حمید استیلی 4 سال قبل مصاحبه‌ای تند علیه مصطفی دنیزلی انجام داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید استیلی در تاریخ 86.05.24 در شرایطی که دستیار افشین قطبی در پرسپولیس شده بود، در جریان نشست مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا همانطور که برای قرارداد مصطفی دنیزلی نام عهدنامه ترکمانچای را ذکر کردید،‌ برای قرارداد قطبی نیز نامی در نظر گرفته اید» گفت: «قطعا اینگونه نیست. متاسفانه مدیریت گذشته قرارداد سرمربی ترکیه ای را به گونه ای تنظیم کرد که همه چیز به سود وی تمام می شد.»
وی با حالتی برافروخته ادامه داد: «هزینه کافی شاپ دنیزلی نیز برعهده باشگاه بود و زمانی که بازیکنان به دنبال دریافت طلب خود بودند، مبلغ 300 میلیون تومان حاصل از انتقال اولادی به الشباب امارات،‌ به طور کامل به این مربی رسید. دنیزلی پرسپولیس را از دستیابی به 3 جام محروم کرد و به ما خندید و رفت. قطعا شرایط قطبی با وی فرق دارد.»
چهار سال و چند ماه پس از این مصاحبه، استیلی که به مرور زمان و با اتفاقاتی نادر به سرمربیگری پرسپولیس رسیده بود، از این سمت کنار رفت و مصطفی دنیزلی جای او را گرفت.
البته استیلی بعدها علیه افشین قطبی هم مصاحبه های تندی انجام داد و او را هم از گزند صحبت هایش در امان نگاه نداشت. به قول عادل فردوسی پور، استیلی چند سالی عادت داشت دستیار همه سرمربیان پرسپولیس باشد و بعد از جدایی آن ها، مصاحبه هایی تندی علیه این مربیان انجام دهد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =