+ A - جمعه 9 دی 1390 - 01:09:00 چاپ
امتیاز به مطلب 35 نفر

سایت هاشمی رفسنجانی رفع فیلترشد

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - سایت عصرایران نوشت:

سایت شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی فیلتر شد. بعد از این اتفاق، نه مسئولان این سایت و نه مسئولان فیلترینگ در این باره توضیحی نداده اند.

این سایت مجددا قابل دسترسی شده است؛ بدون این که درباره دلایل فیلترینگ موقت و فرایند رفع آن به مخاطبان خود توضیحی داده باشد.
 

1717

نظرات 36
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 03:02:03
    134 26 پاسخ به این نظر
    فیلتره که هنوز
    • م.ع جمعه 4 فروردین 1391 - 03:27:22
      55 28
      در آینده به گواه تاریخ بهتر خواهیم دانست که او چه بزرگمردی در شرایط حساس و خطیر عهده دار مسیولیت های سنگینی بوده است.
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 03:05:33
    98 13 پاسخ به این نظر
    دروغ نگو آنلاین
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 03:40:49
    81 15 پاسخ به این نظر
    تا اين لحظه (٢٣:١١) هنوز با مشكل مواجهه است
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 03:45:38
    82 13 پاسخ به این نظر
    سایت که هنوز فیلتره ... چرا خبر اشتباهی پخش میکنید
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 05:06:53
    72 16 پاسخ به این نظر
    فعلا که هنوز خرابه
  • علی جمعه 9 دی 1390 - 05:16:26
    92 14 پاسخ به این نظر
    با سلام این سایت که دوباره قابل دسترس نشده، هنوزم فیلتره! و فیلترینگش هم موقت نبوده!!!
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 06:35:47
    83 7 پاسخ به این نظر
    بله حق با دوستانه هنوز سایت رفع فیلتر نشده. شایدم دست پیش گرفتن که پس نیفتن. این اخبار رفع فیلتر از کدوم سایت نقل شده؟ عصر ایران؟ یا خودتون گفتید؟
  • پدرام جمعه 9 دی 1390 - 08:39:14
    47 151 پاسخ به این نظر
    امیدوارم رفع فیلتر نشه چون واقعا دنبال بلوا و فتنه اس
  • بدون نام جمعه 9 دی 1390 - 13:42:47
    139 35 پاسخ به این نظر
    سايت هنوز فيلتر است و وقتي كه شخصيتي چون هاشمي رفسنجاني نتواند حرف بزند .....
  • سلطانی سه شنبه 25 بهمن 1390 - 00:17:16
    36 90 پاسخ به این نظر
    هر سایتی فتنه انگیزی کرده و موجب تفرقه بین دولت و ملت شود حقش فیلتر شدن است.
    • بدون نام دوشنبه 29 اسفند 1390 - 03:06:39
      8 22
      شما رو چه به سیاست
    • علي چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 14:30:11
      7 0
      وقتي هر اظهار نظري را حتي از سوي رييس مصلحت نظام فتنه بدانيم بايد فاتحه مردمسالاري خواند.
  • عبیدی پنجشنبه 3 فروردین 1391 - 01:44:59
    32 18 پاسخ به این نظر
    آقای هاشمی ذخیره انقلاب و کشور است و رفتارهای نادرست از شان او نمی کاهد.
  • رهجو جمعه 4 فروردین 1391 - 18:30:06
    27 15 پاسخ به این نظر
    ای وای بر شما بایاران امام چه کردید.هاشمی خون و دل ها خورد اما حقش این نبود.اینده ای نزیک را میبینم ورق برمیگردد وحقایق بر ملا میشود.ایا توان دیدن چشم امام خمینی را دارید.
  • فاطمه شنبه 5 فروردین 1391 - 04:23:58
    21 42 پاسخ به این نظر
    کاش رفسنجانی بازیچه موسوی وهم قطاران او نمیشد
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 19:41:02
    26 31 پاسخ به این نظر
