۰ نفر
۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳

میثم بهرامی

مهدی مهدوی‌کیا برای دومین بار ضربه‌ای اساسی از پرسپولیس خورد؛ ضربه‌ای که شاید اثر آن تا سال‌ها از بین نرود. او برای دومین بار در طول یک فصل، از باشگاهی بازی خورد که آرزویش خداحافظی کردن با پیراهن آن است. مهدوی‌کیا که ابتدای فصل گرفتار بدقولی‌های حمید استیلی شد و شانس حضور در پرسپولیس را از دست داد، در نیم فصل هم با پیشنهاد مدیران این باشگاه مواجه شد که از او خواستند به پرسپولیس برود. مهدوی‌کیا که به خاطر فحاشی‌های هواداران داماش تصمیم گرفته بود دیگر به رشت نرود، به صورت جدی به پیشنهاد پرسپولیس فکر کرد اما ناگهان دنیزلی اعلام کرد کیا را نمی‌خواهد.
حالا مهدوی‌کیا مانده و این بلاتکلیفی که در نیم فصل دوم چه کند. شاید بهترین تصمیم برای او، خداحافظی از فوتبال باشد؛ همان حرفی که خودش چند روز قبل زد. مهدوی‌کیا پس از آنکه فحاشی‌های تماشاگران داماش را دید، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و در این دو راهی قرار گرفته بود که خداحافظی کند یا نه. او که به عشق خداحافظی با پیراهن پرسپولیس به فوتبال ایران برگشته بود، حالا در شرایطی قرار گرفته که حتی نمی‌تواند پیراهن فصل آینده پرسپولیس را هم بر تن خود متصور شود. کیا حالا در شرایطی گیر کرده که نتیجه‌اش چیزی که دوست دارد نیست. شاید شرایطی که ایجاد شده، حق ستاره سابق تیم ملی و فوتبال ایران نباشد.
کیا که در فوتبال اروپا بازی کرده، می‌داند نمی‌تواند ایرادی از دنیزلی بگیرد که چرا او را نخواسته. دنیزلی سرمربی پرسپولیس است و می‌تواند هر بازیکنی که دوست دارد را جذب کند. این وسط شاید مقصر مدیران باشگاه پرسپولیس باشند که قبل از توافق نهایی با گزینه سرمربیگری تیم خود، با بازیکنان مذاکره می‌کنند. مهدوی‌کیا حالا شاید از فوتبال خداحافظی کند، اما خداحافظی او می‌توانست بدون دلخوری باشد. شاید اگر اول فصل حمید استیلی او را بازی نمی‌داد و اگر در نیم فصل مدیران پرسپولیس بدون هماهنگی با سرمربی جدیدشان با او مذاکره نمی‌کردند، مهدوی‌کیا اصلا خیال بازگشت به پرسپولیس را به سرش راه نمی‌داد و الان بدون هیچ دلخوری، از فوتبال خداحافظی می‌کرد.
این هم عاقبت بازیکنی شد که با پول ترانسفرش به فوتبال اروپا، پرسپولیس بیش از 3 میلیون دلار درآمد کسب کرد؛ پولی که در آن سال‌ها، به اندازه بودجه چند فصل پرسپولیس می‌شد.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =