ایسنا نوشت:

 زنی در دادگاه گفت: ‌همسرم دارای ثروت زیادی است و جنبه داشتن این مقدار ثروت را ندارد، زیرا تمام وقت خود را صرف خوش‌گذرانی می‌کند.
این زن در دادگاه خانواده حضور یافت و دلیل جدایی خود از همسرش را پول زیاد عنوان کرد و گفت: به دلیل ثروت زیاد همسرم، درخواست طلاق کرده‌ام، زیرا همسرم جنبه داشتن پول زیاد را نداشته و نخواهد داشت.
او که 30 سال سن داشت، ادامه داد: همسرم فرد بسیار خوش‌گذرانی است و کمترین توجهی نسبت به من ندارد، حدود شش سال از شروع زندگی‌ مشترک‌مان می‌گذرد و در این مدت هیچ کدام از بودن در کنار یکدیگر احساس رضایت نکرده‌ایم اما همسرم به دلیل مخالفت خانواده‌اش با جدایی‌مان، به این امر رضایت نمی‌دهد. همسرم علاقه‌ای به داشتن فرزند ندارد و در این سال‌ها به خاطر او از داشتن فرزندی که حق هر زنی است محروم بوده‌ام.
وی با بیان اینکه دو سال است همسرم از تمامی اقوامش کناره‌گیری کرده است، گفت: همسرم تمامی وقت خود را با دوستانش می‌گذراند و کمترین توجهی نسبت به من ندارد و حتی دو سال است که در هیچ یک از مهمانی‌های خانوادگی شرکت نمی‌کند‌، فقط یک بار در ماه به دیدن پدر و مادرش می‌رود.
شوهر این زن نیز در ادامه افزود: من حرف‌های همسرم را قبول دارم اما خواهان طلاق از او نیستم و دلیل این مساله ترس از خانواده‌ام نیست بلکه علاقه‌ای است که به همسرم دارم.
این مرد که 32 سال سن داشت، ‌بیان کرد: از ابتدای زندگی مشترک علاقمند به رفت‌وآمد با اقوام نبودم اما به خاطر همسرم نسبت به این مساله مخالفتی نداشتم، اما اکنون دیگر خواهان ارتباط با اقوام نیستم و ترجیح می‌دهم وقت خود را با دوستانم بگذارنم.
زن جوان در پایان گفت: خواهان جدایی از همسرم هستم. در ازای حکم طلاق از مهریه 700 سکه‌ای خود خواهم گذشت.
قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان NL ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    17 0
    ببینید پول خوشبختی نمیاره ولی بی پولی بدبختی میاره....
  • یک پاسخ EU ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    0 1
    شما که می گی اون پولداره پس چرامهریه اتو نمی گیری؟چون میدانی راحت پولتو میده؟اگرنداربودچی؟به سلابه اش می کشیدی به پات بیفته؟اصلاگذشتن ازمهریه درقبال اینجورآدمهای پولدارولنگاریعنی خدمت وتقویت آنها.همینجوری راحت می گیرندوطلاق میدن.امایک مردفقیربایدبرده زنش بشه برای چنرغزمهریه...خانمهاشماهم کارهائی می کنین که اینجورمردهاتوجامعه گرگ شدندوبجان شماافتادند.مگرنمی دانیدکه ترحم برپلنگ تیزدندان/ستمکاری بدبرگوسفندان؟شما که بدنبال ثروت اول می گردیدوآنرامایه خوشبختی میدانیدویک فرددیندارفرهنگی رامسخره می کنید وقیافه می گیرید..حالاتحویل بگیرید