    اقای هاشمی دست ازمظلوم نمایی بردار.
    • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 16:37:07
      20 5
      فقط زمانه که حقایق را نشان میدهد
  • sajad چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 16:31:05
    14 8 پاسخ به این نظر
    ضمن سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای رفسنجانی به خدا قسم دیگر نمیدانم چه کسی دروغ و چه کسی راست میگه من خود میدانم که چه کارهای را در زمان خود انجام داده ولی زمان شما با الان خیلی فرق میکنه درسته که مردم تحت یه سری فشارهای هستند ولی باید تحمل کرد چرا که تحریم هستیم جناب آقای هاشمی ما فقط تابع دستورات رهبری هستیم. آقای رفسنجانی در باره نظرتون در باره مذاکره . برقراری رابطه با آمریکا کسی مخالفتی نداره چرا که ما مسلمانیم و پیرو دستورات پیامبر(ص) و امام (ره) ما با همه سازگار هستیم ولی دیگران ناسازگار و این رو مطمئن هستیم که وقتی پای آمریکا به ایران باز شد با ما هم مثل عراق ، افغانستان و ... رفتار خواهد شد چرا که آمریکا تا یه مدتی شرایط را پذیرا باشد.
  • سلطانی چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 22:23:02
    9 6 پاسخ به این نظر
    برخی از کسانی که با اختیار خود از قافله عاشوراییان جا ماندند اصحاب خاص رسول خدا ص و امام علی ع و امام حسین ع بودند انها حق را خوب می شناختندو به آن علاقه فراوانی داشتند اما نتوانستند باورهایشان را با عمل یکی کنند . چه عاملی بین باور و عمل آن ها فاصله انداخت ؟
  • hasan پنجشنبه 17 فروردین 1391 - 01:56:03
    13 2 پاسخ به این نظر
    و این نیز بگذررد...
  • حسینی جمعه 18 فروردین 1391 - 17:32:14
    8 23 پاسخ به این نظر
    همیشه توی تاریخ کسایی بودن که بعد از مجاهدت ها و کارای دیگه برای اسلام خودشان بدترین دشمنان اسلام شدند واین دسته ادما کم نیستند هاشمی رفسنجانی یه روزی با این انقلاب و یار امام بود ولی الان خودش با بزرگترین دشمنان ایران و اسلام هم پیمان شده وخیلی اشکار به اسلام توهین میکنه
  • ناشناس یکشنبه 20 فروردین 1391 - 15:43:46
    21 5 پاسخ به این نظر
    در عصر اینترنت هنوز آدمایی هستند که نمیدانند سیاست پدر و مادر ندارد چه رسد به بنده خدا هاشمی./ عزیز من هاشمی همون هاشمی هست ولی امان از قدرت و جاه طلبی
  • فدائیان اسلام دوشنبه 21 فروردین 1391 - 15:38:07
    12 18 پاسخ به این نظر
    آقای هاشمی شما اگه میخواستید این نظرات رو مطرح بکنی چرا تو سایت زدی چرا با رهبر مشورت نکردی میخواستی با این کار یه سوژه برای کشورهای دیگه درست بکنی ما فقط تابع دستورات رهبریم و بس
  • جانم فدای رهبر سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:19:22
    9 31 پاسخ به این نظر
    آقای هاشمی دست شما برای مردم رو شده است .هنوز هم دور نشده است راه عاقبت بخیر شدن هنوز باز است.
  • بدون نام چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 23:46:17
    29 8 پاسخ به این نظر
    ایت الله رفسنجانی دوستت دارم یکی از رزمندگان جبهه و جنگ.
  • امجد یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 - 19:38:58
    16 1 پاسخ به این نظر
    رفسنجانی اگر درزمان جنگ فرمان صلحو نمیداد الان ما نبودیم
  • سید سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 03:14:29
    17 13 پاسخ به این نظر
    آدم باید مثل جناب آ قای هاشمی دور اندیش باشد
