رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که گفته بود کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شود، در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین روز از مهلت ثبت نام انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری تالش اقدام به ثبت نام برای نمایندگی شهرهای تالش، رضوانشهر و ماسال کرد. حسن‌زاده 21 آبان ماه همین امسال، زمانی که شایعاتی در مورد پرونده بازی جنجالی چوکا تالش مطرح شد، به خبرآنلاین گفت: «یعنی چون من دور قبل در این شهر کاندیدای انتخابات مجلس بودم ، مردم ریختند توی زمین و داور را کتک زدند؟ واقعا متوجه این بی تقوایی ها نمی شوم. بله، من دور قبلی، در تالش فعالیت سیاسی داشتم اما این مسئله درباره 4 سال قبل است. الان اما اتفاقی که رخ داده ، یک صحنه زشت است که عده ای محدود ، ریختند و داور بازی را حتی اگر اشتباه هم قضاوت کرده باشد ، ضرب وشتم کردند. آنها باعث خدشه دار شدن نام مردم محترم شهر من شدند و حتی خود مردم خواهان برخورد با عوامل این اتفاق هستند. ما باید زوایای مختلف پرونده را بررسی کنیم برای همین از مدیر باشگاه دعوت کردیم به کمیته انضباطی بیاید. من نمی دانم که آیا خود آقای محمد یاری مدیر تیم هست یا نه ، اما به هر حال هر کسی که باشد ، باید بیاید و توضیح بدهد چرا آن اتفاقات افتاده است.»
حسن زاده در پاسخ به این سئوال که نامزد حضور در مجلس می شود ، گفت: «من چنین قصدی ندارم. من ساکن تهران هستم و نمی توانم در حوزه انتخابیه باشم . به دلیل مشغولیت های کاری در کمیته انضباطی و مسئولیت در دستگاه قضایی ، تصمیمی برای رقابت انتخاباتی و فعالیت سیاسی ندارم.»
متن کامل گفت‌وگوی حسن‌زاده با خبرآنلاین که 21 آبان 1390 منتشر شد را ایــنــجــا بخوانید.
 
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mojdip IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
    71 3
    ای خداااا....
  • بنده خدا US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    18 0
    بنده خدا عابدینی گفتاااا. آقای حسن زاده شما هم ؟؟؟!!!!
  • امین IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    14 0
    آخه قدرت و ثروت شیرینه این بنده ....هم دلش خواسته دیگه...!
  • سید اصغر IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    21 0
    ای بابا نهادینه شدن دروغ تو این مملکت که چیز جدیدی نیست.
  • محمد US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    10 0
    همین دلیل خوبی است که نشان میدهد که اگر وعده ای هم برای نمایندگی مجلس می دهند توخالی خواهد بود. من اگر جای مردم خوب رضوانشهر و ماسال و طالش بودم اصلا ایشان را انتخاب نمی کردم وحتی یک رای هم برای وی به صندوق نمی انداختم.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    9 0
    آقا یه دروغ گفته! دروغش حتما مصلحتی بوده. یادش بخیر، می گفتند ایرانیان باستان (هخامنشی) دروغ را بد می دانستند و دروغ نمی گفتند. ایرانیان امروز چطور؟ شاید در طی این دوران، ایرانیان از نظر نژادی با نژادهای پست مخلوط شدند و دروغگویی به ژن انها وارد شده است. باید اینگونه باشد! شبه ایرانیانی که از کشورهای دیگر آمده اند و اکنون پشیزی برای ایران اهمیت نمی دهند. هر چند که شما این را نمی توانید پخش کنید. اما باید بدانید که حق را گفته ام. آیا مجاز به پخش حرف حق هستید. شاید شما هم مصلحت نگرید. امروزه متاسفانه باید چنین باشید.