+ A - پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 21:32:00 چاپ
امتیاز به مطلب 10 نفر

اعلام نتایج قرعه کشی عمره مفرده از شنبه 15 بهمن

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - پس از چهار ماه انتظار، سازمان حج و زیارت اعلام کرد نتایج قرعه کشی عمره مفرده از روز شنبه 15بهمن ماه به چهار روش به اطلاع مردم می رسد.

به گزارش خبرآنلاین، اعلام روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد بانک های ملی و ملت از روز شنبه 15بهمن ماه، نتایج قرعه کشی سپرده گزاری عمره مفرده که از 24شهریور 90 به مدت یک ماه انجام شد، را از ارسال پیامک، ارسال مکتوب نتیجه قرعه‌کشی به نشانی پستی سپرده‌گذاران، انتشار نتایج اولویت‌ها در سایت بانک‌ها و همچنین مراحعه حضوری سپرده گزاران به شعب بانک های ملی و ملت، در اختیار ثبت‌نام ‌کننده ها قرار می‌گیرد.

از روز شنبه لینک ارتباطی جهت رویت نتایج قرعه کشی در سایت رسمی سازمان به نشانی WWW.HAJNEWS.IR فعال می شود.

همچنین نشانی اینترنتی بانک ملی ایران (WWW.BMI.IR کلیک کنید) و نشانی اینترنتی بانک ملت (www.bankmellat.ir کلیک کنید) است.

4747

کلید واژه ها: عمره - سازمان حج و زیارت -
نظرات 31
  • مجید پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 22:47:21
    22 14 پاسخ به این نظر
    نتایج قرعه کشی عمره مفرده (ثبت نام شدگان در بانک ملی) از همین اکنون (پنجشنبه 13 بهمن) در سایت بانک ملی قابل رویت می باشد.
  • مخلص شما پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 23:52:35
    15 7 پاسخ به این نظر
    درحال حاضر بانك ملي اجازه مشاهده اولويت را ميدهد وارد سايت www.bmi.ir شويد مشاهده مي كنيد .التماس دعا
  • بدون نام جمعه 14 بهمن 1390 - 00:45:18
    6 5 پاسخ به این نظر
    بابا کجای کارید سایت بانک ملی اولویت های 300 گانه را اعلام کرده است در همین امروز
  • کارنمیکند جمعه 14 بهمن 1390 - 01:25:47
    11 3 پاسخ به این نظر
    برای ما که کار نکرد میگه شما موجود نیستین
  • ناراضی جمعه 14 بهمن 1390 - 02:30:54
    1 4 پاسخ به این نظر
    بانک ملی اعلام کرده ولی هنوز بانک ملت اعلام نکرده. چرا دارند سلیقه ای عمل می کنند؟
  • مهسا جمعه 14 بهمن 1390 - 04:47:59
    7 1 پاسخ به این نظر
    بانک ملی هم از سایتش برداشت! چه تفاهمی!
  • بدون نام جمعه 14 بهمن 1390 - 05:52:08
    6 1 پاسخ به این نظر
    سایت بانک ملی که گفته "نتایج قرعه کشی عمره مفرده 90 در روز شنبه مورخ 15\11\1390 اعلام خواهد شد. " شما از کجا می بینید؟
    • ناراضی جمعه 14 بهمن 1390 - 14:36:29
      4 3
      اعلام نتایج بانک ملی تا ساعت 12 دیشب برقرار بود. ولی حالا قطع شده.
  • مشتاق جمعه 14 بهمن 1390 - 14:47:50
    9 3 پاسخ به این نظر
    نمی دونم چه ایرادی داشت ،سایت بانک ملی داشت اولویت ها رو نشون می داد ،کی جلوش رو گرفت خدا می دونه ،ظاهرا اطلاع رسانی هم بایستی با تاخیر صورت بگیره
    • بدون نام شنبه 15 بهمن 1390 - 05:07:55
      9 8
      سایت بانک ملی دوباره آزادشدومی تونید اولویت ها رو ببینید
  • آسمان شنبه 15 بهمن 1390 - 14:22:41
    2 2 پاسخ به این نظر
    با سلام ایا کسی از دوستان اطلاع دارد که روز 5 شنبه 13/11/90 گروه اول زائران عمره اعزام شدند یا نه ؟
  • مهدی شنبه 15 بهمن 1390 - 15:22:29
    3 4 پاسخ به این نظر
    دمه شما گرم
  • محسن شنبه 15 بهمن 1390 - 16:10:22
    5 3 پاسخ به این نظر
    نتايج بانك ملت رو نميشه نگاه كرد سايتش مشكل داره چي كار كنيم
  • بیکار شنبه 15 بهمن 1390 - 16:42:22
    6 1 پاسخ به این نظر
    سر کاریه؟تا کی میخواهید رو اعصابمون قدم زنانه بدوید؟
  • مسعود شنبه 15 بهمن 1390 - 18:02:07
    5 0 پاسخ به این نظر
    من که چیری پیدا نکردم
  • من شنبه 15 بهمن 1390 - 19:07:17
    7 0 پاسخ به این نظر
    واقعا گند زدین با این سایت درست کردنتون!!! بانک ملی که اصلا باز نمیکنه!! بانک ملت هم وسط اعلام نتایج هنگ میکنه!! کلاً همه چیزمون به هم میاد!! اس ام اس کو؟؟!! ایمیل کو؟؟!! الکی فقط موقع ثبت نام بانکها له له پول میزدن!!
  • من شنبه 15 بهمن 1390 - 19:13:02
    6 1 پاسخ به این نظر
    https://omreh90.bmi.ir یعنی کشک!!!!! آقاجون شما که میدونستید حجم مراجعه زیاده خب چندتا سرور یا از همین سایتا رو فعال میکردید!!!
  • ناراضی شنبه 15 بهمن 1390 - 19:43:41
    6 0 پاسخ به این نظر
    باز نمی کنه ملی رو!!! اس ام اس هم نمی کنن این چه وعضشه...!!!...!!!
  • حامد شنبه 15 بهمن 1390 - 20:04:54
    6 2 پاسخ به این نظر
    خودشون میگن 15 ام تو سایته ولی حالا که میریم اصلا هیچکدوم باز نمیکنه واقعا که.....
  • علی شنبه 15 بهمن 1390 - 21:12:44
    2 1 پاسخ به این نظر
    باز نمیشه مشکل داره
  • صابر شنبه 15 بهمن 1390 - 23:33:13
    2 0 پاسخ به این نظر
    سایت بانک ملی باز نمیشه!!!! حداقل اس ام اس کنید!!!!!!!! این چه وضعشه...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .......
  • بدون نام شنبه 15 بهمن 1390 - 23:50:05
    3 0 پاسخ به این نظر
    این هم جواب بانک ملی: کاربر محترم، متاسفانه سيستم به صورت موقت قادر به سرويس دهی نمی باشد.
  • زهرا یکشنبه 16 بهمن 1390 - 04:13:37
    0 1 پاسخ به این نظر
    بابا جونم به لبم رسید اینقدر رفتم تو سایتو خبری نبود یا بالا نیومد
  • امید یکشنبه 16 بهمن 1390 - 07:36:37
    2 0 پاسخ به این نظر
    از 2 شب به بعد برین باز میکنه راستی 300تا 600 یعنی چی؟ چرا 1 تا 300 نه؟
  • بدون نام یکشنبه 16 بهمن 1390 - 12:19:29
    6 0 پاسخ به این نظر
    سایت حج نیوز رو هواست فقط ابرا رو نشون میده کی بیاد رو زمین خدا میدونه فکر کنم سوار هواپیمامون کرده در راه حج هستیم خودمون هم خبر نداریم خدا بخیر بگذرونه
  • بدون نام یکشنبه 16 بهمن 1390 - 13:09:09
    3 0 پاسخ به این نظر
    کاشکی یه رگ راست تو بدن ما آدما بود فقط بلدیم سر کار بذاریم و . . . . . .
  • وحید دوشنبه 17 بهمن 1390 - 00:06:11
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام عليکم : احتراماً به استحضار مي رساند اولويت تشرف شما 258 مي باشد . لطفاً جهت انجام مراحل تشرف منتظر اطلاعيه هاي بعدي سازمان حج و زيارت باشيد . ما که اولویت تشرف رو میدونستیم، کسی میدونه این پیغام یعنی چی خلاصه؟
  • سعید دوشنبه 17 بهمن 1390 - 21:39:19
    2 2 پاسخ به این نظر
    یعنی چی؟میگید سایت بانک ملی پس چرا باز نمیشه سر کار گذاشتید مارو
  • مینا تپل سه شنبه 18 بهمن 1390 - 02:27:37
    0 2 پاسخ به این نظر
    ای بابا با این سایتشون رونرومون راه میرن. هی سایت سایت میکنن شماره هاشونم که به درد نمیخوره
  • بدون نام سه شنبه 18 بهمن 1390 - 02:40:29
    1 4 پاسخ به این نظر
    لطفا بفرمایید الویت 415یعنی چی اینقد از سادگی مردم بدبخت سو ء استفاده نکنید.
  • علي سه شنبه 12 شهریور 1392 - 22:24:15
    0 0 پاسخ به این نظر
    اين گروه كي اعزام مي شود لطفا بگوييد؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.