ایسنا نوشت:

 
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که حضور بازیکنان غایب استقلال برابر پرسپولیس می‌توانست به این تیم کمک کند، اما سایر بازیکنان می توانند جای آن‌ها را پر کنند.
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دربی هفتاد و چهارم درحالی که جمعیت خبرنگاران را دید با بیان این که ای کاش که همیشه بازی استقلال و پرسپولیس باشد، درمورد سه کارته شدن بعضی از بازیکنانش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: دیگر گذشت آن زمان هایی که بیاییم امتیازات قبل از دربی را به خاطر خود دربی از دست بدهیم. بازی مقابل تراکتورسازی حساس بود و اگر شکست می‌خوردیم موقعیت ما در جدول از دست می‌رفت و همچنین با روحیه بدی مقابل رقیبمان قرار می‌گرفتیم. به این دلیل این ریسک را کردیم و بازیکنانمان با تمام توان بازی کردند. در هر بازی هر تیمی می‌تواند تلفات بدهد که ما هم دادیم. هر چند که صحبت کرده بودیم که بازیکنان دو کارته ما کمی مراعات کنند، اما نمی‌توان گفت که چرا کارت گرفته‌اند. من به تیمم اعتقاد دارم و این بازیکنان نشان دادند که در سختی با تمام وجود کار می‌کنند و بازیکنانی که هستند مسئولیت سنگین‌تری دارند و جای کسانی که برای این بازی حضور ندارند را پر می‌کنند. ما بازیکنانی را داریم که در این شرایط بازی را از آب در بیاورند.
مظلومی در مورد شرایط مجتبی جباری گفت: فعلا به طور کامل وضعیت جباری مشخص نیست. منتظر هستیم تا گزارش پزشکان تیم فردا برسد، زیرا آن‌ها در حال کار کردن هستند و اگر شود از جباری استفاده می‌کنیم، ولی سلامتی و آینده جباری را به خاطر این بازی به خطر نمی‌اندازیم. منتظرم کادر پزشکی فردا نظرش را اعلام کند، زیرا آن‌ها در حال انجام کارهایی هستند تا جباری به دربی برسد.
مظلومی در مورد هواداران آبی پوش که فردا به ورزشگاه می‌آیند، گفت: هواداران در چند بازی گذشته فرهنگ خودشان را نشان دادند و فقط تیم خودشان را حمایت کردند. این بازی هم همین طور خواهد بود. اگر آن‌ها اجازه دهند بازیکنان می‌توانند بدون استرس و راحت‌تر بازی کنند اما اگر رفتار دیگری داشته باشند، مشکلاتی ایجاد می‌کنند که بازیکن نمی‌تواند خلاقیتش را در زمین بروز دهد. امیدوار هستیم که هواداران متحاد و یکدل باشند.
سرمربی استقلال در مورد داوری فغانی در دربی هفتاد و چهارم اظهار کرد: برای این بازی داور خوبی را به کار گرفتند. فغانی شخصیتی است که می‌تواند از پس این بازی بر بیاید. در چند وقت اخیر شرایطی به وجود آمد و پنالتی‌هایی برای ما گرفته نشد، اما چنین فشاری روی ما نبود ولی یک پنالتی تراکتورسازی را نگرفتند و فضا به این شکل شد و می‌بینید که چه فشاری روی ما وارد کردند. ان‌شاءالله که تیم داوری فردا در چنین جوی قرار نگیرد.
مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا بازی هجومی را در دستور کار دارد یا خیر؟ گفت: معمولا مربی با شرایط موجود ارنج می‌کند و تاکتیکیش را مشخص می‌کند. شرایط ما در بازی با تراکتورسازی و این مسابقه متفاوت است. در آن بازی در زمین حریف و مقابل هفتاد هزار تماشاگر بازی می‌کردیم اما این بازی متفاوت است و مقابل پرسپولیس نیروی تهاجمی بیشتری را قرار می‌دهیم. پیروزی ما برابر پرسپولیس به این دلیل است که تاکتیک مناسبی را انتخاب می‌کنیم و بازیکنان هجومی بیشتری را در زمین می‌گذاریم، چون دفاع یک نوع باخت است و اگر اجازه بدهیم که حریف فشار وارد کند و نیمه زمین را به او بدهیم، با توجه به بازیکنانی که پرسپولیس دارد دچار مشکل می‌شویم.
وی در مورد حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز گفت: کریمی بازیکن تاثیرگذاری است و ما هم بازیکنان تاثیرگذاری داریم. در این مسابقه هم مانند بازی‌های قبل رفتار خواهیم کرد.
مظلومی درباره اظهار نظر فتح‌الله‌زاده که گفته بود دوست دارد این بازی مساوی شود، اظهار کرد: به دنبال مساوی نیستیم و با این هدف به میدان نمی‌رویم. پس از بازی با تراکتورسازی فتح‌الله‌زاده را ندیدم. این صحبت‌های او است، ولی ایده ما نیست که تیم برای کسب مساوی به زمین برود زیرا کسی که برای مساوی به میدان برود، شکست می‌خورد. روحیه پیروزی در بازیکنان ما زیاد است و من این روحیه را از آن‌ها نمی‌گیرم.
وی در مورد جایگزینی جباری نیز گفت: به هر حال یک جایگزین برای او پیدا می‌کنیم و مطمئن باشید که 10 نفره به زمین نمی‌رویم.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =