وزیر صنعت ، معدن و تجارت در نامه هایی، اجرای برنامه های تنظیم بازار و تعدیل قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال را در پنج محور اصلی مورد تاکید قرار داد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در نامه هایی جداگانه به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، اجرای برنامه های تنظیم بازار و تعدیل قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال را در پنج محور اصلی مورد تاکید قرار داد.

مهدی غضنفری دراین نامه ها برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، طرح فروش فوق العاده کالا در دو حوزه خرده فروشی، (صنوف ذیربط) و فروشگاه های زنجیره ای، طرح توزیع میوه و مرکبات را یاد آور شده است .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین برطرح توزیع کالاهای ذخیره سازی شده (گوشت مرغ، پودر شوینده، روغن نباتی، برنج، شکر و ...) و اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل با هدف عرضه مناسب کالا و فراهم کردن بازاری آرام برای مردم در ایام پایان سال تاکید کرده است

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    2 0
    به ایشون بفرمائید فقط فردا یک سر به بازار بزنه ببینه که گوشت قرمز حداقل 25 و مرغ 20 درصد فقط و فقط امروز افزایش قیمت داشته, کدوم حمایت از مصرف کننده؟!!! من این اعداد رو از خودم نمیگم. خودم تو جریان کار هستم