پروین احمدی‌نژاد خواهر رئیس‌جمهور از حوزه گرمسار برای حضور در انتخابات مجلس نهم نامزد شد.

به گزارش خبرآنلاين، عضو شورای شهر صبح امروز با حضور در ستاد انتخاباتی کشور در پاسخ به اینکه آیا از سوی گروه‌های اصولگرا با شما برای قرار گرفتن در لیست رایزنی شده است یا خیر، تصریح کرد که هنوز زمان زیادی تا انتخابات مجلس مانده است
آنگونه كه فارس نوشته است، حسين فدايي دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نيز صبح امروز برای انتخابات آینده مجلس از حوزه تهران ثبت‌نام کرد.
زاكاني: جريان انحرافي براي هريک از کانديداهاي خود 10تا 30 ميليارد ريال هزينه مي‌کند
رييس جبهه متحد اصولگرايان گفت: بر اساس اطلاعاتي که از افراد مرتبط با جريان انحرافي به دست آمده اين جريان براي هريک از کانديداهاي مورد حمايت خود بين 10تا 30 ميليارد ريال هزينه مي‌کند.
به گزارش ايسنا، عليرضا زاکاني در نشست جبهه متحد اصولگرايان که به مناسبت 9 دي در سالن شهرداري بندرعباس برگزار شد، افزود: جريان انحرافي از هم‌اکنون در برخي حوزه‌هاي انتخابيه هزينه‌هاي فوق‌العاده مي‌کنند و اين‌ها مسائلي است که کاملا مشخص بوده و دستگاه‌هاي اطلاعاتي بايد اسناد آن را بررسي کند تا در مجاري قانوني دنبال شود.
دبيرکل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي همچنين به تشريح زمينه‌هاي شکل گيري جريان دوم خرداد و در نهايت حوادث پس از انتخابات 88 پرداخت و اضافه کرد: جريان فتنه از قبل از برگزاري انتخابات قصد متهم جلوه دادن نظام را داشتند که تشکيل کميته صيانت از آرا مصداق همين امر بود.
وي با اشاره به تشکيل کميته شش نفره‌اي مرکب از نمايندگان مجلس براي پيگيري ادعاهاي معترضان به نتيجه انتخابات خاطرنشان کرد: بررسي‌هاي مفصل و مذاکراتي که با تک تک کانديداهاي معترض و همچنين رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام انجام شد، نشان داد اين افراد هيچ گونه مدرک قابل قبول و مستندي دال بر ادعاهاي خود ندارند.
نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: يکي از ادعاهاي مطرح شده از سوي محسن رضايي بود که فرضيه غيرواقعي بودن هفت ميليون راي را مطرح و همين ادعا را به هاشمي رفسنجاني نيز منتقل کرده بود. رضايي در مقابل استدلال ساده کميته شش نفره براي رد اين ادعا هيچ پاسخي نداشت و سکوت اختيار کرد.
اين فعال سياسي واکنش هاشمي رفسنجاني نسبت به ماجراي انتخابات 88 را نيز بد و جفا در حق نظام توصيف کرد که به گفته وي هنوز از آن متنبه نشده است.
وي خاطرنشان کرد: هرچند ميليون‌ها نفر نسبت به نتيجه آراي اعلام شده اين انتخابات شک داشتند، اما همه معترضان آشوبگر نبوده و تدابير رهبر معظم انقلاب و الطاف الهي موجب شد به تدريج از تعداد اين افراد کاسته شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =