۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱

با وجود مخالفت های وزارت بهداشت، اما پزشک امین در استان گیلان اجرا شده است و تامین اجتماعی از موفقیت آن خبر داده است.

به گزارش خبرآنلاین، در سومین جلسه رسیدگی و ارزیابی اقدامات صورت گرفته در رابطه با برنامه پزشک امین با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیردرمان و سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گیلان در این جلسه گزارشی از روند اجرای این برنامه در استان گیلان ارائه داد و مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی به بررسی و ارزیابی شرایط فعلی و میزان پیشرفت صورت گرفته در اجرای این برنامه پرداختند.
مدیران تامین اجتماعی معتقدند ارزیابی‌های صورت گرفته و گزارشات ارائه شده گویای موفقیت کامل برنامه پزشک امین در استان گیلان است و بیمه‌شدگان و پزشکان نیز از اجرای این برنامه استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.
مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی طی هفته آینده در بازدیدی دو روزه از استان گیلان از نزدیک در جریان وضعیت فعلی اجرای برنامه پزشک امین قرار می‌گیرند تا با رفع موانع و ارزیابی دقیق شرایط اجرای این برنامه، زمینه اجرای آن را در زمان‌بندی مقرر در استان‌های دیگر فراهم آورند.
4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    5 2
    سلام ،با اجراي طرح پزشک امين فاتحه سلامت مردم خوانده خواهد شد .متولي سلامت مردم وزارت بهداشت ودرمان است وسازمان تامين اجتماعي يک سازمان حمايتي وبيمه گر است که با انجام اين امر جاي اين دو عوض ميشود.هدف سازمان تامين اجتماعي از انجام اين طرح به جيب زدن کل اعتبار و سرانه اي است که بابت خدمات سلامتي مردم تعلق ميگيرددرحاليکه خدمات سلامتي فقط خدمات درماني نيست بلکه کل خدمات بهداشتي وخدمات پيشگيري را نيز شامل ميشود که تامين اجتماعي در اينخصوص هيچ خدماتي را به مردم ارائه نميدهدواين خدمات توسط وزارت بهداشت ارائه ميشودوتناقض وعدم هماهنگي بين اين دو وزارتخانه باعث اختلال در ارائه خدمات سلامتي به مردم خواهد شد مشکلي که اکنون بين وزارت بهداشت وبيمه خدمات درماني در شهرهاي زير بيست هزار نفر وجود دارد.
    • بدون نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
      4 0
      هااااا اینم راست میگه ، تمام خدمات که بهداشتی نیست بلکه خدمات پیشگیری هم هست که ماشا الله وزارت بهداشت جون ! داره انجام میده . فقط معلوم نیست چرا هر روز مردم مریض تر از دیروزن !!!!!!!!!!! فکر نمیکنی بهتر باشه جای این دو عوض بشه . این وسط هم اگه یک سازمان بیمه گر جرات کنه برای پیشگیری از بیمار شدن مردم لنگشو بیاره وسط همین عباس آقا سینه چاک میکنه که بیا و ببین ! این کار وزارت بهداشت جون هست !!!!!!!!!!!!!!!!!! میگما برو بچ جم بشین خدمات درمانیرو هم کله پا کنید تا راحت بتونین فعالیتهای بهداشتی درمانیتونو !!!!!!!!!!!!!!!!! به انجام برسونید ................... راستی فاتحه رو هم خیلی خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اومدی برادر اللهم عجل لولیک الفرج .
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    2 6
    نه پزشک امین و نه پزشک خانواده که بر معاینه بیماران توسط پزشک عمومی استوار است موفق نخواهد شد و تنها مردم را سر در گم میکند.هدف هر دو طرح نه بهبود وضع سلامت مردم که ایجاد اشتغال برای پزشکان عمومی نورچشمی بیکار یا بی مریض و کم کردن هزینه درمان با اعمال فشار بر آنها جهت ارزان نوشتن داروها و آزمایشات خواهد بود.تنها مردم ضرر میکنند .متاسفم.
  • دکتر محسن IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    2 2
    من یکی از پزشکان گیلانی هستم .بعرض میرسانم که حداقل85درصد پزشکان گیلانی با طرح پزشک امین موافق نبوده وهمکاری ندارند !
  • بدون نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    3 1
    هدف هر دو طرح ارزان شدن خدمات دارویی از طریق فشار بر پزشکان عمومی برای ارزان نویسی داروها است وبس.همین را در پزشک روستا دیدیم در پزشک امین و پزشک شهری وزارت بهداشت هم خواهیم دید.
  • پزشک خانواده روستایی از گیلان IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 0
    خدمت آن دوستی که فرموده اند معاینه توسط پزشک عمومی اشتباه است باید عرض کنم احتمالا جنابعالی هیچ اطلاعی از بحث سلامت ندارید جونکه در تمام کشورهایی که از شاخص بهتری در زمینه بهداشت نسبت به ما برخوردارند این پزشکان عمومی هستند که در خط مقدم مواجهه با بیمار قرار داشته و معاینه اولیه را انجام میدهند.اتفاقا از نظر درامد پزشکان خانواده سطح بالاتری از متخصصین دارند به دلیل حجم و وسعت کارشان پس راه نجات سیستم بیمار سلامت در کشور ما هم احرای درست برنامه پزشک خانواده است ولی نه به شکلی که وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی به دنبال آنند.ضمنا بیش از 90 درصد پزشکان گیلان با طرح پزشک امین همکاری نکرده اند وبسیاری از پزشکانی که همکاری داشته امیدی به اجرای این طرح ندارند.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    5 1
    هر طرحی که با منافع وزارت بهداشت ( پزشکای متخصص ) سازگاری نداشته باشه محکوم به نابودی است .
  • دکتر حسن IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    0 0
    این طرح 100 سال است در اروپا اجرع میشود . روش رایج در ایران در هیچ جای دنیا مشابه ندارد !!!! امید وارم اجرع شود .