ایسنا نوشت:

زنی در دادگاه خانواده گفت: همسرم 40 سال سن دارد اما ظاهرش گویای سنش نیست، زیرا به قدری به خود می‌رسد که گویی پسر جوانی است و همین امر من را نگران کرده است.

 زنی با چهره‌ای که حکایت از اضطراب فراوان داشت وارد دادگاه شد و خطاب به قاضی، دلیل جدای‌اش را این‌گونه بیان کرد: همسرم 40 سال سن دارد، اما به قدری به وضع ظاهری خود رسیدگی می‌کند که حتی 30 ساله هم به نظر نمی‌رسد. من با این مساله مشکل دارم، زیرا این امر من را نگران می‌کند. ظاهر همسرم به قدری جوان‌تر از سنش است که همیشه در مهمانی‌ها من را ناراحت می‌کند، زیرا همه‌ی خانم‌های حاضر در مهمانی توجه ویژه‌ای به او دارند و زمانی که از وی می‌خواهم، در شان سنش لباس بپوشد، اعتراض می‌کند و نمی‌پذیرد.

شوهر این زن نیز که از اظهارات همسرش ناراحت شده بود خطاب به قاضی گفت: در خانواده ما داشتن موی سفید ارثی است. من نمی‌خواهم با داشتن این ارث، زودتر پیر به نظر برسم و به همین دلیل موهای خود را رنگ گیاهی می‌کنم، اما فکر نمی‌کنم این مساله آن‌قدر بزرگ باشد که همسرم را به جدایی راضی کرده است.

وی با بیان اینکه همسرم از من می‌خواهد همیشه کت و شلوار بر تن کنم، گفت: من به دلیل شغلی که دارم در تمام ساعات اداری کت و شلوار می‌پوشم اما زمانی که از اداره خارج می‌شوم تمایل به استفاده از شلوار جین و کت چرم یا هرگونه لباسی که شبیه کت و شلوار نباشد دارم، اما همسرم به من با اعتراض می‌گوید که این‌گونه پوشش‌ها در شان سن من نیست و نباید از کت چرم استفاده کنی.

مرد ادامه داد: ‌گاهی اوقات از همسرم می‌خواهم که با یکدیگر به گردش برویم اما هر بار با بهانه تراشی‌های مختلف امتناع می‌کند و زمانی که من با دوستانم به گردش می‌روم من را متهم به بی‌توجهی نسبت به خود می‌کند، در حالی که بی‌توجهی‌های او باعث شده است که من اوقات فراغت خود را با دوستانم بگذرانم. هر زمان که به منزل باز می‌گردم زنم با پرسش سوال‌های مختلف من را عصبانی و متهم به ازدواج مجدد می‌کند، در حالی که بعد از گذشت چند ساعت خودش اعتراف می‌کند که چنین تهمتی را فقط به علت عصبانیت فراوان مطرح کرده است.

زن 32 ساله نیز در ادامه گفت: همسرم با افرادی معاشرت می‌کند که کوچکتر از وی هستند و من این اضطراب را دارم که آنها همسرم را گمراه کنند اما همسرم هیچ‌گاه متوجه نگرانی‌های من نمی‌شود.

