فارس نوشت:

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه درگیری جمعی در یک تالار عروسی با انتقام جویی به ایجاد رعب و وحشت در منطقه یاغچی‌آباد انجامید، گفت: خرد شدن شیشه 10 دستگاه خودرو، آسیب رسیدن به یک سوپر مارکت، ضرب و جرح سه نفر از ناحیه سر و گردن نتیجه این درگیری بود.
سرهنگ علیرضا محرابی با بیان اینکه در تاریخ 9 بهمن دو تن از اراذل و اوباش منطقه یاغچی‌آباد در یک مراسم عروسی با یکدیگر درگیر شدند، گفت: افرادی به نام‌های داریوش و مهدی بر اثر مسائل شخصی در این مراسم درگیری لفظی پیدا کردند که در ادامه، این درگیری به برخورد فیزیکی ‌انجامد. وی ادامه داد: در شرایطی که درگیری این دو فرد بالا گرفته بود تعداد زیادی از مهمانان با یکدیگر برخورد فیزیکی پیدا کردند که طی آن شیشه‌‌های تالار عرسی فرو ریخت و افراد از محل متواری شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت: در حالی که مهدی در این درگیری دچار جراحت شده بود به قصد انتقام ‌جویی به همراه محمد و 5 تن دیگر از دوستانش به محل سکونت داریوش در یاغچی‌آباد رفته و با خرد کردن شیشه 10 دستگاه خودرو و یک سوپر مارکت اقدام به ایجاد رعب و وحشت در منطقه کرد. وی ادامه داد: این افراد 3 تن از ساکنان محل را که برای جلوگیری از انجام اعمال مجرمانه‌شان دخالت کرده بودند از ناحیه سر، صورت و گردن با ضربات چاقو و قمه مجروح کردند.

محرابی گفت: قبل از رسیدن مأموران این افراد از محل متواری شدند ولی با پیگیری‌های صورت گرفته محمد و مهدی که نفرات اصلی این درگیری بودند توسط ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه روز گذشته داریوش به عنوان یکی دیگر از طرفین درگیری خود را به پلیس تحویل داد اذعان داشت: پرونده این افراد هم اکنون در دادسرای ویژه امنیت در حال رسیدگی است.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    40 4
    یاغچی آباد نه مجید جان یاخچی آباد
    • بدون نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
      4 3
      درست نوشته
  • امید US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    91 1
    با خرد کردن شیشه 10 دستگاه خودرو و یک سوپر مارکت اقدام به ایجاد رعب و وحشت در منطقه کرد. وی ادامه داد: این افراد 3 تن از ساکنان محل را که برای جلوگیری از انجام اعمال مجرمانه‌شان دخالت کرده بودند از ناحیه سر، صورت و گردن با ضربات چاقو و قمه مجروح کردند.>>>>جالبه.اینهمه کارانجام شده مامورا نرسیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امنيت خواه IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    34 0
    هر از چند گاهي مانوري مبني بر مبارزه با اراذل و اوباش انجام ميگيره و يك دستگيريهايي هم انجام ميشه و مجددا" اراذل و اوباش هم آزاد ميشوند و آنها دوباره شروع به عربده كشي و قمه كشي و خلاصه انجام كارهايي از اين قبيل انجام ميدهند و اين سريال ادامه دارد و اينكه چرا تمهيداتي اساسي صورت نميگيرد تا شاهد اين قبيل لات بازي ها و شرارتها نباشيم و جرائم سنگيني براي اين افراد در نظر گرفته شود تا كسي ديگر جرات عرض اندام و لات بازي اين قبيل حركات را به خودش ندهد و جامعه از اين بي فرهنگي و بي شعوري و ناداني اين افراد پاك شود . در آخر ضمن تشكر از نيروهاي انتظامي و آگاهي و پليس امنيت و قوه قضائي تمنا ميكنم يك تصميم اساسي و ريشه اي گرفته شود. موفق باشيد
  • فیروزه IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    10 0
    باعث تاسفه .
  • امیر IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    2 29
    بابا یه دعوای ساده و خانوادگی بوده که اکثرا تو عروسی ها اتفاق میافته این دیگه گنده کردن نداره
    • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      11 0
      تواكثر عروسيا اتفاق ميفته بابا دمت گرم تو عروسيهاتون اينجوريه تو عراهاتون چجوريه پس ايول به تگزاس ....ولي خدائيش دليلش كه همه ميدونيم ولي به كجا داريم ميريم چنين شتابان ؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    17 0
    واقعا متاسفم برای تمام کسایی که تو اون منطقه زندگی میکنند که مجبورنند شاهد هنر نمایی ابن اراذل و اوباش باشند. پس کجا هستند این مامورین وظیفه شناس ؟ من نمیدونم چرا این اوباش رو اعدام نمی کنند تا همه یه نفس راحتی بکشند علی الخصوص خانواده های بیچارشون
    • بدون نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      11 1
      یه شش ماه میرن حبس،دوباره میان بیرون،این ها زنداد رفتن براشون عادت شده،انگار رفتن مهمونی! اگر چند نفر را اعدام کنند دیگر کسی جرات نداره که این کار ها رو بکنه!