ایسنا نوشت:

مصطفی دنیزلی می‌گوید فردا داربی متفاوتی میان پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود و بازی‌های قبلی دیگر تمام شده است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت:« حال و هوای بازی‌های داربی همیشه متفاوت است. در زمانی که در پرسپولیس بودم، بازی با استقلال همیشه خوب از آب درمی‌آمد. حالا بعد از یک مدت زمان طولانی دوباره مقابل این تیم قرار می‌گیرم.»

وی درباره استقلال گفت:« آن‌ها از ابتدای سال روند خوبی را داشتند و الان هم در رتبه نخست جدول هستند. ما هم می‌خواهیم هر روز که می‌گذرد، پله‌های ترقی را بیشتر طی کنیم و چه از نظر تاکتیکی و بدنی و چه از نظر جایگاه‌مان در جدول به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. استقلال و پرسپولیس تیم‌های پیشرو فوتبال ایران هستند. ما می‌خواهیم از رقابت فردا با خوشحالی بیرون بیاییم اما از آن مهم‌تر این است که فوتبال دوستان ایرانی یک فوتبال زیبا را ببینند.»

دنیزلی درباره غیبت تعدادی از بازیکنان استقلال در بازی فردا گفت:« ما هم کم و بیش بازیکنانی که مشکل داشته باشند داریم. اما وقتی تیمی می‌تواند 11 نفر درون زمین بفرستد، دیگر نباید عذری باقی بماند. در حال حاضر سه، چهار بازیکن مصدوم داریم. مازیار زارع، دو روز با تیم تمرین نکرده و غلامرضا رضایی و حمیدرضا علی‌عسگر هم آسیب دیده‌اند.»

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس از زمان آمدن شما روند پرفراز و نشیبی را طی کرده، فردا چه نتیجه‌ای به دست خواهید آورد گفت:«فکر می‌کنم فردا روند‌مان صعودی باشد. قطعا کسب نتیجه در بازی مهم است، اما تیمی که می‌خواهد نتیجه را به دست بیاورد، باید در ابتدا یک فوتبال خوب ارائه کند.»

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید سرخ‌پوشان در چهار بازی قبلی بازی را به استقلال واگذار کردند که دنیزلی در پاسخ گفت: «آن داربی‌ها دیگر تمام شده. فردا روز جدیدی است و این بازی با تمام بازی‌های قبل فرق می‌کند.»

دنیزلی در پاسخ به این سوال که روز اولی که آمده بودید از پیروزی مقابل استقلال صحبت کردید. حالا هم از این موضوع صحبت می‌کنید؟ گفت: «حالا خیلی زمان زیادی به داربی نمانده و فردا ساعت هشت شب مشخص می‌شود که ما بازی را می‌بریم یا استقلال. طبیعی است که همان طور که من می‌خواهم فردا استقلال را ببرم، مربی استقلال هم به دنبال پیروزی در این بازی است. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که فردا در کنار تیم‌شان باشند.»

مصطفی دنیزلی در ادامه درباره زمان برگزاری بازی و اینکه بهتر نبود این دیدار دو ساعت زودتر برگزار می‌شد گفت: «مطمئنا سرمای هوا روی تعداد تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند، تاثیر می‌گذارد اما امکان دارد که این بازی را به این علت ساعت 6 گذاشته باشند که در روز پنجشنبه هم که یک روز کاری است، برخی از مردم هنوز سر کارشان هستند و بتوانند بعد از کار به بازی برسند. البته خیلی نباید روی این موضوع تکیه کرد چرا که بازی‌های اروپا معمولا در شب انجام می‌شود. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم بین ساعت 4 تا 6 درجه سرما زیاد تفاوت بکند. »

وی در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید 5 هفته برای رساندن پرسپولیس به شرایط واقعی خود زمان می‌خواهید و حالا 6 هفته از حضورتان گذشته گفت:« در 6 بازی قبل بیشتر از همه بازی‌ها در دیدار ذوب آهن از نمایش تیمم راضی بودم. در دو دیداری که پیروز شدیم، در قسمت‌هایی از بازی، از عملکرد تیم رضایت داشتم. »

دنیزلی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ وقت نتیجه مساوی او را راضی نمی‌کند گفت: «در تمام تیم‌هایی که مربی‌گری کرده‌ام و در همه سطوح هیچ وقت به مساوی راضی نبوده‌ام. ما نمی‌توانیم برای مساوی برنامه‌ریزی کنیم. تیم‌های بزرگ هیچ وقت به تساوی فکر نمی‌کنند. »
خبرنگاری درباره مسائل مربوط به داوری بازی و احتمال اشتباه داور پرسید که دنیزلی در پاسخ گفت: «من درباره همه چیز با بازیکنانم صحبت می‌کنم و داوری هم جزو این مسائل است. اینکه چند سال است که داربی را داوران ایرانی قضاوت می‌کنند، نمی‌دانم اما وقتی این موضوع را فهمیدم خیلی خوشحال شدم چرا که داوران ایرانی از اطلاعات و تجربه کافی برخوردار هستند و قطعا اشتباه هم خواهند داشت چرا که داوری یک شغل سخت است و در این میان ممکن است اشتباه داور به سود ما باشد یا به ضرر ما. برای اینکه بازی خوبی شاهد باشیم، داور هم مسئولیت‌های مهمی بر عهده دارد. تنها انتظار من از داور این است که ریتم بازی را پایین نیاورد و در آوانتاژها دقت کند. »
دنیزلی در پاسخ به این سوال که فردا روز سیزدهم ماه است و نگران نحسی این روز نیستید گفت:« خیر. خیلی به این طور مسائل و شانس و این جور چیزها اعتقاد ندارم اما روز سیزدهم فقط برای ما نیست بلکه برای استقلال هم خواهد بود.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =