نرم افزارها، امسال هم با وجود عقب کشیدن مایکروسافت، بخش بزرگی از نمایشگاه CES را به خود اختصاص دادند.

CES امسال شاهد رشد نرم افزارهای آشنایی مانند برنامه‌های مربوط به TV روم، اپلیکیشن‌های تکامل یافته‌ای که راه‌های جدیدی برای تعامل با جهان خارج در پیش روی شما قرار می دهند، صفحه کلیدهای QWERTY و به خصوص برنامه استادانه‌ای که اپلیکیشن‌های آندروید را به ویندوز 8 منتقل می‌کند؛ بود.
Cnet نوشت: بیایید از BlueStacks ویندوز 8 شروع کنیم، بهترین برنامه بخش نرم افزار و اپلیکیش CES امسال. ما اول از نسخه قدیمی BlueStacks بازدید کردیم که در نمایشگاه پارسال به نمایش در آمده بود. امسال همه ایستاده‌اند تا کاتالوگی پر از اسامی اپلیکیشن‌های اندروید مثل انگری برد و مترو که در ویندوز 8 هم کار می‌کند به شما بدهند.
یکی از سوال هایی که ممکن است به ذهن خواننده خطور کند این است که چگونه می شود وقتی که کابل تلویزیون پاره شده هنوز هم برنامه مورد علاقه خود را دید؟ با اینکه هم اکنون هم راه‌های متعددی برای این کار وجود دارد اما جدیدترین راه فعال کردن Web-enabled TV ( حالت تماشای تلویزیون از طریق وب ) است. ما نرم افزار های مخصوص تلویزیون متنوع زیادی را در CES امسال دیدم که این قابلت را داشتند از جمله فروشگاه جدید اپلیکیشن Opera TV ، BitTorrent-enabled، media players، set-top boxes و البته Lenovo K91 که با بستی ساندویچ آندروید کار می کند. در نمایشگاه امسال یک تلویزیون آندرویدی هم به اسم Nyxio بود که البته گروه خبری Cnet موفق به تماشای آن نشد.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =