فارس نوشت:

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم زن دیگری دارد. این موضوع را از رفتار‌ها و مخالفت وی با بچه دار شدنمان بعد از 10 سال زندگی مشترک متوجه شدم. این زن با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد و در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود 10 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم بعد از 10 سال حاضر نیست بچه دار شویم. به شوهرم شک دارم و تصور می‌کنم که زنی دیگر دارد که نمی‌خواهد دارای فرزند شویم، در واقع شوهرم رفتار‌هایش از جمله نداشتن فرزند عجیب است.
زن بار دیگر در حضور قاضی این شعبه با اشاره به اینکه طی این 10 سال زندگی زیر یک سقف شوهرم دائم به بهانه‌های مختلف ساعت‌ها از خانه بیرون می رفت و من تنها در خانه بودم، گفت: تمام رفتار‌هایش نشان می‌دهد که زیر سرش بلند شده است. وی با بیان اینکه شوهرم پسر عمویم است، افزود: نمی‌توانم با رفتار‌های شوهرم کنار بیایم و خواهان جدایی هستم تا حداقل بدانم که شوهرم در کنار من نیست و تنها هستم.
زن با بیان اینکه وقتی رفتار‌های شوهرم را برای پدر و مادرم تعریف کردم آنها نیز به من حق دادند تا درخواست طلاق دهم، عنوان کرد: پدر و مادرم می‌گویند که به دنبال شوهرم بروم که ببینم کجا می‌رود یا اگر احساس می‌کنم که شوهرم زن دیگری دارد از او جدا شوم. شوهرم حتی دیگر به تهیه مواد غذایی خانه نیز اهمیت نمی‌دهد و هر گاه راجع به داشتن فرزند صحبت می‌کنم حرف را بر می‌گرداند و نمی‌خواهد که ادامه دهم و در آن زمان آنقدر مهربان می‌شود که دیگر من حرفی از داشتن فرزند نزنم.
زن با بیان اینکه داشتن فرزند برایم تبدیل به یک آرزو شده بود ولی دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم و به شوهرم شک دارم، اظهار داشت: شوهرم نباید در حق من این کار را می‌کرد؛ درست است که من با چشم خودم ندیدم که زنی دیگر دارد ولی رفتار‌هایش به این شکل نشان می‌دهد. می‌خواهم از شوهرم جدا شده و تنها در کنار پدر و مادر زندگی کنم و دیگر به شوهرم فکر نکنم که بخواهم آزار ببینم و هر روز از حضور زنی دیگر در زندگی‌ مشترکمان ناراحت باشم.
قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و به دلیل عدم حضور مرد، رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر با وجود مدارک لازم موکول کرد.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    27 3
    خداوند به همه عقل و سلامتی روان عطا فرماید.آمین
  • بدون نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    25 4
    شک نکن 2تا دیگه هم داره.............بنده خدا شاید از لحاظ مالی نتونه ............... در ضمن ادم اگه عقلش کارکنه یا زن نمیگیره یا اگر هم گرفت بس 70 پشتش میشه خیالت راحت بجز خودت کسی رو نداره........ البته موقتش نمیدونم
  • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    0 5
    به هر حال حق شرعیشه .
  • رضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    2 0
    همین یکیشم به زور سیر میکنیم
  • سارا IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    2 2
    سلام .منم 7 ساله ازدواج کردم ولی شوه م بچه نمیخواد. آیا قانون می تونه مردی رو وادا ر به داشتن بچه کنه یا نه. اگه کسی می دونه توروخدا کمکم کنه من 27 سالمه و به خاطر مشکلاتی که دارم ممکنه واسه همیشه این فرصت و از دست بدم. سارا