  • محمد چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 18:41:27
    6 2 پاسخ به این نظر
    جناب آقاي دكترمخبر دزفولي دبير محترم شورايعالي انقلاب فرهنگي باسلام واحترام ، با عنايت به ابلاغيه شماره 14275/90/د ش مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۱مقام محترم رياست جمهوري، موضوع ماده واحده امكان شركت نمودن فرهنگيان داراي مدرك معادل درآزمون هاي ورودي مقاطع بالاتر، ضمن تشكر ازحسن نظر آن شورابه استحضار مي رساند: ‌تبصره 2 اين ماده واحده مقررنموده است كه ((شمول اين مصوبه صرفا نسبت به افرادي كه تا تاريخ 3/9/77 مدرك معادل اخذ نموده اند مي باشد)) اين موضوع (تعيين تاريخ خاص )هيچگونه توجيهي ندارد ومشكلات اجرايي بسياري ايجاد نموده است كه اصل اين مصوبه را دراجرا غيرممكن مي نمايد . لهذا درخواست تجديد نظر وحذف تبصره 2 اين ماده واحده را دارد . به دليل اينكه : 1- دوره هاي معادل فرهنگيان به استناد قانون برنامه سوم توس
  • فاطمه چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 18:48:56
    13 1 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام و ادب خدمت حضرت حجه الاسلام هاشمي رفسنجاني من به عنوان يك فرهنگي از شما خواهش مي كنم مشكل ادامه تحصيل ما فرهنگيان را كه متاسفانه وقتي مدرك ليسانس گرفتم و بعداً متوجه شدم كه مدركم معادل هست و نمي توانيم ادامه تحصيل بدهيم را حل بفرمائيد خداوند به شما عزت بدهد
  • ربابه صدیقی شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 16:12:21
    11 0 پاسخ به این نظر
    با سلام ودرود برشما مرد سیاست وهمیشه در صحنه -من یکی از مدرسان دانشگاه آزاد در تهران مرکزی هستم.از سال 74 با گزینش دانشگاه مشکلی پیش آمد من در حین تدریس به عنوان حق التدریس هر سال با نامه نگاری به دانشگاه و امید رسیدگی وبا عدم جواب پی گیر بودم با اینکه تا سال 85 همچنان بصورت حق التدریس درس میدادم حکم مرا گزینش در 85 داد اما دانشگاه از قبول آن سر باز زد وموکول به داشتن دکترا کرد با وجود اینکهدانشجوی دکترا هستم باز هم دانشگاه اقدامی نکرده .جناب آقای هاشمی در دانشگاهی که شما در راس آن هستید به من ظلم شده .اگر من نمی توانستم تدریس کنم چرا 10-12سال درس دادهام اکنونهمه کارم بی نتیجه بوده.لطف کرده در این زمینه به من کمک کنید با سپاس
  • ياران پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 03:02:12
    15 6 پاسخ به این نظر
    آقاي هاشمي شما در قلب ما جاداري
    • بدون نام چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 23:20:58
      0 1
      دقيقا
  • احمد از تويسركان دوشنبه 5 تیر 1391 - 15:04:00
    7 0 پاسخ به این نظر
    من از بچه هاي جبه و جنگ هستم و تا پاي جان و ناموسم در دفاع از مدرس زمان (( هاشمي )) هستم و اميدوارم قبل از مرگم (( كه شهادت باشد )) يكبار از نزديك موفق به زيارت و ديدن و بوسيدن دستان مبارك اين بزرگوار باشم . اللهم احفظ هاشمي
  • ناشناس یکشنبه 11 تیر 1391 - 21:31:55
    4 0 پاسخ به این نظر
    فقط می خواهم بدانم چرا يه آقازاده باید حقوق 14 میلیون تومانی داشته باشد من بازنشسته با حکم کارشناس که درتمام دوران جنگ خودم وخانواده ام درخدمت جنگ بوده ایم باید حقوق ششصدهزارتومان داشته باشم؟
  • بدون نام سه شنبه 5 دی 1391 - 18:20:02
    3 1 پاسخ به این نظر
    درود بر هاشمي
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.