره حساب واسه کمک بدین. خاک بر سر ما.
    • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      105 3
      شماره حساب نمي خواد اين بچه. يه دل مهربون مي خواد و يك دست نوازشگر كه سرپرستي شو قبول كنه
    • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      59 3
      هزاران خانواده در ارزوی داشتن فرزند از هم می پاشند ایکاش این بچه معصوم را به خانواده ای که فرزند خوانده میخواهند میسپردند تا هم دل این کودک شاد شود و هم چراغ خانه ای با حضورش روشن شود
  • دل سوخته IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    131 3
    آخه این طفلک معصوم چه گناهی کرده که باید تاوان حماقت پدر و مادر معتادش را بدهد؟؟؟ بعضی از انسانها بسیار قدر ناشناس هستندو قدر نعماتی را که به راحتی به دست آورده اند را نمیدانند
    • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      102 5
      مشكل اينجاست كه اين بچه ها تا بلايي سرشون نياد ديده نمي شن. قانون وقتي پدر و مادر اين بچه رو زنداني مي كنه آيا نظارتي بر سرپرستي اين بچه داره؟
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    127 4
    واقعا ما به کجا رسیدیم حیوانات از آدمهاخیلی بهتر بچشونو نگه می دارن وقتی یه آدم از حیوون پست تر می شه دیگه چی می شه بهش گفت لابد مثل ناپدری هانیه به 3 سال زندان محکوم می شه و در زندان راحت می خوره و می خوابه این هم از قانون
    • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      91 5
      چرا فكر ميكنيد حيوانات پست هستن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ترنادو IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      7 0
      شاید شما همدیده باشید توی اینترنت که یه شیر بعد از دریدن شکم شکارش وقتی نوزاد رو داخل شکم اون دیددایست قلبی کرد حیوانات درنده هستند اما بیش از سیر کردن شکمشان نمی خورند....دزدی نمیکنند ...شیشه نمی کشند تجاوز نمیککند ....اختلاس نمی کنند.... شکنجه نمیدهند از خودشان هم تعریف نمیکنند
    • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      7 0
      دست قانون گذاران محترم درد نکنه
  • بدون نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    86 3
    بسیار متاثر کننده است.
    • بدون نام US ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      55 3
      تویی که برداشتی به همه نظرات از جمله این نظر منفی دادی. تو از مسببین این بلایی که سر این کودک آوردن هم پست تری.
    • ندا IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      3 3
      برات متاسفم واقعا پاسخ به بدون نام ۱۳۹۰ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۱:۵۰
    • بدون نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      6 0
      همه چی آرومه و هیچ مشکلی در جامعه نیست!!
  • مهرداد IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    88 3
    زمانی می رسد که دیگر از ابر انسان جز ستاره ایی که در آسمان چشمک می زند چیزی نمی ماند( فردریش ویلهلم نیچه)
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    81 6
    آدم واقعا تو حکمت خدا می مونه، یکی بچه شو تو سطل زباله می اندازه تا از دستش خلاص بشه، یکی هم به هر دری می زنه تا خدا بهش بچه بده نمی شه! قربون حکمتت خدا
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    67 2
    لطفا آدرس بدین بصورت نمادین بریم عیادت ای طفل پاک
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    65 2
    چشم آقازادگان روشن
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    76 2
    فاتحه جامعه اي رو كه در آن انسانيت از بين رفته بايد خواند. واقعا به كدامين گناه بچه هاي معصوم را شكنجه مي كنيد. باز جاي شكرش باقيه كه مرد كارتن خواب هنوز يك جو غيرت و مردانگي در وجودش هست. واي بر ما واي بر جامعه ما واي بر فرهنگ ما. كجاست اون همه دم از افتخارات فرهنگي و تاريخ پر عظمت زدن. همش لاف مي زنيم.همش حرف. به كجا رسيديم؟ همش مي ناليم از وضعيت جامعه اما يكي از يكي بدتر شديم. خودمون به خودمون رحم نمي كنيم. مي خواهيم جامعه درست بشه.
  • نازیلا IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    70 2
    خیلی وحشتناکه .........خیلی ناراحت کننده هست...........امیدوارم همونقدر که زنده موندن این بچه نظر همه رو جلب کرد اینکه اون مرد کارتن خواب مانع مرگ طفل شده فراموش نشه وبرای تشویق همه اونایی که از ترس اینکه پای خودشون گیر میفته از کمک به دیگران فرارمیکنن یه کمکی بهش بشه و در تمام رسانه های کشور اعلام بشه.
  • امیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    27 2
    زیر همین عنوان خبری درج شده با مضمون : ژست پیروزی رضا صادقی حالا من همینطور متحیرم که خانواده ای چگونه فرزند معلول خود را(با عرض احترام به رضا صادقی عزیز) به جایی میرسانند که ژست پیروزی می گیرد و در مقابل خانواده و بدتر از آن جامعه ای نمی دانند در مقابل عکس و خبر این طفل معصوم و پاک باید چه ژستی بگیرند.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    44 3
    خواهش مي‌كنم مجلس طرح يا قانوني را براي حمايت كودكان براي برخورداري از محيط امن و سالم براي پرورش تهيه و مصوب كنند. البته به شرط جامع بودن كه كانون خانواده ايراني را به هم نريزد.
    • بدون نام DE ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      15 1
      قانون فعلی بعد از بررسی و کش و قوس فراوان، دوباره بچه رو بر میگردونه به همون خونه ای که توش شکنجه شده.(مورد قبلی رو که یادتون هست؟) و منتظر میشه تا بچه زیر شکنجه کشته بشه. بعد هم چندان مجازاتی در انتظار والدین نیست...پدر! که از قصاص و برخورد معاف است. مادر! را نمی دانم. عمه که احتمالا اصلا در قانون پیش بینی نشده باشد!
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    43 3
    باید از خودمان بپرسیم که چگونه می توان مقابله کرد؟در اروپا اگر کسی به جرم کودک ازاری محکوم شود کودکان او را دولت می گیرد و به خانواده هایی که کودک ندارند و قدر نعمت بچه دار شدن را می دانند تحویل می دهد و همچنین به ان خانواده سوبسیدهایی هم جهت کمک هزینه پرداخت می کنند .حال باید ببینیم ایا راه حل بهتری پیدا می کنیم
  • توللي IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    28 5
    قابل توجه كساني كه دوست دارند شماره حسابي اعلام شود تا پولي بدهند: با پول نمي توان انسانيت را خريد و فروش كرد،به وسيله پول، وجدان هم قابل خريدن و فروختن نيست.آنچه كه مي تواند وجدان آدم را راحت كند و انسانيت را به زندگي انسانها برگردانَد رعايت اخلاق است(همان چيزي كه بعضي ها ميگويند اختراع فقرا براي محدود كردن اغنياست!)
  • چوبین IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    9 45
    حالا همه دلسوز شدین دیگه؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    27 5
    ای خداوند: تو را قسمت میدهیم تمام کسانی که اینگونه این طفل و طفلان دیگر را شکنجه میدهند در همین دنیای کثیف به اشد مجازات برسانی و باعث و بانیش هم لعنتش فرستی، آمین یا رب العالمین
    • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      13 3
      اگر قرار بود این چنین باشه و بشه . الان ایران سرزمین گل و سنبل و...بود
  • بهرام MY ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    70 1
    به نظر من این آقای کارتن خواب از هزاران هزار افرادی که خود را مومن می پندارند با شرافت تر، مومن تر و انسان تر است. انسان بودن به شرافت است و بس. متاسفم از اون کسانی که ادعای مسلمانی دارند ولی بویی از مسلمانی و شرافت انسانی ندارند. به قول یکی از دوستانی که نظر داده اند، اگر راست می گویند خانه و سرپناهی برای اون بدبختی که این بچه را نجات داده تهیه کنن. و این طفل معصوم را از این بلاتکلیفی و عذاب نجات دهند. من به سهم خودم اگر شماره حسابی اعلام فرمائید هر میزان که در توان داشتم در خدمت هستم. به امید برقرار شرافت انسانی در ایران نه ریا و ادعای مسلمانی.............
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    29 3
    واقعا حیوان وحشی هم شرف داره به اینجور پدر و مادرهای بی غیرت
  • سپیده IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    47 1
    واقعا متاسف شدم اشکم درامد من برای داشتن یک فرزند دارم خودم را به هر دری می کوبم و انوقت ........ متاسفم برای قدر ناشناسی.........
  • بدون نام US ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    36 2
    یک تذکر به معتادین عزیز یک بار حماقت کردید معتاد شدید نوش جانتان ولی چرا صاحب فرزند می شید ؟؟ شما لیاقت فرزند را ندارید این کودک اینده ای مبهم در انتظارش است به نظر من شما معتادین عزیز را نه بخاطر اعتیادتان بلکه به خاطر ازار رساندن به اطرافیانتان بایستی محکوم کرد.
  • بدون نام US ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    24 3
    از این معتاد جماعت هر کاری بر میاد بدبختی خود فرزند همسر خانواده دوست اشنا ...
  • بدون نام US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    27 1
    اخه چرا این طفل اینطوری شده ... انسانم ارزوست!
  • فرناز یوسفی DE ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    43 2
    این کودک اصلا" به جائی که زندگی می کرده نباید برگردونده بشه وباید به کمک مددکاری در شیرخوارگاهی بمونه تا یک خانواده خوب پیدا کنه که ببرنش رنگشم خانواده خودش هیچ وقت نبینن و بچه رو باید نجات داد
  • بهمن IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    11 2
    واقعا متاسفم براي همچين رواني هايي كه اشرف مخلوقات بودن را اينجوري زير سوال مي برند و همينطور خوشبحال دولت مردان كه اين همه موارد جور وا جور سر اين اعتياد پيش مي ياد ولي كسي صداش در نمي ياد تا كمتر اين مسائل پيش بياد . اگر اون پدر و مادر ذره ايي هم احساس و محبت تو دلشون باشه با شنيدن چنين خبري يا بايد بميرن يا سالم بشن و به زندگي برگردن .
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    10 3
    خدایا تو شاهدی بر اعمال ما
  • ایران IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    4 38
    درود پناه می برم به خدا... این کودک تاوان کدام گناهش را پس میدهد؟؟ ولی هیچ کار خداوند هم بی حکمت نیست.
    • ویدا IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      37 3
      یعنی چه حکمتی می تونه تو کتک خوردن و سوختن و بیهوش شدن یه بچه 2 ساله باشه. عقلم خوب چیزیه هااااا.
    • جاهل CN ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      25 2
      این کودک ها تاوان جهالت من و امسال من را پس می دهند. جهالتی که اگر خودشان هم نتوانند از آن رها شوند گریبان کودکان فردای ایران زمین را خواهد گرفت
    • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      15 1
      حکمت تو کتک خوردن بچه نیست ،حکمت تو پیدا کردن این بچه توسط یک کارتون خوابه اونم قبل از اینکه دیگه خیلی دیر شده باشه و جسد علی بشه ،حکمتش به اینه که خدا میدونسته کی باید علی رو پیدا کنه که سریع به بیمارستان برسونتش و تحت مداوا قرار بگیره نه اینکه دوباره دست اون جلادها بیافته خدا بندگانش رو خیلی دوست داره این ماییم که وحشی هستیم اینقدر زود قضاوت نکنید
    • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      2 2
      خدا رو چه دیدی عزیز،شاید این بچه تو آینده یکی از بزرگترین افراد این مملکت شد،برو زندگینامه بزرگان رو تو کل دنیا بخون،اونوقت شاید یه چیزی از حکمت های خدا باورت بشه
  • بي نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    23 2
    خداياتوخودگواهي فراوان اشك ريختم - بسيارمتاسفم متاسفم
  • نادیا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    16 2
    از این وحشتناک تر هم چیزی وجود دارد کی میتونه این همه قسی القلب باشه خدایا..............
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    23 2
    خدایا یکی در حسرت بچه دار شدن میسوزه اونوقت کسایی هم هستند که قدر این نعمت بزرگ رو نمیدونن
  • منصور IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    19 3
    ای کاش از این بی خانمان تجلیل می شد تادرس عبرتی برای مرفه های بی درد کشورمان باشد که هنوز انسانیت نمرده
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    36 2
    لابد الان اگه باباش بره بگه بچه خودم بوده صاحابشم دلم خواسته آزارش بدم، يه جريمه كوچيك مي كننش بعدم بچه رو بهش تحويل مي دن و مي گن خداحافظ
    • بدون نام DE ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      17 2
      متاسفانه تقریبا همینطوره که فرمودین! با این تفاوت که شاید جریمه هم نکنن!
