سامانه خبری سازمان بنادر و دریانوردی نوشت:

روی تحت دراز کشیده است. توانایی چندانی برای حرف زدن ندارد. تمام وجودش را نگرانی گرفته است. تنها چند کلمه کوتاه از لحظه ای می گوید که جان همراهانش را گرفت. خبرنگار سامانه خبری سازمان بنادر و دریانوردی موفق شد تنها چند دقیقه کوتاه با یکی از حادثه دیدگان کشتی بندرعباس در مورد لحظه غرق شدن گفت وگو کند. این گفت وگوی کوتاه را می خوانید:

 شما جنوبی هستید؟
خیر. من به همراه همسرم از مشهد آمده بودیم.
حال همسرتان خوب است؟
خبر ندارم. بیهوش بودم. الان هم در بیمارستان هستم ولی هنوز از حال او چیزی به من نگفته اند.
چطور این اتفاق رخ داد؟ تصویری در ذهن دارید؟

والا کشتی بنزین تمام کرد. ناخدا هم بار زیادی زده بود. یعنی به نظر می رسید از اندازه توان کشتی بارش بیشتر بود. البته من اینطور احساس کردم. شاید هم نبود.

بعد چه اتفاقی افتاد؟

کشتی که خاموش شد، همین طور روی آب مانده بود. دریا هم طوفانی بود. چند دقیقه بعد آب از دریا به داخل کشتی آمد و ظرف چند دقیقه کشتی کج شد و در آب فرو رفت. ما نفهمیدیم دیگر چطور شد.

دیگران چطور؟

نمی شد، کسی را پیدا کرد. ما بیست نفر بودیم که بیشترشان هم مشهدی بودند. البته کشتی یکی یا دو نفر دیگر را هم سوار کرده بود ولی ما آنها را نمی شناختیم.

چطور نجات پیدا کردید؟

بعد از این که کشتی وارانه شد، همه داخل آب افتادیم. چند دقیقه بعد قایق های نجات آمدند و ما را از روی آب می گرفتند. از حال هیچکس خبر ندارم.

 

توضیح: این گفت وگو تنها چند ساعت پس از حادثه انجام شده است. این فرد هنوز اطلاعاتی در مورد اعضای خانواده خود نداشت.

 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    41 7
    پس این خبری که شما از فارس نقل قول گرفتید دروغ بوده : دلیل مرگ مسافران اتوبوس دریایی؛ از آب ترسیدند، غرق شدند این یه داستانی می گه اونجا یک داستان دیگه
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    2 0
    خیلی جالبه ، 16 نفر به رحمت خدا رفتن یه بار میگن تقصیر ناخدا بود و الان تو بازداشته یه بار میگن گارد ساحلی توانایی نداشت یه بار میگن طوفان باعث واژگونی شده وجالبتر اینکه اون بنده های خدا با جلیقه نجات غرق شدن
  • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    2 0
    سازمان بنادر مسئول این امور است اگر اجازه تردد به هر شناوری ندهند این مسائل کمتر پیش میاید شما کافی است یکبار به قشم و یا هرمز بروید وضعیت را می بینید البته نه با رییس جمهور و هیئت همراه