روزنامه خراسان نوشت:

ساختمان 2 طبقه در مشهد فرو ریخت

بر اثر ریزش یک ساختمان دو طبقه در مشهد یک زن در زیر آوار ماند و به دو ساختمان مجاور نیز خساراتی وارد شد. مدیر حوزه یک آتش نشانی مشهد درباره این حادثه گفت: ریزش این ساختمان 2 طبقه که احتمال می رود بر اثر انفجار گاز بوده باشد در ساعت 6 و 25 دقیقه روز جمعه به سامانه 125 آتش نشانی مشهد اعلام شد که بلافاصله 3 گروه امداد و نجات و اطفای حریق از ایستگاه های 7 و 14 به محل حادثه در جاده قدیم قوچان اعزام شدند. مهدی رضایی ادامه داد: مأموران آتش نشانی پس از بیرون آوردن زن از زیر آوار وی را به اورژانس تحویل دادند. وی درباره شدت حادثه گفت: در این حادثه 90 درصد منزل 2 طبقه کاملا فرو ریخت و به دو خانه مجاور نیز خسارات قابل توجهی وارد آمد. همچنین شیشه های منازل آن محدوده نیز به دلیل صدای انفجار شکست. وی گفت: شدت حادثه احتمالا بر اثر انفجار گاز بوده است که بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد.

 

مرگ زن میانسال در لانه فساد

تحقیقات پلیس مشخص کرد زن میانسالی که بخشی از جسد وی توسط حیوانات وحشی خورده شده بود در یک لانه فساد جان باخته است. بیست و پنجم آذرماه گذشته جسد زن میانسالی در انتهای شهرک التیمور مشهد و در حاشیه یک جاده خاکی در حالی کشف شد که قسمت هایی از آن توسط حیوانات وحشی خورده شده بود. با کشف این جسد و دستورات ویژه ای که قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) صادر کرد مأموران انتظامی به تحقیق درباره این پرونده پرداختند و موفق شدند هویت جسد را شناسایی کنند. مأموران انتظامی در پیگیری این پرونده دریافتند وی آخرین بار در محلی که لانه فساد بوده مشاهده شده است. این گزارش حاکی است: مأموران انتظامی با دستورات ویژه مقام قضایی وارد این مکان شدند و افرادی را در این منزل دستگیر کردند. بررسی ها نشان داد که زن میانسال در این منزل جان باخته و آنان با خودرو جسد او را به محل کشف منتقل و رها کرده اند. 

 

آتش سوزی در ساختمان 5 طبقه، 15 کارگر نجات یافتند

ساختمان 5طبقه در حال ساخت در مشهد طعمه حریق شد. این حادثه در ساعت 9:59 صبح روز پنج شنبه در خیابان حرعاملی 76 در حالی رخ داد که چند کارگر در محل مذکور مشغول به کار بودند که در همین هنگام گدازه های ناشی از جوشکاری روی لوله های پی وی سی ریخت و موجب آتش سوزی شد. با توجه به نزدیکی محل حادثه با ایستگاه آتش نشانی امدادگران به سرعت وارد عمل شدند و برای اطفای حریق اقدام کردند.سپس آنان 15 کارگر را که در طبقات بالا مشغول کار بودند، از طریق داربست ها به پایین انتقال دادند. بر اثر این آتش سوزی سقف طبقه اول تخریب شد.خبر دیگر این که در پی جوشکاری در یکی از مغازه های بازار امام رضا(ع) مشهد این مغازه طعمه حریق شد. این حادثه در ساعت 17:30 پنج شنبه رخ داد و به محض اطلاع از وقوع آن امدادگران ایستگاه 24 به محل حادثه اعزام شدند و در کمتر از 4 دقیقه آتش را مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

 

ماجرای بازداشت دزد خودروها در مشهد

یکی از دو برادری که با استفاده از یک خودرو پراید به اموال داخل خودروها در جاده قدیم قوچان دستبرد می زدند در مشهد دستگیر شد و تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری دیگر متهم فراری این پرونده ادامه دارد.
در پی اعلام 3 فقره سرقت اموال داخل خودروها در یک شب، ماموران کلانتری کاظم آباد تلاش گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند. به دستور جانشین کلانتری کاظم آباد گروه ویژه ای از ماموران ماموریت یافتند تا بررسی های خود را از محل های احتمالی فروش اموال مسروقه آغاز کنند. در حالی که تحقیقات ماموران در این باره ادامه داشت، خبر رسید که 2 برادر قصد فروش تعدادی باتری خودرو را در پنج شنبه بازار منطقه اکبرآباد دارند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعلام شده رفتند و راننده خودرو پراید را در حالی دستگیر کردند که از داخل خودرو وی 4 دستگاه باتری خودرو، 3 دستگاه ضبط و پخش، باند، لاستیک و تعدادی آچار و ابزار و غیره کشف شد. در همین هنگام سرنشین دیگر خودرو که برادر کوچک تر متهم دستگیر شده بود، با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت و وارد یک منزل مسکونی شد. در همین حال ماموران با کسب مجوز قضایی وارد این منزل شدند اما متهم از پشت بام به داخل باغ های اطراف پرید و متواری شد.

متهم 21 ساله که از ناحیه پا نیز معلولیت جزئی دارد، به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما وی گفت: سرقت ها را برادرم انجام می داد و من تنها با او همکاری می کردم و اموال را برای فروش می بردم.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =