۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲

خبر مربوط به رفتن رحمت‌الله حافظی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی قوت گرفته است حتی روابط عمومی این سازمان هم رفتن وی را صددرصد تایید می کند.

زهرا تالانی:در 4 سال گذشته یعنی از سال 86 تا کنون سازمان تامین اجتماعی سه مدیر را بر خود دیده است. ابتدا حسین ضیائی که از سازمان خدمات درمانی کشور به تامین اجتماعی آمد و توانست در طول مدت خدمت خود به افزایش بیمه شدگان و درآمدهای بیمه‌ای این سازمان کمک کند. جایگزین او علی ذبیحی بود که کارش را با تعطیلی روزنامه خورشید برای جلوگیری از ریخت و پاشها شروع کرد. اما موج اعتراض‌های بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و جامعه کارگری و از همه مهم‌تر کارکنان سازمان تامین اجتماعی به آنجا رسید که جهرمی، وزیر وقت رفاه و تامین اجتماعی عطای این مدیر را به لقایش بخشید و او را از کار برکنار کرد تا او راهی وزارت صنایع و معادن وقت شود.
سرانجام در پاییز 89 قرعه به نام رحمت‌الله حافظی افتاد و وی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ساختمان سازمان تامین اجتماعی در میدان آزادی رفت.در زمان حافظی بود که طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مطرح شد.پس از قوس و فراوانهایی که این تحقیق و تفحص داشت سلیمان جعفر زاده رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی مجلس از اختلاس یکهزار میلیارد تومانی در 150 شرکت زیرمجموعه سازمان بازنشستگی و شستا خبر دادو با اشاره به اینکه حجم تخلفات رخ داده بیش از سه هزار میلیارد تومان است، اعلام کرد که هیئت رئیسه مجلس مانع از ادامه تحقیقات در این باره شده است.
حالا باید دید چه کسی با رفتن حافظی بر صندلی سازمان تامین اجتماعی که این روزها حیاط خلوت دولت شده است جلوس خواهد کرد؟

45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    8 0
    کمی دقت لازم است جهرمی وزیر کار بود نه رفاه . ذبیحی در زمان محصولی رفت نه جهرمی. ذبیحی به وزارت نیرو رفت نه صنایع .
  • بدون نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    6 0
    . . . .دفعه قبل هم مدیر عامل قبلی تا خبر از صدور کارت الکترونیکی درمان بجای دفترچه های قدیمی داد برکنار شد