حمید استیلی دو سال قبل حرف‌هایی به زبان آورد که حالا با گذشت زمان، می‌توان عمیق‌تر به آن‌ها فکر کرد!

به گزارش خبرآنلاین، حمید استیلی سرمربی مستعفی پرسپولیس در تاریخ 13/12/1388 افشاگری پر سر و صدایی علیه افشین قطبی انجام داد. او که در پرسپولیس دستیار قطبی بود و خودش را یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس قطبی می‌دانست، پس از نیم فصل سرمربیگری در پرسپولیس مجبور شد استعفا بدهد و این تیم را ترک کند. حالا که دو سال از صحبت‌های استیلی گذشته و اتفاقات زیادی رخ داده، می‌توان بیش از گذشته در مورد افشاگری استیلی علیه افشین قطبی فکر کرد.
متن سوال و جواب‌هایی که منجر به افشاگری جنجالی استیلی علیه افشین قطبی شد به شرح زیر است:
* خودتان قطبی را به ایران آوردید و حالا به نظر می رسد پشیمان شده اید.
بله … در آن زمان طرز فکر دیگری داشتم. خیلی چیزها را نمی دانستم. ما افشین قطبی را از طزیق آقای پژمان نوزاد شناختیم. قطبی آمریکا بود و نوزاد می گفت که قطبی با آدم های بزرگی کار کرده و فوتبال بین المللی را می فهمد. پس از این بود که با اصرار من همراه حاج حبیب به فرودگاه دوبی رفتیم تا با او مذاکره کنیم. قطبی برای آمدن به ایران مشکل داشت و مجبور شدیم تا توی فرودگاه دوبی با او ملاقات کنیم. قطبی می گفت که چون از ایران شناخت ندارد و از خارج از ایران می آید احتیاج به امنیت شغلی دارد و تنها در صورتی به ایران می آید که سرمربی تیم باشد.
آدم باید راستش را بگوید. توی همان روزها هم حبیب کاشانی خیلی به من هشدار داد و گفت که موضوع را قبول نکنم ولی متأسفانه احساسی شدم و به رغم تجربیات کاشانی گول خوردم و با عجله ای که انجام دادم این موضوع را قبول کردم. فکر می کردم که او چیزی بلد است و می تواند به پرسپولیس کمک کند ولی اشتباه می کردم.
* پس ماجرای آن عکس های سه نفره شما با مرزبان و قطبی چه بود؟ هر روز می گفتید که با هم برادر هستید و این در صورتی بود که همه می دانستند بین شما سه نفر چه می گذرد!
حرف های شما را قبول دارم مردم را نمی شود گول زد. فکر می کردم که او می تواند به پرسپولیس کمک کند اما وقتی کارش را دیدم و در کل کل هایش با مرزبان فهمیدم که او یک مدرک خوب و بین المللی مربیگری نداشت نظرم برگشت. حتی دو، سه بار خداحافظی کردم و در تمرینات حاضر نشدم، اما به اصرار مسئولان باشگاه و حضور قطبی و کاشانی در منزلم به پرسپولیس برگشتم.
اشکال ما ایرانی ها این است که وقتی یک نفر می آید و چهار تا کلمه انگلیسی را با فارسی قاطی می کند، کیف می کنیم. فکر می کنیم که آدم صادق و ساده ای است. اصلاً چطور می شود یک نفر بعد از دو، سه سال با این آی،کیویی که از آن صحبت می کند، هنوز نمی تواند راحت ترین و رایج ترین کلمه های فارسی را ادا کند.
قطبی راهش را خوب یاد گرفته. می داند که با این صحبت ها و این مدل حرف زدن ها می تواند توی دل مردم جا پیدا کند . البته مردم زرنگ تر از این حرف ها هستند و مطمئن باشید که روزی مشت قطبی باز می شود. هنوز هستند بازیکنانی که از قطبی فحش خوردند و به خاطر تیمشان حرفی نزدند.
***************
حالا که دو سال از آن روزها گذشته فکر می‌کنید حمید استیلی حرف‌های درستی به زبان آورده؟ نظر شما در مورد این مصاحبه حمید استیلی چیست؟
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =