سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی نوشت:

عدل از اصول دین است و حقیقت اسلام نیز اجرای عدالت و دفاع از عدالت می باشد . ائمه اسلام و بزرگان دین بخاطر دفاع از عدالت و در مبارزه با کژیها شهید شده اند تا از اصل مهم دین صیانت نمایند ، وقتی تیم شما با ناداوری پیروز می شود و تراکتور قلع و قمع می گردد طبیعی است که شما خوشحال باشید .
افتضاح داوری که به ناحق تراکتور را بازاند بقدری واضح بود که کورها نیز آن را دیدند و قانع شدند . اما برخی در مجادله و عناد با افکار عمومی ، غیرمنصفانه و با نادبده گرفتن حقایق ، با فرار به جلو سعی در وارونه نشان دادن حقایق و کتمان آن را دارند . اما خوشبختانه مردم بقدری آگاه هستند که همه چیز را خوب می فهمند حال این سوال مطرح است که چرا دفاع مدیر عامل تراکتورسازی از حقوق تیم تراکتور و درخواست اجرای عدالت و داوریها شما را آشفته می کند و چرا در مقابله با اجرای عدالت و اصلاح آشفته بازار فوتبال شما حقایق را بر نتافته و در مصاحبه هایتان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را آماتور و غیرفوتبالی خطاب می کنید .
سوال این است : اکنون که همه از فوتبال کثیف صحبت می کنند ، آیا این فوتبال بدست آدمهای عدالت طلب ، با صلاحیت و درستکار غیرفوتبالی به این وضع دچار شده یا توسط تعدادی از فوتبالیستهای با سابقه اما...
ما یقین داریم که استفاده از حربه هایی نظیر آماتور نامیدن یا مدیر غیر فوتبالی و ... نخواهد توانست موضوع عدالت طلبی را تحت الشعاع قرار دهد ، این روند ادامه خواهد یافت هرچند برخی ها را خوش نیاید .
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =