ایسنا نوشت:

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: وحدت، یک تاکتیک سیاسی نیست بلکه یک استراتژی همیشگی برای امروز و فردای اصولگرایان و همه کسانی است که به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
منوچهر متکی در همایش هیات‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه "مبانی وحدت در آموزه‌های اسلامی ماست"، افزود: برخی با ارایه تحلیل‌های غلط اظهار می‌کنند که چون جبهه دوم خرداد در انتخابات نیامده، پس خوب است که به یک وزن‌کشی، زورآزمایی و رقابت بین اصولگرایان روی آوریم ولی این تلقی درست و واقعی نیست؛ چراکه آنها با چراغ خاموش آمده‌اند و به اصطلاح با مهره‌های سفید لیست خواهند داد.
وی اضافه کرد: دوستان ما می‌توانند ده سال به عقب برگردند و یکی از دلایل شکست اصلاح‌طلبان را در همین نکته جستجو کنند. خداوند با هیچ قومی عقد اخوت خاص نبسته است و تاریخ همیشه ظرفیت تکرار را دارد. اصلاح‌طلبان اگرچه مشکل ناکارآمدی گفتمانشان را دارند ولی با تابلوهای متفاوت در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کنند.
از سوی دیگر علیرضا زاکانی رییس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در این همایش با اشاره به رقبای اصولگریان در انتخابات آتی مجلس گفت: 55 روز تا انتخابات مجلس نهم مانده است باید به صورت جدی فعالیت کنیم و باید توجه داشته باشیم سم مهلک برای نیروهای انقلاب رقابت جریان اصولگرا با یکدیگر است. دشمن همین را می‌خواهد.
رییس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت: این جبهه در تلاش است نامزدهای اصلح و کارآمد را به مردم معرفی کند همچنین به رقابت اخلاقی پایبند است.وی در بخش دیگری از سخنانش به محورهایی که می‌تواند در انتخابات مجلس نهم نقش تاثیرگذار خود را ایفا کند پرداخت و اولین محور را توسعه تشکیلاتی و ایجاد انسجام بین نیروهای انقلاب دانست و گفت: برای دنبال کردن اهداف انقلاب باید تشکیلات به صورت توسعه یافته عمل کند.
وی گفت: جبهه متحد اصولگرایان به همت جامعتین و تدبیر حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی شکل گرفت و دغدغه‌مندان جبهه انقلاب و کسانی که در حوزه دلدادگی به انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند در این عرصه ورود پیدا کردند تا بتوانند اقدامات به هنگامی را برای انتخابات مجلس نهم انجام دهند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =