نماینده قائنات با چهار دوره حضور در خانه ملت، از شرکت در انتخابات مجلس نهم انصراف داد و نامزد نشد.

به گزارش خبرآنلاین، موسی قربانی که از مجلس پنجم، عضو مجمع نمایندگان استان خراسان است، تنها نماینده سه استان خراسان شمالی، جنوبی و رضوی مجلس هشتم است که اعلام انصراف داده و دیگر نمایندگان این سه استان، کماکان در عرصه رقابت باقی مانده​اند.
قربانی پاسخ خبرآنلاین درباره علت کناره​گیری​اش ازاین عرصه را به متنی که در سایت شخصی​اش نوشته ارجاع داد. متنی با عنوان «چرا نامزد نمایندگی مجلس نهم نمی​شوم؟!خداحافظ مردم خوب قاینات» که در آن نوشته است: بر خلاف خیلی​ها که به هر قیمتی می​خواهند از هر شهرستانی که شده به کرسی مجلس برسند، نمی​خواهم دیگر نماینده باشم.
گزیده 6 دلیل وی برای کناره گیری از این عرصه را در ادامه بخوانید:
·          پیشگیری از به زحمت افتادن مخالفین: دوستان ما به قاعده بازی در عرف سیاسی پایبند نیستند وتحمل اکثریت را ندارند و برای به زیر آوردن رقیب از هیچ تلاشی فرو گزار نمیکنند و زحمت جدی برای خود فراهم مینمایند.
·          لزوم نو آوری و فرصت دادن به رقیب: بخواهیم یا نخواهیم فرد جدید، اگر شرائط لازم را داشته باشد با توجه به تازه نفس بودن، بهتر میتواند تحرکی تازه در دوستان ایجاد کند و طرحی نو بر اندازد.
·         تاثیر پذیری از خستگی:  خستگی درمورد هر انسانی میتواند آثاری از قبیل بی حوصلگی، عصبانیت ، فراموشی، کم تحرکی و... را به همراه داشته باشد خصوصا برای کسی که بخواهد وظیفه خود را بصورت جدی انجام دهد و موارد استثناء نادر است و من خود را از این مقوله استثناء نمیدانم.
·         نا مهربانیها وقدر ناشناسی برخی از آقایان:  در دیار ما آقایان محترمی هستند که برای تضعیف کردن من حتی خدمات نظام را نادیده میگیرند چون نگرانند که اگر آنرا بپذیرند ناچار خواهند بود در کنار آن نقش حقیر را نیز بپذیرند.  این آقایان گاهی با زحمت فراوان وگاهی هم به راحتی دروغ میگویند تا افتخار آفرینی هایم را منکر شوند،  لذا به نطر حقیر تنها راه فرار از این وضعیت که زحمت آقایان را کم کند این است که حقیر زحمت را کم کنم و صحنه را به آقایان واگذار نمایم.
·         رفع اختلافات:عده ای تلاش میکنند حقیر را منشأ برخی اختلافات شهرستان معرفی کنند . اینجانب بر خلاف نطر خود پا پیش گذاشتم و دست دوستی به سوی همه منتقدین دراز کردم و به دیدن آنان رفتم ولی پاسخ مثبتی دریافت نکردم بلکه با جواب رد آقایان مواجه شدم.
·          کارشکنی برخی مدیران:گاهی برخی از مدیران از صدر گرفته تا ذیل بر اساس اغراض آلوده تلاش میکنند چوب لای چرخ برخی امور بگذارند ، از نگرشهای سیاسی بگیرید تا نگاههای قبیله ای در این موضوع دخیل است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =