اکثریت افراد معتقدند که تبلت‌ها در نهایت جای لپ‌تاپ را خواهند گرفت هرچند لپ‌تاپ‌های آلترابوک فوق‌العاده باریک در CES امسال چشم‌ها را خیره کرده بود

موسسه نظر سنجی PDF، با بررسی نظرات 1155 رای دهنده آمریکایی در ماه جاری به این نتایج جالب دست یافتند: 46درصد گفته‌اندکه تصور می‌کنند تبلت‌هایی نظیر آی‌پد بالاخره جایگزین لپ‌تاپ‌ها می‌شوند، 34.8 درصد پاسخ داده بودند که لپ‌تاپ‌ها همچنان در کنار تبلت‌ها باقی می‌مانند و 19.2درصد بقیه هیچ نظری نداشتند.
pcworld نوشت: تبلت ها به طور قطع، با داشتن پردازنده های دو هسته ای، لوازم جانبی مثل صفحه کلید و نیز سرویس های به اشتراک گذاری قوی تر هم خواهند شد و اپلیکیشن‌ها کارایی آنها را تا حد لپ تاپ بالا خواهند برد. تبلت متفاوت Prime کمپانی Asus تنها یک نمونه از تبلت‌هایی است که به خصوص برای کارمندان دقیقا کارایی لپ تاپ را دارد.
هنوز برای اینکه بگوییم لپ‌تاپ‌ها مرده‌اند، زود است (هر چند که کمپانی Fast اخیرا همین را گفته بود). این نظر سنجی نشان می دهد که تبلت‌دارها کمتر از سایر وسایل مثل لپ‌تاپ استفاده می کنند. اما کمی دور از انتظار و تعجب آور که تبلت بخواهد به کلی جایگزین لپ تاپ شود .البته فقط تا زمانی آی‌پدی‌ها نخواهند شروع به ساختن موجی از نمونه‌های جایگزین کنند!
لپ تاپ ها روز به روز باریک تر، سبک تر ، زیباتر و البته مقرون به صرفه تر می شوند. آیا فریاد "لطفا مرا از انقراض نجات دهید" به گوش می‌رسد؟
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    10 3
    اگه لپ تاپ ها از دور خارج بشن زیاد مهم نیست اون چیزی که خیلی به نظرم مهمه سیستم عامل هاست الان بشتر تبلت ها یا از ios شرکت اپل استفاده میکنن یا از اندروید شرکت گوگل اون چیزی که بیشتر به چشم میاد با رشد بیشتر تبلتها و رشد این دوسیستم عامل خطر بسیار زیادی متوجه مایکروسافت و ویندوز 8 را در بر خواهد گرفت شاید مطلب من کمی خنده دار باشد ولی با رشد سخت افزاری تبلتها و محبوبیت اندروید وios ونزدیک تر شدن قدرتشان به ویندوز واز همه مهمتر pc ها نمیتوان آینده ای روشن برای مایکروسافت در نظر داشت
  • بدون نام DE ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 1
    با سیستم عامل اپل تحت هیچ عنوان
    • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
      2 1
      سلام مایکروسافت یک شرکت بزرگ و دور اندیش است این گفته همه کارشناسان و کاربران کامیپوتر می باشد و مطمئن باشید همیشه در آخرین لحظات حرفهای بزرگی برای رو کردن دارد و کسی نمی تواند این شرکت بزرگ و قدرتمند را از پای درآورد
    • مهدی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
      0 0
      درسته !!!من هم قبول دارم مایکروسافت یک شرکت دور اندیش و یه شرکت بزرگی ولی فعلا اوضاع بر وفق مراد این شرکت نیست این رو باید قبول کرد چه آنهایی که مایکروسافت را قبول دارن و چه اونایی که قبول ندارن چرا که فعلا سیستم عامل این شرکت یعنی windows هیچ حرفی برای گفتن در مقابل اندروید وios نداره
  • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    4 0
    موافق ام ، خودم تبلت آي پد دارم فوق العاده است. بين خودم و خانم ام جنگ داريم سر استفاده از تبلت! در حال حاضر هم با تبلت ام دارم اين يادداشت را براي شما تقديم مي كنم.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
    2 0
    نهایتا رایانش ابری یا Cloud Computing جایگزین همه سخت افزار های فعلی می شود
    • امین IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
      0 0
      بله. در آینده این اتفاق می افتد. اما اگر تبلت ها با همین سرعت پیش بروند و در آینده نزدیک بتوانند حتی نیازهای تخصصی را هم پوشش دهند جای لپ تاپ را می گیرند.