قاضی دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و خطاب به زوج جوان گفت: مشکل شما آن‌قدر پیچیده نیست که تنها راه حل آن جدایی باشد. شما می‌توانید این مساله را با کمی تامل حل کنید، زیرا زندگی با ارزش‌تر از آن است که بخواهید تنها به دلیل اختلاف سلیقه از یکدیگر جدا شوید.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    88 3
    خوب خانم عزیز تو هم به خودت برس
  • بدون نام DE ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    59 16
    همش تقصیر خانم می باشد
  • من IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    82 3
    ای شیطون سکه گرون شده مهریه میخوای اینو بگو این جنگولک بازیها رو بذار کنار زندگی کن
  • فهیمه ف ک IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    50 17
    حسود ..بترک !
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    40 10
    قاضی چه قدر شعاری حرف زده !!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    40 9
    ملت هم خوشی زده زیر دلشون! شما چی این آقا رو دیدی شدی زنش؟ بابا بـیخیـال
  • يك دوست IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    25 7
    اين هم به نظر بنده طلاق عاطفي است فكر كنم اين خانم افسردگي مختصري داشته باشند البته اين آقا هم در خور سنش لباس بپوشد بهتر است آن خانم وآقا بهتر است قدر همديگر را بهتر بدانند چون طلاق عرش را مي لرزاند ومنفرترين حلالهاست معلوم نيست اگر اين خانم آقا طلاق بگيرند وازدواج مجدد نمايند شايد بدتر از اينها گيرشان بياييد اجركم عند الله
    • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      9 0
      این لباس در شان سن خودس بپوشه یعنی چی؟؟؟ مثلا وقتی 50 سالمون شد کت و شلوار کلاه شاپو با عصا ؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    58 9
    زن گرفتن این چیزارم داره دیگه مجردی یعنی آزادی
  • بدون نام LY ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    15 44
    به نظر من شوهر این خانم مشکل دارن و متاسفانه دوست دارن جلب توجه کنن اگر ایشون آدم سالمی باشن (از لحاظ اخلاقی) هیچ موقع همسرشون رو که نگران این رفتارها هستند رو تنها نمیگذارن و با دوستاشون برن تفریح
  • مجید IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    47 4
    امان از دست این زنهای ایرانی !! مرده بخودش نمیرسه میدوند برند طلاق بگیرند که آقا شوهرم به سر وضعش نمیرسه یاالا طلاقمو بنویس. بیچاره مرد ایرانی تیپ بزنه وای وای آقای قاضی طلاقمو بده شوهرم خیلی به خودش میرسه همش خوش تیپ میگرده توی کوچه و خیابون!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    22 3
    من عکس این خبر هم راشنیدم خانم گفته چون شوهرم از من مسنتر بنظر میاد طلاق میخام؟!
  • بدون نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    19 6
    مشکل شما آن‌قدر پیچیده نیست که .... چرا یه همچین خبرای بی ارزشی رو میذارین آخه؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    0 7
    خوب
  • mhd IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    7 1
    نوشته ي جذاب بزار
  • سحر IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    38 8
    من و همسرم تقریبا همسن هستیم یه پسر 9ساله هم داریم من ورزش میکنم و به تغذیم خیلی اهمیت میدم 32سال دارم ولی تمام دوستام بین 20 تا 25 هستن و کسی باورش نمیشه که 32ساله باشم یا بچه داشته باشم. عزیزم به جای حسادت و بیمار کردن خودت کاری کن که از شوهرت جوان تر به نظر برسی! به نظر دیگران 10سال از شوهرم جوانترم . بدون اینکه مثل خیلی از زنای امروزی زیر تیغ جراحی برم. فقط ورزش و غذای سالم...اینو برای همه ی زنایی گفتم گه ممکنه این مطلبو بخونن.
    • فدایی پور IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
      2 4
      شمام وقت گیر آوردی خودتو مطرح کنی ها.حالا معلومم نیست چی باشی
  • فربد IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    53 1
    من همين مشكل رو داشتم.بعد از كلي اعصاب خوردي ، تصميم گرفتم به خودم نرسم ،كه هيچ، برعكس از همه جهت ضايع به نظر بيام؛ حمام ماهي 2 بار، شونه اصلا،ن، موهام مثل يال شير نر 90ساله ، ناخن 50 سانت،بجا ادكلن پهن خر ، مسواك ابدا، شلوار گشاد مدل خمره اي، پيرهن سفيد چروك اطو نشده و كثيف،كفش قيصري ، جاكليدي زنجير دار كه 50 تا كليد بهش آويزونه و از جيب بيرون زده ، از اون موقع خانومم خيلي منو دوست داره و كلي تفاهم داريم ، فقط نمي دونم چرا باهام بيرون نمياد. اين برام عجيبه!!! خوب اينم به مرور حل ميشه!!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    16 1
    حرفهای فرید خیلی بامزه بود کلی خندیدم به نظر من این خانم باید به خودش برسه نه بره دادگاه مثل بچه ها طلاق بخواد
  • مهدی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    13 1
    دمتون گرم خبر یه چیزه پیام های دوستان یه چیز دیگه کلی خندیدیم ایول