آرش برهانی مهاجم استقلال یکی از امیدهای گلزنی این تیم در دربی فردا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ اين درست است كه او در رقابت‌هاي اين فصل از لحاظ گلزني آمار ايده‌آلي نداشته ولي به هر حال آرش يك مهاجم خطرناك است. او در سال‌هاي گذشته به خوبي نشان داده كه راه گل زدن به پرسپوليس را خوب بلد است. برهاني در گفت‌وگو با خبرآنلاين در مورد دربي و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.
آرش، شرايط فعلي استقلال را چطور ارزيابي مي‌كني؟
خدا را شكر بازيكنان ما روحيه بسيار بالايي دارند و از لحاظ آمادگي بدني هم در شرايط  مطلوبي هستند. ما كاملا آماده اين بازي هستيم هر چند كه تعدادي از بازيكنان خود را در اختيار نداريم.
فكر نمي‌كني غيبت چند بازيكن تأثيرگذار استقلال در نهايت به ضرر شما تمام شود؟
آنهايي كه غايب هستند واقعا بازيكنان تأثيرگذاري به شمار مي‌روند ولي ما بايد تحت هر شرايطي مقابل پرسپوليس برنده از زمين بيرون بيايم. ما بايد به آن چيزي كه الان داريم فكر كنيم.
در آستانه اين بازي مجتبي جباري مصدوم شده است. فكر نمي‌كني غيبت او ضربه سنگيني به استقلال بزند؟
جباري در خط هافبك ما يك مهره تعيين‌كننده است و غيبت او واقعا خبر بدي است. شرايط جباري مبهم است ولي ما در نهايت اميدواريم كه او به اين بازي برسد.
پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌كني، آيا آنها از زماني كه دنيزلي آمده دچار تغيير شده‌اند؟
پرسپوليس تيم خوبي است و بازيكنان خوبي دارد. مصطفي دنيزلي هم مربي بزرگي است كه تجربه اين بازي‌هاي بزرگ را دارد. من فكر مي‌كنم دنيزلي به زمان احتياج دارد تا تفكراتش را پياده كند ولي او در اين مدت هم تا حدودي شرايط پرسپوليس را بهتر كرده است.
قبل از بازي به سمت دنيزلي مي‌روي؟
بله مي‌روم. من كار كردن با دنيزلي را هيچ وقت فراموش نمي‌كنم و اين مربي هميشه در ذهن من باقي مي‌ماند. او چيزهاي زيادي به من ياد داد و روزهاي خوبي در پاس داشتيم.
آيا قول گلزني در اين بازي مي‌دهي؟
من نهايت تلاشم را انجام مي‌دهم و اگر صاحب فرصت شدم تلاش مي‌كنم تا گل بزنم ولي در فوتبال چيز قابل پيش‌بيني نيست و نمي‌توان قول داد.
اگر به پرسپوليس گل بزني خوشحالي جديد رو مي‌كني؟
من هر وقت به پرسپوليس گل زدم فقط يك نوع خوشحالي از خودم نشان دادم و اين‌بار هم از گل بزنم به همان روش خوشحالي خواهم كرد.
حتما مي‌داني كه فتح‌الله‌زاده هفته گذشته گفته بود كه دوست دارد دربي مساوي شود تا پرسپوليس از بحران بيرون بيايد؟
حاج آقا شوخي كرده بود. بهتر است او از همين حالا پاداش دربي را آماده كند.
يعني مطمئني كه پرسپوليس را مي‌بريد؟
اميدوارم كه اين اتفاق بيفتد تا حاج آقا هم به ما پاداش بدهد ولي نتيجه قابل پيش‌بيني نيست و من نمي‌توانم بگويم چه نتيجه‌اي رخ خواهد داد.
 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =