روزنامه کیهان نوشت:

محمدحسین صفارهرندی شامگاه دوشنبه در دهمین یادواره شهدای شهر ماهدشت به ایراد سخنانی پرداخت و گفت:حضور فتنه گران و فرصت طلب ها در انتخابات با اسامی دیگروزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد که باید در انتخاب اشخاصی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس می شوند بسیار دقت کرد چرا که عناصر فتنه گر و فرصت طلب با اسامی دیگری وارد انتخابات شده اند.
صفار هرندی گفت: بایستی فراموش نکنیم که برخی از کسانی که امروز برای انتخابات شال و کلاه کرده اند، دیروز دارای چه کارنامه ای بوده اند.
وی افزود: یادمان نرفته است که در مجلس ششم افرادی به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند که تا ما به زور وارد نشده ایم بیایید و جام زهر را بنوشید، این افراد حتی به درد یک اداره معمولی هم نمی خورند چه رسد به اینکه نماینده مردم شوند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: ما همه نوع خیری دیده بودیم، مثل خیر مدرسه ساز و غیره ولی گویی در حال حاضر، خیران نماینده ساز نیز پیدا شده اند که با پول های پنهانی مانند همین اختلاس میلیاردی اخیر نماینده می سازند.
27302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    6 1
    در جایی که شوراهای نطارتی تایید صلاحیت وجود دارد چرا مردم را به استرس جهت شرکت در انتخابات می اندازید؟ چرا به جای ارایه این اطلاعات به نهادهای نظارتی آنها را در سخنرانی وبدون ذکر نام ودر لفافه میگویید ؟ آیا شما با این کاربه دشمن کمک نمی کنید؟واگر تعدادآنها آنقدر زیاد است پس چه انتخاباتی است؟واگر قرار است نهادهای نظارتی درصد خطای بالایی جهت تشخیص اینگونه افراد داشته باشندوجود همان نهادهای نظارتی زیر سوال می رود.قرار است که ما با وجود نهادهای نظارتی در انتخابات اصلح ترین را انتخاب کنیم نه اینکه ما مشخص کنیم چه کسانی خوب یا بد هستند.راهی که شما در پیش گرفته ای ایجاد یاس میکند.
  • بدون نام MY ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    4 2
    از اختلاس 1/6 میلیارد یورویی هم بنویسید