در پایان معاملات بعداز ظهر امروز بازار آزاد ارز تهران، قیمت هر دلار آمریکا 15 تومان دیگر افزایش یافت.

داد و ستدهای امروز بازار ارز تهران با قیمت فروش 1430 تومان برای دلار آغاز شد، این قیمت در جریان خرید و فروش های ظهر امروز به 1465 تومان رسید و در نهایت در جریان مبادلات بعداز ظهر امروز، قیمت دلار تا 1480 تومان صعود کرد.

یورو نیز 30 تومان دیگر گران شد و بهای فروش آن به 1920 تومان رسید. قیمت فروش پوند هم 50 تومان افزایش یافت و به 2350 تومان رسید.

امروز با وجود ثبات قیمت جهانی طلا به دلیل تعطیلی، قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید تحت تاثیر رشد قیمت دلار تا 612 هزارتومان بالا رفت که 8 هزارتومان بیش از بهای دیروز بعدازظهر است.

گفتنی است، امروز نرخ رسمی دلار همچون دیروز 1110 تومان بود.

/3131

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    8 0
    اونایی که تا دیروز تو بوق می کردن که سیاست ما بود که یه روزه ارزون شد الانم می گن که اینم نتیجه سیاستشون بوده یا بازم ساکت شدند؟
  • abtin IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    8 0
    با این وضعی که انتظار میرود مطمئن باشید آخر سال همه آرزو میکنند کاش زمانی که دلار 1600 یا 1700 تومان بود دلار خریده بودند! چون آن زمان نرخ دلار نزدیک 2000 تومان خواهد بود شاید هم 2000 تومان را رد کرده باشد!! بانک مرکزی خودش هم نمیداند چه کاری میخواهد بکند چون بر خلاف ادعاهای بیان شده دلاری برای عرضه ندارد!!! اگر داشت عرضه میکرد
  • حسین IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    1 4
    با سلام. جهت کنترل اقتصاد مملکت در چنین شرایط حساس نیاز به یک افراد اقتصادان و تجربه کافی در زمینه یحران ها ی مالی می باشد که براساس تجربه گذشته یکسال اخیر جنین شرایطی در ساختار وزارت اقتصاد وشورای پول دیده نمی شوذ و جای تعجب است چرا نماینگان مخترم مجلس که از حدود دو سال پیش شاهد بازار سیاه سکه وارز بودند تا بحال ساکت و بی توجه هستند. بحران ارز وسکه حدود دوسال است که شروع شده و روز به روز باعت ارزش پول .توقف جرخ های مملکت و ضربه بزرگ به نظام می زند.ایا در این دوسال مجلس محترم کدام تذکری به مدیران ارشد پولی دادند؟ و چکار مثبتی در خصوص از بین بردن بازار سیاه و راند سکه وارز انجام دادند؟.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    0 2
    درسته که با گران کردن دلار می شه قاچاق کالاها را کم کرد ولی فقط با گران کردن دلار هم جلوی قاچاق کالا را گرفت .
  • بدون نام CA ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    5 0
    بازم بر میگرده به همون 1600 حالا ببینید دکتر بهمنی جان شرم هم خوب چیزیه
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
    2 0
    دلار که کاغذ پاره سبز رنگ بی ارزشی بود. چی شد. من نبودم کی بود کی بود