مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: دولت باید از مردم عذر خواهی کند، عذر خواهی عزت و عظمت است. مردم آنقدر خوب هستند که اگر بفهمند ما اشتباه کردیم کمک و یاری می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی در آخرین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: دولت باید از مردم عذر خواهی کند، عذر خواهی عزت و عظمت است. مردم آنقدر خوب هستند که اگر بفهمند ما اشتباه کردیم کمک و یاری می کنند.
وی در خصوص برخی مسائل به حزب موتلفه اسلامی پیشنهاد داد به صورت صریح موضع گیری کند.
وی در ادامه در خصوص مشکلات در سیاست خارجی بیان داشت: مسائل پیچیده ای در سیاست خارجی کشور اتفاق افتاده و هرچند با داشتن قدرت نظامی و تسلیحاتی، ارتش ، سپاه و بسیج و رهبری قوی و مقتدر همچون آیت الله خامنه ای از دشمن بیمی نداریم و دشمن جرات حرکتی علیه ایران را ندارد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: متاسفانه برخی​ها قطعنامه​های دشمن را کاغذ پاره می​دانند اما این​ها مشکل ساز شده است.
نماینده دور هفتم مجلس اظهار داشت: مشکلات ارز و سکه به دولت بر می گردد و کسانی که اخلال می کنند اصل اشکال به دولت بر می گردد و دولت باید از مردم عذر خواهی کند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای برایشان مهم نیست که از شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان ، مشهد رای نیاورند زیرا به دنبال رای خود از شهرهای کوچک هستند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: رای دادن واجب است و همه باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، برخی حرف ها را مردم گوش ندهند که رای ندادن به نفع اسلام است ، اصلا اینطور نیست و همه باید در انتخابات حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: ای کاش دولت به مردم بگوید اشتباه کردم و ای کاش ما هم که حمایت کردیم بگوییم اشتباه کردیم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خودتی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    آفرین،آفرین
  • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    318 8
    اى كاش به حرف كسانى كه اين روزهارو پيش بينى ميكردن گوش ميداديم!
    • آذر آزاد IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
      3 3
      شير مادرت حلالت
  • بدون نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    حاج آقا شما یکی هیچوقت حمایت از دولت نکردی
  • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    2 3
    صحیح است صحیج است
  • بدون نام EC ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    4 9
    این آقا هرگز از دولت حمایت نکرد حتی در زمان انتخابات نیز از همین حرفها میزد ما منکر این نیستیم که دولت باید کاری کند ولی ارز وسکه جهانی است البته نه به این شدت من خودم فعلا برای چند سالی خارج از ایرانم ،گرانی بیداد میکند در اینجا هر کدام از اعضای خانواده کار میکنند وهر کس خرجی خود رادر میآورد وخیلی کم میشود که از دولت گلایه داشته باشند چون یاد گرفته اند که روی پای خود بایستند در ضمن با این گرانی نه از یارانه خبری است نه از هیچ کمک دیگری فقط مالیات بیداد میکند برای نفس کشیدن هم باید مالیات بدهی پس بیاید در این بحران اقتصادی که جهان را فرا گرفته به فرمان رهبر عمل کرده ودولت را حمایت نماییم تا راه را به سرانجام برساندواینقدر به فتنه دامن نزنیم