  • Hesam AE ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    30 3
    تورو به پیغمبر که روز تولدش شماره حساب بدید کمک کنیم، بابا این بچه حتما، مادرش گفته تو سطل اشغال باشه بهتر از اینه که زیر دست جلادهایی باشه که این بلارو سرش آوردن، خبر آنلاین اینهمه خبر سیاسی مینویسی، خواهشا ۱ کاری برای دنیا و آخرت بکن ما هم توی این کار شریک بشیم، جیگرم کباب شد، این دسته گل هم مثل بچه خودمون، نگید کمک نمیخاد، محبت میخاد، بابا این بچه از امروز به بعد خرج داره، این اولین مورد نیست ولی همین هم که پیگیری کردید، ممنون، بیاید آستین بالا بزنیم، زندگی این بچه رو جم و جور کنیم، ما مردم بیغیرتی نیستیم، شما همت کنید، ببینید براش چیکار میکنیم، لطفآ شماره حساب بدید، منتظریم،
  • arya IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    9 5
    از خداوند میخواهیم که دیگر چنین اتفاقهای ناگوار نیفتد.
    • بدون نام US ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      20 1
      داداش خدا اخه چه گناهی کرده دست همچین بشر زبون نفهمی افتاده!!!
    • شاهین MY ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      6 1
      خدا نشسته بود تو ازش بخوای . دیگه الان اوکی شد همه چی دستتم درد نکنه !
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    16 1
    امیدوارم برای هرچه بیشتر تشویق شدن به انسانیت قوانین و برنامه هایی تصویب بشن تا شاهد کارتن خوابی انسانهای دردمند و شکنجه کودکان بی پناه و از هم پاشیده شدن کانون خانواده ها به خاطر اعتیاد نباشیم . خواهش میکنیم مسئولین در این مورد کمی توجه و تامل کنند
  • گل IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    15 1
    چند بچه ی دیگر مثل علی همین الا ن درحال عذاب کشیدن هستندتا شاید مسئولین دلسوزما به فکرچاره ای اساسی باشند مشکلات اقتصادی اعتیاد فقرفرهنگی طلاق و....همگی در تشدیداین گونه رفتارهاتاثیر گذارند ند لااقل این بچه ها راشناسایی وتحت پوشش بگیرند.
  • گيله مرد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    16 1
    قانون چه فكري كرده براي اين جور كودكان اصلا به طور كلي براي افراد بي پناه ونيازمند واگه قانوني هست چطوراجرا ميشه ؟اولويتها براي مسئولين چيه؟ تا كي بايد شاهداين وقايع ناراحت كننده ودر واقع فجايع باشيم؟راه حلش يه بخشي دست مسئولينه يه بخشيش دست خود ما. دوستان برادران خواهران رفقا بياين از همين امروز وهمين لحظه خودمونواصلاح كنيم به خودمون قول بديم انسان باشيم قول بديم شرافت داشته باشيم ... لااقل خودمون به فكرخودمون و جامعه مون كه قراره بچه هامون توش بزرگ بشن باشيم ....
  • جامعه ی وحشت IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    25 1
    در کشور ما چه کسی مسئول اینگونه حوادث هست آیا هیچکدام از وزرای بزرگ وار نباید پاسخ گو باشند ؟ آیا کسی که به یک طفل رحم نمی کنه می تونه توی جامعه به بقیه افراد رحم کنه ؟ آیا نهاد های امنیتی و اجتماعی در کشور ما فقط جهت برخورد با مسائل ظاهری اجتماعی مثل لباس پوشیدن و جمع آوری دلالان باید درگیر باشند ؟ آیا دستگاه قضایی ، جرم افرادی که این کارو کردن نباید در حد جرایم سنگین اجتماعی و شاید هم بخاطر عدم توانایی اطفال در دفاع از خودشان آیا در حد قتل نیست؟
  • ايراني IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    15 1
    با سلام . من تقريبا نظرها را خواندم. نظر دادن واظهار همدردي كردن بسيار عمل شايسته ونيكوي است .سوالم اين است آيا نيايد يك نهاد اجتماعي اين كار را انجام دهد در عمل كسي است كه به حرفهاي كه مردم ميگويند جامع عمل بپوشانند .ودر خصوص كارتن خوابها بالاخره يك سازماني متولي اين كار باشد تا جامعه شاهد چنين افراد بي سر پناه نباشد.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    26 1
    در قانون ما از کودکان حمایت نشده این برای یک کشور اسلامی تاسف باره. قاضی که برای ناپدری هانیه 3 سال حبس صادر کرد و قاضی پرونده باربد که پدرش آتیشش زد متوجه باشند که حکم صادر کردن اونها پدر و مادرها یا آدمهایی از این دست و جسورتر می کنه تا هر بلایی به سر بچه بیارن چون کسی نیست که اونا رو مجازات کنه. امیدوارم مسئولان قانونگذار عوض اینکه به سیاست و سیاست بازیشون بپردازن یه کاری برای اینجور بچه ها بکنن
  • بدون نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    19 1
    متاسفانه باز هم اين كودك پس از مداوا به خانواده و سرپرست وحشي خودش تحويل مي شه تا اين كودك تحت شكنجه قرار بگيره. اين اتفاقيه كه در موارد قبل هم افتاده و مسئولين به راحتي از كنارش گذشتن
  • بدون نام GB ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    25 2
    يعنی تمام تار و پود و تك‌تك سلول‌هايم آتش گرفت و زق‌زق كرد، وقتی صورت "مظلوم" و معصوم‌اش را ديدم. به پهنای صورت‌ام جوری برايش اشك ريختم كه انگار عزيزترين كس‌ام را از دست داده‌ام. كاش عكس‌اش را نمی‌گذاشتيد. كاش چشم‌ام به آن پاهای كوچك و دستان "بی‌دفاع" نمی‌افتاد. خدايا از اين كثافت‌دانی‌ دارد حال‌ام به‌هم می‌خورد، دارد از "انسان" بودن‌ام عُق‌ام می‌گيرد. حاضر بودم به جای هر مخلوق ديگری باشم به‌جای "اشرف مخلوقات"(!)... تُف...
  • بدون نام US ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    6 1
    واقعا نمي دونم چي بگم از كجا بايد شروع كرد چرا اگر بچه رو نمي خواستن پس چرا به وجود اوردن چرا درس نمي گيريم از اين واقايع تا كي بايد شاهد خود سوزي تجاوز كودك ازاري باشيم
  • بدون نام MY ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    15 1
    نمیدونم کدوم بیکاری هست که از بالا تا پایین تمام کامنتها رو منفی داده. برو خودتو به تیمارستان معرفی کن
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    6 1
    خدايا كجايي پس به خودت قسم ازانسان بودنم بيزارم
  • حمید CA ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    15 2
    مگه توی کشور ما هم کارتون خوابی و کودک آزاری و فقر و این جور چیزا هست؟
    • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      1 3
      شما که کانادا نشیند. چه کار ه کار ما دارید؟
    • لیلا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      5 1
      کاش این طفل معصوم مثل هدیه تهرانی، مهناز افشار ، محمدرضا گلزار خوشگل و خوش بر و رو بود تا مسوولان خاص اش حمایت می کردند و باهاش عکس می گرفتند و بهش پول می دادند و.... دوستان کی می آد به فکر کسانی باشه که آقایان توشون هیچ منافعی ندارن؟ بیایید به تشکل های مردمی جون بدیم. به خدا این قاعده نیست که بشینیم دولت بیاد کمک. وقتی نمی آد جای غرولند بیایید کاری کنیم. ما که می دونیم خلا قانونی داریم، مادر و پدر معتاد داریم کودک آزاری داریم بیایید یه تشکل خصوصی راه بندازیم در حمایت از این گونه بچه ها با کمک چند تا وکیل و حقوقدان خیر هم برای به دست آوردن قانون بهتر تلاش کنیم. از ماست که بر ماست والله.
  • بایرام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    4 9
    حیواان با حیوون بودنش این کارو با بچه هاشون نمیکنند واقعا بعضی از این انسانها چقدر کثیفن اللهم کل الولیک الفرج فقط با امدن صاحب الزمان دیگه از این مساییل پیش نمیاد
  • 1 IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    24 1
    دوستان عزيز؛ من به همراه تعدادی از دوستان تصميم گرفته‌ايم سری به اين كودك بزنيم و دست محبتی بر سر و رويش بكشيم و اگر ميسور و مقدور بود به او - و احياناً آن كارتن‌خوابِ باشرافت - "در حد بضاعت" كمكی بكنيم. دقايقی پيش من با بيمارستان "شهدای تجريش" تماس گرفتم و جويای موضوع شدم؛ علی كوچولو همچنان در اين بيمارستان بستری‌‌، و ساعات ملاقات هم 2 تا 4 بعدازظهر هر روز است.
    • كامران IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      12 1
      اگر تهران بودم حتما همراهيتون مي كردم.درود بر شما.از طرف من هم ببوسيدش.
  • 2 IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    19 1
    بهانه‌های زياد و بعضاً دهان‌پر‌كنی می‌توان برای شانه خالی كردن آورد: - ای بابا، شما هم حال داری ها!... خودمان درگير هزار و يك مشكل و بدبختی هستيم! - ای آقا، مگر اين ماجرا فقط به همين يك مورد ختم می‌شود!؟... با يك گل كه بهار نمی‌شود! - نكند برای مایی كه می‌خواهيم از او عيادت كنيم دردسری درست شود(!!!؟) - من خيلی دوست دارم بيايم، اما دل‌اش را ندارم اين كودك شكنجه‌ديده را از نزديك ببينم! - من خيلی دوست دارم باشم، ولی حسابی گرفتارم و وقت‌اش را ندارم!!! و...
  • 3 IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    24 1
    اما اگر قبول داريد كه من و شما از معدود سلول‌های سالم باقی‌مانده در اين پيكره‌ی سرطانی و عفونت‌زده هستيم كه هنوز می‌تواند كمابيش كارش را درست انجام دهد، اگر مثل ما به اين باور رسيده‌ايد كه بالاخره برای يك‌بار هم كه شده بايد نق زدن و غرولند كردن و ناليدن در فضای مجازی را كنار گذاشت و به‌طور عملی در دنيای غيرمجازی كاری كرد، اگر می‌توانيد خودتان را متقاعد كنيد كه همراه شدن و به‌دست گرفتن چهارتا اسباب‌بازی و خوراكی يا گذاشتنِ "مقدار اندكی" وجه‌ِ نقد توی پاكت برای علی‌ كوچولو نه تنها شما را ورشكست نكرده و هيچ‌جای دنيا را خراب نمی‌كند، بلكه برای لحظات كوتاهی هم كه شده دنيای او را آباد می‌كند و درد و عذاب وحشتناكی را كه ديده از ذهن لطيف و معصوم‌اش می‌زدايد، پس بسم‌الله...
  • زهره ES ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    16 1
    معتادان نباید اجازه ازدواج داشته باشند .....چه برسد به بچه دارشدن ! واگر این بچه های قربانی دوباره تحویل این جانیان پدر ومادر نما شوند آنوقت مسئولان ....باعث تداوم جنایت خواهند بود کسی که بر جسم وجان خودش رحم نمیکند چطور میتواند درمقابل دیگران رحم داشته باشد
  • دوستدار علی (ع) IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    5 13
    ما تو جامعه نهادهای مرتبط رو داریم قانون هم داریم ولی عمل به قانون نداریم چرا چون نظارت بر قانون نیست و قانون شکنی راحتتر از اب خوردنه.من به رئیس جمهور پیشنهاد میدم تو بحث نظارت میتونه بیشتر از یک میلیون شغل ایجاد کنه .هم شغل ایجاد میشه هم پولای دزدی برمیگرده به بیت المال هم از این پول حقوق ناظران رو میتونن بدن تازه خیلی از این پولا هم میمونه و جامعه هم پیشرفت میکنه و قانون مند میشه ولی کو گوش شنوا .
  • MY IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    18 1
    چطوری می شود به این آقای کارتن خواب دسترسی داشت و کمکش کرد.اگر راهی است لطفا بگویید
  • بدون نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    5 1
    بازم درود به شرف فقرا.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    6 1
    آیا مسئولی نیست که یک لحظه فقط یک لحظه با دیدن عکس این طفل معصوم به خود بلرزد ؟؟؟ آیا مسئول یا کسی که دستش به جایی بنده و می تونه کاری بکنه ؛ با خوندن این خبر به خودش نمی یاد و فکر نمی کنه باید کاری کرد... جامعه روز به روز در حال سقوطه .... سر اون مرد کارتن خواب بیچاره چی اومد ؟ حداقل در وجودش انسانیت نمرده بود که این کارو کرد... شما رو به خدا کاری بکنید... شما رو به خدا اینقدر سکوت نکنید... بی تفاوت نباشید... آیا هیچ مسئولی اینجا رو نمی خونه ؟؟؟؟
  • زنی در همین نزدیکی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    4 1
    جگرم سوخت .
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    4 1
    این عمل برادر کارتون خواب نشان میدهد انسانهای را نمی توان از ظاهر شناخت چرا که آدمهای است به ظاهر انسان هستند ولی ... حال وظیفه دولت است سرپناهی برای این عزیر و همچینین دیگران عزیران تامین کند متاسفانه هیچ کس از خود نمی پرسد چرا این برادر کارتون خواب شده . چرا فلان کس خلافکار خداوند هیچ کس را خلافکار نیافرید . تا کی میخواهم فقط به فکر خود باشیم . شعار کافی و جشن نیکوی تظاهر کافیست.
  • امیر IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    1 2
    خدای متعال وقتی به زوجی فرزند هدیه میده، در واقع بخشی از پاکی ، عشق و رحمت خودش رو در کالبد یک انسان برای ما بعنوان یک نعمت غیر قابل قیاس با سایر نعمت ها برای ما هدیه میده به امید اینکه ما آدمها رو یک بار دیگه به خودمون بیاره و وقتی همچین گناه نابخشودنی اتفاق میقته نمیشه اسم هیچ موجودی رو روی وحشیهایی که این کار رو کردن گذاشت. اصلا نداریم همچین موجودی که با پاره تنش همچین کاری کنه و واقعا متاسفم که هیچ و هیچ نهاد حمایتی از این طفل های معصوم که متاسفانه روز به روز به تعدادشون افزوده میشه وجود نداره و هیچ قانونی با اشد مجازات برای عاملان اینجور جنایتها وجود نداره چون اگه یک نمونه مجازات می شد شاید و شاید دیگه شاهد اینجور وحشیگریها نبودیم. وافعا چه بلایی داره سر ما آدمها میاد.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    0 4
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    0 1
    متاسف وبغض چشم
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    6 2
    تف بر غیرت ایرانی .درود برغیرت کارتن خواب
    • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
      2 0
      مگه اون کارتن خواب المانی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    4 3
    گرنگهدارمن ان است که من میدانم .......شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد .افرین به عزت پروردگاری که درکمال پستی انسانها خودش دست به کار شده واین کودک را حفظ کرده .خدایا تورو به حق علی خودت ازش حمایت کن که سخت بی عاطفه هستن این انسانها.....امین
  • نوشين IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    5 1
    واقعاً علت اصليه اينطور جرمها چيه ؟چرا انسان هاى غير اهلى بين ما هستند و بعد از چنين فاجعه هايى مى فهميم كه...؟!واقعا از كجا به اينجا رسيديم؟ كى ميتونه على كوچولو رو قانع كنه كه اين سرنوشتشه!
  • بهنام US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    13 1
    چرا کسی به این خبری که تلخیش تا اعماق وجود انسان رسوخ می کنه واکنش نشون نمیده ؟... کجان مدعیان حقوق بچه ها ؟ .... از خبر آن لاین می خوام که این موضوع رو پیگیری کنه، شاید بتونه جریان ساز بشه... یعنی واقعا این اتفاق مهمتره یا کار شیث و نصرتی ؟
  • بهنام US ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    11 1
    یه پیشنهاد به هیئت برنامه ریزی و تالیف کتب درسی: لطفا ماجرای این کارتن خواب قهرمان رو در کنار دهقان فداکار و پطرس بیارید تا فرزندان ما بفهمند که فقرا و خانه به دوشان هم می توانند رستگار در پیشگاه انسانیت باشند...
  • بدون نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    9 1
    خب اخرش اينقدر ميگردن تا پدر ومادرش رو پيدا كنن و علي رو تحويلشون بدن روز از نو روزي ار نو
  • زهره IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    5 0
    تو رو خدا نگذارید این بچه معصوم و بی گناه دوباره زیر دست اون پدر و مادری که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند بیافته تو رو خدا نگذارید
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    3 1
    امیدوارم نشان دهقان فداکار امسال به مرد شجاع کارتن خواب داده شود
  • كامنتيان IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    5 1
    من كه نتونسم عكساو نگاه كن م حالا اقا احان رو يكي پيدا كنه كه بگه:به نظر من ریشه تمام این کارها در ماهواره است
  • ayda SE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
    2 0
    من مایلم هر طور که از دستم بر میاد علی‌ رو کمک کنم، لطفا مسئولان این خبر یا کسانی که به علی‌ دسترسی دارن با من تماس بگیرن
  • موسسه طلوع بی نشان ها A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    0 0
    اعلام می داریم هزینه سم زدایی و بهبودی کامل این کارتن خواب عزیز رو به مدت 6 ماه تقبل میکنیم و تمام تلاشمون رو برای برگردوندنش به خانواده و جامعه میکنیم.لطفا با ما تماس بگیرید.55147989
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 1
    امید وارم بچه خوبی باشه