معاون اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از راه‌اندازی رسمی این پلیس در شهر تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش گرداب (وابسته مركز بررسي جرائم سازمان يافته)، سرهنگ "سید محسن میربهرسی" اعلام کرد: «به مناسبت اولین سالگرد راه‌اندازی پلیس فتا، پلیس فتای تهران بزرگ رسماً کار خود را آغاز کرد.»
وی اضافه کرد: «در این مراسم سرلشکر محمد باقری یکی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح و سردار هادیانفر رئیس پلیس فتای کشور حضور داشتند.»

معاون اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه 40 درصد از کل جرائم سایبری کشور در تهران به وقوع می پیوندد گفت: «راه‌اندازی این پلیس به صورت رسمی در تهران می تواند افق های جدیدی را در کاهش جرائم سایبری در این شهر داشته باشد.»

وی ادامه داد: «این پلیس به مانند سایر پلیس های سایبر کشور با هدف ایجاد امنیت در فضای سایبر حرکت خواهد کرد.»

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    48 6
    خیلی دیر شروع نمودید. تمرکز ویژه خود را بر مسئولین و بزرگان کنید. در اعلام نظر مسئول بازرسی کل کشور ایشان مطرح نموده بودند از دو تابعیتی بودن بزرگوار فساد مالی اطلاع نداشتند. نیز بحثهایی در سایپا و ..بود در رسانه ها که همراه با شک و شبه بود. شما به راحتی میتوانید اکنون آی پی افراد کشور را شناسایی و با بانک اطلاعاتی نفوس و مسکن و یارانه و بنزین مرتبط کنید و با آی پی افراد شماره تلفنهای فرزندان و دوستانشان و سوابق افراد را بدست آورید. ابتدا به بازرس کل کشور موارد را اطلاع دهید. و دوم فرزندان و دختر و پسرانشان و دوستانشان داخل و خارج کشور که مبادا اعتبارات را به نام دیگری ثبت کنند برای جلوگیری از حذف یارانه و شناسایی به عنوان مرفه بودن . خیلی کارهای دیگر میتوانید بکنید.
  • محمدرضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 56
    دوست عزیز بدون نام یه چیزی از آی پی شنیدی اما خبر نداری چی هست و چجوری کار میکنه! آی پس که مثل شماره ملی نیست که برای یک نفر ثابت باشه همیشه. به علاوه هزاران هزار راه وجود داره که میشه آی پی را در لحظه عوض کرد و با یه هویت جدید کار کرد. لطفا اگه اطلاعی نداری ابراز نظر نکن. اون چندتا نظر مثبت خیلی جالبه!!!
    • بدون نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
      20 1
      بزگوار محترم آی پی استاتیک بگیر ببینم چطوری تغییر میکند و مک آدرست ثبت شود و سریال سی پی یو. در این صورت در کره زمین قابل شناسایی هستی.
    • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
      3 14
      دوست عزیز با شما هم مثل اینکه چیزی نمی دونی میشه با خرید یک سیم کارت ایرانسل و مودم بی سیم بری برای خودت تو شهر بچرخی و از اینترنت لذت ببری(اصلا هم که جنبه تبلیغات نداشت!) بعد ببینم از آی پی ثابت چطوری به خودت میرسن بای مهندس آی تی
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام من خرید اینترنتی کردم نه پولمو میدن نه کالا نه جواب هیچ شمارهای هم ندارم لطفا رسیدگی کنین اسم کانالش خورشید خانمه