مهر نوشت:

سرقت کابلهای مخابراتی در یکی از مراکز مخابراتی تهران منجر به قطع ارتباط 830 مشترک تلفن ثابت شد.
ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شیخ فضل الله نوری به علت سرقت کابل قطع شده است. این قطعی مربوط به ارتباط تلفن های مشترکان پیش شماره های 8803 الی 8806، 8860 الی 8862 و 8821 در محدوده برج میلاد، بیمارستان میلاد، دانشگاه علوم پزشکی، انتقال خون و پالایش خون است که شرکت مخابرات استان تهران، پس از اعلام سرقت کابل که منجر بر قطع 830 شماره تلفن مشترک در این محدوده شده کارکنان فنی خود را برای جایگزینی کابلها به محل اعزام کرده است.
شرکت مخابرات تهران اعلام کرده که این مشکل تا 72 ساعت آینده برطرف و ارتباط تلفنی مشترکان برقرار می شود.
موضوع سرقت کابل های مخابراتی موضوع تازه ای نیست و گزارشهای سرقت کابل های مسی مخابراتی طی یک سال گذشته از قطع ارتباط بیش از 50 هزار خط تلفن ثابت در مقاطع و زمانهای مختلف حکایت دارد و علاوه بر قطع خطوط ارتباطی مشترکان، "کابل دزدی" سالانه چندین میلیارد تومان به مخابرات ضرر می زند.
تغییر قیمت مس در بازار به صورت مستقیم تاسیسات مخابراتی را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث افزایش سرقت کابل های مسی می شود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همقطار RU ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
    9 2
    بازم گلی به جمال این دزدای باشرف که طرفشون خیلی گردن کلفته و بخاطر یه لقمه مس حلال دارن با جونشون بازی می کنن و با شمشیر و قمه و نیمچه به جون مردم بی دفاع نمیافتن و با جون و مال مردم بازی نمی کنن . درحالیکه اگه به این قماش بپیوندند هم امنیت بیشتری دارن هم به این راحتیها گیر نمیافتن " اگر هم گیر کنن خرجش یه کپی شناسنامه کفالته که همه دارن ....مگه نه