مسئول دفتر رئیس مجلس در قم از توصیه چهار مرجع تقلید به علی لاریجانی برای کاندیداتوری از شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاين، حجت‌الاسلام فصیحی اعلام کرد که حضرات آیات صافی گلپایگانی،‌مکارم شیرازی، سبحانی و نوری همدانی با تقدیر از تلاش‌های علی لاریجانی در دوره هشتم مجلس، به او توصیه کردند که از حوزه انتخابیه شهر مقدس قم در انتخابات مجلس نهم شرکت کند.
 به گفته وي، اين مراجع عظام تقليد از تلاش‌های رئیس مجلس در دوره هشتم مجلس چه به عنوان نماینده مردم شریف قم و چه به عنوان رئیس مجلس تقدیر کردند. فصيحي اظهار داشت: این مراجع بزرگوار به علی لاریجانی توصیه کردند با توجه به قرار داشتن مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حوزه علمیه قم و همچنین مردم پیش‌رو و انقلابی شهر مقدس قم که از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر محسوب می‌شود، لازم است از حوزه انتخابیه شهر مقدس قم در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند.
گفتني است روز گذشته نيز حسن زماني مشاور رئيس مجلس با بیان این که علی لاریجانی از استان قم در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کند، گفت: به احتمال فراوان علی لاریجانی یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه این هفته در انتخابات مجلس نهم ثبت نام می‌کند.
وي با بيان اينکه لاریجانی از استان قم در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کند، از نگاه مثبت مراجع و علما به عملکرد وي سخن گفته بود که منجر به ارتقاء جايگاه استان قم شده است.
به گفته علی بنایی ديگر نماينده قم نيز، لاریجانی رئیس مجلس به درخواست علما و مردم از قم کاندیدا می‌شود. وی با بیان اینکه خواسته عمومی برای شرکت لاریجانی در مجلس از حوزه انتخابیه قم وجود دارد، تصریح کرد: در تمامی ملاقاتها و دیدارهایی که رئیس مجلس شورای اسلامی با مراجع تقلید، علما، فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم دارند همگان معتقدند که لاریجانی به لحاظ شأنیتی که دارند جایگاه قم را در سطح ملی و فراملی توسعه داد. او جنبه سیاسی قم را رونق داد و درخواستهای زیادی برای حضور وی در مجلس از حوزه انتخابیه قم وجود دارد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =