روزنامه شرق نوشت:

دو کارگر میدان میوه و تره‌بار که دختری را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند، در بازجویی‌ها به جرم‌شان اعتراف کردند.
دختر جوانی شامگاه چهارشنبه، 23 آذر سراسیمه و مضطرب وارد کلانتری جوادیه تهران شد و به افسر نگهبان گفت توسط دو مرد مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر 29ساله که به شدت گریه می‌کرد درباره واقعه‌ای که برایش رخ داده بود، گفت: «من در شرکتی در خیابان ولیعصر کار می‌کنم و امروز بعدازظهر وقتی کارم تمام شد، به خیابان آمدم تا به خانه برگردم اما یک سارق به من حمله کرد و گوشی تلفن‌همراهم را از دستم قاپید. من هرچه دنبال آن سارق دویدم و جیغ و فریاد کردم، فایده‌ای نداشت و آن فرد فرار کرد. درحالی‌که به شدت ناراحت بودم، کنار خیابان ایستادم تا سوار تاکسی شوم. مسیرم را به یک پراید شخصی گفتم و راننده توقف کرد. یک مسافر مرد هم در صندلی جلو نشسته بود و من هم اعتماد کردم و سوار شدم. داخل ماشین به خاطر اتفاقی که برایم افتاده بود، شروع به گریه کردم. راننده وقتی این صحنه را دید، سر صحبت را باز کرد و من هم اتفاقی را که برایم رخ داده بود، شرح دادم.»
دختر 29ساله ادامه داد: «همان‌طور که مشغول صحبت بودیم، راننده از مسیر اصلی خارج شد و به یک خیابان فرعی پیچید. من به این کار او اعتراض کردم اما گفت به محض اینکه مسافر دیگرش را پیاده کند، دوباره به خیابان اصلی برمی‌گردد. به این ترتیب به راهش ادامه داد و ناگهان مردی که در صندلی کنار راننده نشسته بود، به صندلی عقب پرید. او چاقویی را از جیبش درآورد و زیر گلویم گذاشت و گفت اگر صدایم دربیاید من را می‌کشد. به شدت ترسیده بودم و تمام بدنم می‌لرزید. چاره‌ای غیر از سکوت نداشتم. آن مرد سرم را زیر صندلی فروبرد و چند دقیقه بعد وقتی پراید متوقف شد، دیدم کنار یک سوله میوه‌وتره‌بار هستیم. آن دو مرد من را به زور از ماشین پیاده کردند. من خیلی التماس کردم تا کاری با من نداشته باشند و رهایم کنند ولی توجهی به حرف‌هایم نداشتند و به طرز فجیعی به من تعرض و بعد دوباره به زور سوار پراید کردند و وقتی به بلوار فرهنگ رسیدیم، مرا از ماشین بیرون انداختند. من شوکه و وحشت‌زده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم برای همین تصمیم گرفتم به کلانتری بیایم و شکایت کنم.»
افسر نگهبان کلانتری بعد از شنیدن حرف‌های دختر جوان پرونده‌ای را تشکیل داد و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت، کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی موظف شدند تحقیقات‌شان را برای ردیابی و دستگیری متهمان آغاز کنند. آنها با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار داد، صبح روز سه‌شنبه هفته پیش توانستند پراید موردنظر را شناسایی و آن را متوقف کنند.
راننده 22ساله پراید که پیمان نام دارد، تحت بازجویی قرار گرفت و خودش را بی‌گناه خواند اما ادامه یافتن بازجویی‌ها سبب شد او به تعرض به دختر جوان اقرار و همدست 23ساله‌اش به نام نقی را معرفی کند. به این ترتیب، نفر دوم نیز به دام افتاد. این دو متهم که کارگر میوه و تره‌بار هستند، صبح روز چهارشنبه توسط دادیار پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند. آن دو بار دیگر همه چیز را انکار کردند اما وقتی با دختر جوان مواجه شدند، جرم‌شان را گردن گرفتند.
پیمان در اعترافاتش گفت: «آن روز وقتی کارمان در میدان تمام شد، تصمیم گرفتیم کمی با ماشین در شهر پرسه بزنیم. وقتی دختر جوانی را دیدیم که به تنهایی کنار خیابان ایستاده و منتظر تاکسی بود، او را سوار کردیم. آن دختر شروع به گریه کرد و سر صحبت باز شد همین مساله باعث شد وسوسه شویم و او را با کشاندن به محل کارمان مورد تعرض قرار بدهیم.»

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 87
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    آقا والا بلا ، اگه جایی‌ مثل همون طرح خانه عفاف وجود داشت ، این دو تا جانور بعد از این که کارشون تو میدون تموم شد به جای پرسه در شهر ، میرفتن اونجا . اینجوری هم زنان خیابانی از سطح شهر جمع میشدند ، هم اون دختر و امثال اون مورد تعرض واقع نمیشدن . این دیگه حساب دو دو تا ، چهارتا ‌ست .
    • یه مرد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      درود به شرفت.حرف حق زدی
    • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      40 76
      اين جور ادما اگه خانه عفاف هم باز شه به بهانه بي پولي راهه ديگه اي واسه تجاوز به ناموس مردم پيدا ميكنند
    • ستاره IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      27 3
      بشر برای رفع هر کدام از نیازهایی که دارد به وسیله ایی احتیاج دارد به عنوان مثال برای اینکه گرسنگی خود را از جایی سالم غذا تهیه می کند و هیچگاه کسی برای نبودن مکانی که بتواند غذا تهیه کند دست از خوردن و سیری نمی کشد حتی در بعضی مواقع شاهد هستیم که به دلیل نبودن امکانات مناسب جهت تهیه غذا اشخاص مواردی آلوده را استفاده کرده وبه بیماریهای مهلک دچار می شود و یا سایر موارد مشابه پس چطور ممکن است که برای رفع همچنین احتیاجی که در هیچ ایینی و دینی با آن مخالفتی نشده است مگر در هنگامی که راه درستی برای انجام در نظر گرفته نشود درست مثل استفاده از غذای آلوده برای رفع سیری مقابله کرد فکر نمی کنم داشتن یک مکان سالم به عنوان خانه عفاف برای حل اینگونه مسائل باعث مشکلی شود بلکه جلوگیری از عنواع مشکلات میکند
    • life IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      5 12
      ببینین خانه عفاف فایده ای نداره باید بسترسازی شه تا جوونا ازدواج کنن
  • مریم IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    202 9
    نتیجه اخلاقی دختر خانمها هیچ وقت جلوی هیچکس گریه نکنید در این جامعه آقایان با گریه شما هم تحریک می شوند!
    • آزادی زنان !!! US ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      90 2
      سلحشورم که گفته بود اگه زنی پیش مردا بخنده فا... است !!!
    • رضا1100 IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
      36 3
      مرسی مریم جان نظرت فوق العاده بود..آره دیگه تو جامعه ای که سن ازدواج داره سه رقمی میشه طبیعیه که آقایون با گریه خانوما هم تحریک میشن
  • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    150 1
    بخوابید که شهر در امن و امان است!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    55 42
    اگه واقعا قانونی تو مملکتع باشه نباید اینها رو محاکمه کرد, باید مستقیما تو ملا عام بدون محاکمه تا سر حد مرگ شکنجه کرد, باید با چاقو تیکه تیکشون کنن تو ملا عام تا درس عبرتی بشه واسه هر چی آدم لات و الواته, متاسفانه پلیس ما برخورد مناسبی با این افراد نمیکنه, باید به پلیس حق تیر بدن و هر کس رو که تو جیبش چاقو گذاشت یا تجاوز کرد به ناموس مردم وسط خیابون بدون محاکمه سوراخ سوراخ کنن, خواهش میکنم این دو نفر رو به شدت شکنجه بدن و بع تیکه تیکشون کنن, التماس میکنم که مسوولین این کارو بکنن.
    • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      50 13
      حالا دیگه جوگیر نشو . هر جرمی مجازات مخصوص خودشو داره . همین که ما متجاوز رو اعدام می کنیم تو دنیا مقام اول اعدام رو کسب کردیم . دیگه شکنجه پیشکش .
    • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
      12 3
      اوا شما هم کم نداری از متجاوزکارها ها!مراقب این افکارت باش!
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    طرح تاسيس خانه هاي عفاف رابه نظر سنجي بگذاريد تا مسئولين ازخواب غفلت بيدار شوندوهرروزه شاهد اينگونه حوادث ناگوارنباشيم
  • سه دژ IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    83 13
    ضمن تائید نظر قبلی، اگر قوه قضائیه شعبه ای مختص تجاوز به عنف تشکیل دهد و احکام متجاوزان به نوامیس را ظرف حداکثر یک هفته صادر و ظرف حداکثر دو هفته اعدام شوند، این جرائم بشدت کاهش خواهد یافت. اگر من بدانم امروز که تجاوز می کنم دو هفته دیگر بر بالای دار هستم غلط می کنم به دختر جوان تجاوز کنم. ولی وقتی تجاوز امروز، جوابی در سالهای بعد در پی داشته باشد دیگر جنبه بازدارندگی نخواهد داشت. از طرف دیگر جامعه ای درست کرده ایم با جوانهای عزب چه دختر و چه پسر، ای مسئولین، حرارت آتش جهنم را احساس نمی کنید؟شما هم در این تجاوزات شریک و سهیمید شک نکنید. در خانه اگر کس است یک حرف بس است
    • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      40 7
      دوست عزيز شما چيزي در مورد اون لحظه اي كه خون به مغز آدم نميرسه چيزي ميدوني ؟ يا راجع به جنون آني چيزي شنيدي ؟! اگه قرار بود كسي وقتي دچار اين حالات ميشه فكر كنه و به عاقبت كارش فكر كنه و حساب كنه ببينه اون چند دقيقه لذت صرف ميكنه به مجازات اعدام يا نه ! حرف شما درست بود و با اعدام كردن يكي درس عبرت ميشد براي بقيه ولي چرا بعد از اين همه اعدام روز به روز داره اين مسئله توي جامعه زياد ميشه ؟! فكر نمي كني راه حل ديگه اي رو بايد جستجو كرد ؟!!!!!!!
    • ستاره IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      11 1
      دوست عزیز بنده با نظر شما کاملا مخالف هستم اگر اینگونه بود امروزه روز هزاران نفر که به خاطر قتل اعدام می شوند باید درس عبرتی باشند که نیستند یا معتادانی که از عواقب کار خود مطلع بوده باز هم ....... پس نمی توان برای هرکاری راحت ترین راه یعنی سرکوب یا نابودی را انتخاب کرد صورت مسئله را پاک نکنید مسئله را با راهکاری مناسب حل کنید.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    50 3
    روز پبج شنبه در اهواز ماشین نیروی انتظامی به یک ماشین تحت تحقیب در جلوی بلوار دانشگاه چمران شلیک کرد و از بخت بد تیر به دانشجوی کنار بلوار خورد و از پای درامد و نمی دونم الان اون بنده خدا زنده هست یا نه ..من خودم شاهد عینی بودم .... نمی دونم جرا مجری امینت و قانون با مردم اینطوری برخورد می کنه و با مجرمان به این شکل .. لطفا" پیگیری کنید تا از صحت و سقم خبر با خبر شوید..ولی حداقل اینکه بی تفاوت از کنارش نگذرین و به مردم بگین که تو کشور چه خبره ؟
  • بهزاد IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    59 14
    از شما ها خواهش می کنم طرح خانه عفاف درست کنین تا جوانها نیازها جنسی برطرف شوند
  • بدون نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    51 6
    این چه وضعیت اسفباری است که در این مملکت وجود دارد باز هم بگیرند این دو تا جوان را اعدام کنید ببینید مردم می ترسند یا نه؟قطعا ترویج خشونت و خشکاندن عاطفه با اعدام در ملا عام جنایت را بیشتر خواهد کرد کاش جایی وجود داشت که این حیوان صفتان به جای تعرض به ناموس مردم خودشان را تخلیه میکردند تا شاهد این همه جنایت و فساد نباشیم کاش مسئولان این دخترک بیچاره را جای فرزند خود می پنداشتند و کاری میکردند تا این همه فساد را شاهد نبودیم کاش زمین دهان باز میکرد و میمردیم تا شاهد این جنایات حیوان صفتان نباشیم
    • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      20 28
      دوست می شود بگوید آن کسانی که باید در جایی که شما می گوید به این افراد سرویس بدهند آیا دخترکان معصوم نبوده اند؟؟ برای اشتغال آنان باید اگهی استخدام بدهید یا انکه کسانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند باید در آنجا مشغول کار شوند؟؟ بالاخره نیروی ورودی آنجا باید از طریقی تامین گردد می شود آن را روشن وشفاف بیان کنید؟؟ می گویید از زنان خیابانی فعلی استفاده کنیم؟؟ یا برویم در دبیرستان و از دختران بخواهیم آینده شغلی خویش را در این مکانها جستجو کنند؟؟ دوست عزیز طرح شما یعنی ادامه روند ایجاد زن خیابانی آن هم به طور رسمی
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    59 3
    بیچاره این خانم چه قد بد شانس بوده اون از دزدی کیفش اینم از
    • بدون نام IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
      7 1
      مجید جان دلبندم کیف نه موبایل!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    57 6
    انهایی که محله بد نام را بستند مرتکب خیانتی نا خواسته شدند ایا نباید برای مهار غرایض جنسی راهی پیدا کرد اخه جوانی که دستیابی به شغل براش ارزو شده میتونه ازدواج کنه ؟ با غرایض خدا دادی چه کنه ؟
  • حيران IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    44 4
    متاسفم براي همه كساني كه اين گونه مي خوان با خشونت شنيع مانع خشونت بشن. ما همين الان آمار بالايي در اعدام داريم. مگه مسببين حادثه خميني شهر و ... اعدام نشدن. چرا درس عبرتي براي اين ها نشد. چرا نمي خوايم به مشكلات جامعه به طور عمقي نگاه كنيم. آيا تو اين حوادثي كه پيش آمده شده ، شده از چند روان شناس و جامعه شناس بخوان كه مثلا به طور خاص اين دو مرد متجاوز مورد مشاوره و تحقيق قرار بدهند كه ببين چي شده كه با وجود حكم اعدام براي اين عمل تو ايران خيلي راحت به خودشون اجازه بدن كه به يك نفر تجاوز كنن؟ شماهايي هم كه در طرح اعفاف صحبت مي كنيد . اگه فكر مي كنين اين مشكلات با طرح هايي از اين دست حل مي شد چرا اين دو نفر به زنان خياباني مراجعه نكردند كه ديگه به جرم تجاوز دستگير نشن. ...
    • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      42 6
      خب زن خیابونی هم جرم تو ایران . اما خانه عفاف منظور با مجوز بودنشه که حتی مردی که از زنش هم راضی نیست سالی یکی دوبار سر بزنه و باعث نشه زندگیش خراب شه مثل محمد خانی و هزاران مرد دیگه .
  • حيران IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    45 24
    مگه خيلي از كشورها مكانهايي مشابه خانه عفاف ندارن؟ پس ديگه در اون كشورها تجاوز و آزار نداريم.؟
    • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      48 7
      مسلما همه جای دنیا ادمهای بیمار هستند.اما اگر جایی باشه برای امثال اینا که در انجا خود را تخلیه بکنند ،امکان این که در خیابان دختر مردم را بدزدند خیلی کمتر می شه
  • مسعود IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    84 11
    من هم کاملا با خانه عفاف موافقم هم از پرسه زدن لاتو لوتها راحت میشیم هم از دست زنان خیابانی هم از ایجاد ترافیک همچین آدمهایی هم از پرسه های جلوی مدرسه ها و هزارتا هم دیگه ....... توی این جامعه که زن گرفتن با کوله باری از بدبختی و بدهی همراهه اگه یکی تحریک بشه ، میشه یه گرگ مثل اینها پس اگه یه جایی باشه که بره خودشو تخلیه کنه همه در امان میمونن
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      40 8
      دوست عزیز میشه بفرمایید کسانی که باید توی این خانه های عفاف مشغول کار شوند را به چه صورت می خواهید مشغول کنید نکند آگهی استخدام منتشر می کنید؟!!
    • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      27 16
      آره . در نظر حضرت علی صیغه مستحبه و در نظر عمر حرام .
    • بدون نام NO ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      27 8
      راه این قضیه فقط آموزش است و بس هم به جوانان هم خانواده ها. در جواب اون کسی که میگه جامعه به فاضلاب نیاز داره باید خیلی بگم متاسفم که چنین افکار زشتی در جامعه هست که فکر کنیم یک عده زن محتاج و بی پناه تبدیل به فاضلاب من و جنابعالی بشند و من و تو عقده های روانی و جسمیمون رو در اونا خالی کنیم. حیا هم خوب چیزیه خودت دوست داشتی یه زن بودی و به عنوان فاضلاب عمل میکردی. و از اون مهمتر فرض کنید آقایود خودشونو تو فاضلاب خالی کنند خانوما چی؟ اون حق ندارند؟ بابا دست از این تفکرات جوگیرانه بردارید بنده در کشور نروژ زندگی می کنم به خدا در تمام این کشور یک مرکز قساد مثل خانه عقاق وجود نداره نمیدونم چرا بعضیها به گوش ملت مظلوم ایران همیشه وسوسه میخونند انگار کل دنیا مشغول اینکارا هستند و فقط ما جا موندیم
    • بدون نام CA ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      25 1
      دوست عزیز از نروژ ؛ شرایط اجتماعی و فرهنگی ایران و نروژ خیلی‌ با هم فرق داره . اونجا دختر و پسر از دوران مدرسه آزادانه با هم روابط جنسی‌ دارند ، مساله ای‌‌ به نام بکارت اصلا مطرح نیست . یه جوان تنها چیزی که براش معضل نیست همین مساله جنسیه ، چون همیشه یه شریک جنسی‌ داره .
    • بدون نام NO ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
      11 4
      دوست عزیز از کانادا من و شما حرفمون تقریبا یکیه پس باید یک راه حل فرهنگی نزدیک به فرهنگ خودمون پیدا کنیم نه این که فکر کنیم حالا با احداث چهار تا مرکز عفاف مشکل حل شده مساله آموزش اجتماعی در مورد ازدواج یا بازتر کردن روابط به صورت معقول هست.
  • بدون نام MY ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    33 9
    آقا یک فکری برای این مشکل کنید، اول براشون کلاس های روانشناسی بگذارید و از سیمای ملی بیشتر به جوانان آموزش دهید. بعد با این وجود اگر کسی مرتکب این جنایت شد اون طرف رو به حداکثر مجازات محکوم کنید.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    47 25
    آقای قضات دادگستری این دو نفر متجاوز را باید اعدام اعدام اعدام اعدام ....... کنید تا دیگر شاهد چنین جنایتی در جامع نباشیم .
    • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      23 5
      اگربا اعدام چيزي درست مي شود تا حالا اوضاع درست شده بود همانطور كه دوستمان گفت اين يك فوران آني است وامكان دارد براي هر جوان يپيش بياد بايد راه حل صحيح را انتخاب كرد تا چنين تعرضاتي در جامعه ريشه كن شود
  • ایمان IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    45 5
    آره داش... همه جا امن و امان است ...
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    14 58
    چرا دوربین در خیابان ها بیشتر نصب نمی کنید ؟ تا دروبین نباشد خلافکار ها دست از خلاف بر نمی دارند. امروز این رنگش بود و فردا یه رنگ دیگش.
    • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      26 5
      تو اسمت چیه دانشمند؟!!
  • مشاور IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    64 7
    بنده به عنوان یک مشاور و کارشناسی ارشد روانشناسی بر این عقیده ام که وقتی برای فوران انرژی طبیعی در بشر سوپاپ اطمینانی وجود نداشته باشد و از طرف جامعه و محیط بیرون فشار اخلاقی نیز بیش از اندازه باشد، نتیجه اش ارضای نیاز آنی می شود بدون توجه به عواقب و نتایج عمل انجام یافته. بنابراین از دید روانشناسی اگر به این مورد نگاه کنیم باید شرایط مناسب برای تخلیه انرژی را فراهم آوریم و این شرایط را به مثابه سوپاپ اطمینانی در نظر آوریم که از انفجار جلوگیری می کند.
    • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      11 21
      اگر تو مشاوری که وای بر ما! واسه دزد موبایل هم یه سوپاپ پیدا کن لطفا.مشکل نا امنی که نیست احتمالا؟
  • مهدیه IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    88 16
    من هم با خانه ی عفاف موافقم . هر خانه ای به فاضلاب نیاز داره و گرنه تو گند و کثافت از بین میره
    • حسین IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
      2 1
      بله بانظر شما موافقم کاملا درسته
  • م IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    96 16
    راه فقط تاسیس خانه عفاف هست و بس،البته برای کسانی که شرایط ازدواج ندارن و تحریک میشن.
    • میهن IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      23 17
      آخه آقا یا خانوم"م" بعدا خودت حاضر می شی مادر یا خواهر خودت کارمند یه همچین جایی باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای من داریم به کجاها می ریم................
    • رضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      23 6
      افرین! حالا یک راه حل هم واسه اون دزدی که موبایلشو دزدید پیدا کن.دوست عزیز مگه مثلا کشور سوئد خانه عفاف دارد؟ چرا انجا این وحشیگریها رخ نمیدهد؟ کمی واقع بین باشیم..
    • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      24 6
      این چه نام احمقانه ای است که روی این مکان گذاشته اند ... لغات را به گند نکشید ... از این به بعد به کسی بگوییم عفیف است معنی دیگری می دهد ... شاید آن موقع باید بگوییم (...) است تا معنیش پاکدامن باشد !...
  • elham IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    40 26
    خوشم میاد در مملکتی زندگی میکنیم که به مردها ااصلا وابدا خوش نمیگذره!!!اگه به نظرات دوستان نگاه کنید هیچکس در مورد آینده دختر بیگناهی که به لجن کشیده شد حرف نمیزنه همه دنبال راه حل برای آقایونی که ممکن است در آینده تحریک!!بشن میگردن!!واقعا براتون متاسفم که چقدر از خوی انسانی فاصله گرفتید
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    27 3
    این جور ادمها کسی چپ به ناموسشان نگاه کند می خواهند شکم یارو راپاره کنند درست نیست مرگ راادم برای همسایه بخواهد بنظرم اشد مجازات برای این دوتااشغال هم کمه باید این را وسط یک میدان ببندی تا یک شهر به رویشان تففففف بییندازند
  • گمنام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    26 5
    اگه خانه ی عفاف تاثیر داشت اون 2 نفر به جای دزدیدن یه دختر میرفتن سراغ همون زنای خیابونی که کنار خیابونا کم نیستن. پس باید دید چرا با وجود این زنا کنار خیابونا بازم اقدام به دزدیدن یه دختر کردن.ایراد کار جای دیگه است و اینقدر هم اساسیه که حالا حالا ها امیدی به درست شدنش نیست. خانه از پای بست ویران است.
  • زارع IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    26 2
    بايد فكري به حال جوانان كرد.تا جامعه به فساد كشيده نشه
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    21 41
    فقط اعدام،،قابل توجه کسانی که میگید اعدم حتی در غیر ملاء عام و در زندان ها ممنوع بشه با این حیوانات باید چه کار کرد،اگر واسه خانواده شما این اتفاق بیافته بازم میگید گناه داره یا میگید اعدام بشه،واسه شما مرگ برای همسایه خوبه وظالمی که به او ن ها ظلم کرده باید از مجازات عادلانه قصر در بره و اعدام نشه!
    • بدون نام GB ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
      30 2
      كاش ميشد به نظرت 100 تا راي منفي ميدادم ولي نميشه.ببين دوست من كساني كه ميگن اعدام غلط هست به خصوص در ملا عام به هيچ وجه موافق عمل فرد مجرم نيستند.بلي تجاوز زشت است وحشيانه است غير انساني است .اما اعدام هم همين طور .جرم شناسي و جامعه شناسي روانشناسي علومي هستند كه بايد از متخصصان اون ها كه كم هم نيستند بهره برد و البته استفاده از مجارات هاي انساني تر و در عين حال بازدارنده مثل حبس هاي طويل المدت بدون عفو اين ها راه كار هستند
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    38 13
    ببخشید یه سوال برای من پیش میاد و اون اینکه آیا غریزه جنسی فقط مخصوص آقایونه؟اگر جواب منفیه پس حتما راه حل تون برای ارضای غرایز خانم ها هم اینه که برن در همون خانه های عفاف پیشنهادی مشغول به کار شن نه؟ خوشم میاد که آقایون خوب بلدند از آب گل آلود ماهی بگیرن ...به جای این راه حل های ابلهانه یه کم اراده خودتون رو تقویت کنید بد نیست!
    • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
      3 1
      در ضمن نوشته هاتون نظر خوبی دادین
  • رضا110 IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    23 9
    تاسیس خانه عفاف که بیشتر شبیه به توهمه تا واقعیت ... ما زمانی که این حرف را می زنیم به این فکر نمی کنیم که خودمون هم خواهر و مدر و ناموس داریم فکر می کنیم همیشه افرادی هستند که این خانه عفاف را پر کنند و ما بریم سراغشون ...نه داداشم مرگ همیشه هم برای همسایه ها نیست
  • سعيد IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    43 0
    موضوع تجاوزهاي به عنف واقعا در كشور ما كلاف سر در گمي شده . به جايي رسيده ايم كه هم باز كردن خانه هاي عفاف و هم جلوگيري از تاسيس آنها داراي طرفداران زياديست . عده اي معتقدند تجاوز گران فوري بي قيد و شرط به اشد مجازات برسند و عده اي با توجه به مسائل اجتماعي از جمله مشكلات ازدواج معتقدند اينها مقصر نيستند . آيا براي ما كه ادعاي مديريت جهاني را داريم واقعا سخت است كه يك بررسي همه جانبه روي اين موضوع داشته باشيم؟ حقيقتا در اين مملكت روز به روز امنيت اجتماعي زنان كمتر و كمتر ميشود ريشه همه هم شهوات جوشان جواناني است كه نتوانسته اند ازدواج كنند . زمانيكه غليان كند ديگر هيچ چيزي را در نظر نميگيرند . تاسف خوردن تنها كاريست كه در اين مملكت سياست زده ميتوان كرد
  • يك ايراني IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    35 1
    ديگر در مورد اين نمونه تجاوزات اعدام و امثالهم تاثير گذار نيست صورت مسئله را نميتوان با اين صورت پاك كرد .
  • بدون نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    37 0
    در كشور اسلامي جاي تاسف دارد خدا به درد اين مردم برسد
  • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    62 1
    اصلا مگه چند درصد این موارد گزارش میشه؟ خیلی ها به خاطر آبروشون نمیان بگن.
    • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
      0 0
      اینو خوب اومدی من خودم یکی رو می شناسم که این اتفاق براش افتاد ولی آب از آب نجنبید به خاطر حفظ آبروش!!
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    18 15
    علی ی ی ی ی دایی ی ی ی
  • قره داغی0 فرهنگی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    51 4
    اقا یا خانم این غریزه جنسی رو خدا به همه موجودات داده باید مدیریت کرد اونی که میگه کی مخواد کارمند این خانه عفافها یا بهتر بگیم سامانکده بشه این جور آدمها چه خانم یا آقا تو جامعه ما کم نیستن. اگر این سامانکده ها اجرا شود حداقل مردم عادی در امان هستن . من الان کم خانمم دیر میاد خونه دلم هزار جا میره با اینکه یک خانواده مذهبی هستیم.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    35 4
    وقتی درخبر آنلاین میخونید که نیمی اززنان فا...زنان متاهل هستند پس مشکل ازجای دیگه است . زنهای خیابانی همه جا هستند.سرهرکوی وبرزن .مشتریهای خودشون رو هم دارند . ماشاا...آقایون هم امکاناتشو دارند ولب تشنه نمیمانند! اما اینکه زنی را بدزدید وبهمراهی دوستتان ....! کمی وحشی گری و کمی علاقه های کمونیستی اشتراکی دروجود مردم زیاد شده! مثل راهزانها زن را میدزدند!دوستان رو هم خبر میکنند به ضیافت!! بعد هم مینشینند درباره خانه اون کارو بکن ها صحبت میکنند!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    39 3
    یاد گرفتیم اگه موبایلمونو دزدیدن با هیچ نامردی حرف نزنیم!!
  • بدون نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    39 1
    جونای قدیم همه شهید شدن جونای امروز اینجوری بابا این چه نونیه که می خوریم
    • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      28 2
      مردانگي مُرد... لعنت به اين جووناي بي معرفت و لعنت به اين شرايطي كه اينجوري بي غيرت و بي مروتشون كرده...لعنت...
  • سپیده IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    14 27
    مثل اینک هحال مردم ما خرابه اونایی که با خانه عفاف موافقن یعنی با فاح... موافقن یعنی این از نظرشون شغله مثل خلبانی .کارگریو ... بابا آفزین به این ملت غیور و با غیرت خوبه یکی از این آدما بره اونجا و خواهر یا مادر خودش رو اونجا ببینه ببینم بازم میاد اینجا تز بده؟
    • هم وطن IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
      12 2
      بارها است که وقتی حرف خانه های عفاف پیش میاد اولین حرفی که مخصوصا مسوولین می زنند این است که :" ممکن است روزی مادر یا خواهر خودتون رو انجا ببیند" این مقایسه خیلی غلط است . مگر مثلا سیگار کشیدن در کشور ما آزاد است دلیل می شود که بترسم احتمالا مادر یا خواهرم یا هر کس دیگر سیگار بشکند. به هر کار و مکانی که مجوز داشته بشه دلیل آن این نیست که حتما همه خانواده ها در آن شرکت کنند بلکه کسانی که ناچارند و نیازمند و نمی توانند به آن رجوع می کنند. و اگر خانواده ای پاک باشد و نیازی هم به آن نداشت اجباری در استفاده آن نیست ولی برای بعضی ها شاید لازم باشه. نباید نوع نیاز کسی دلیل بر نیاز کس دیگری باشد. مثلا الان مجوز قلیان کشیدن را به قهوه خانه ها دادند آیا دلیل بر این می شود که پدر خود را درآنجا ببینم؟
  • یک معلم IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    15 23
    به نظر من یک خانم 29 باید بداند در این اشفته بازار سوار ماشین شخصی شدن کار درستی نیست واین عواقب جبران ناپذیر را دارد
    • یک کارمند زن IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
      2 3
      شما پای گود نشستی میگی لنگش کن؟ شما ساکن تهرانی؟ میدونی تو تهران تاکسی ها دنبال دربست هستند و ما نهایتا مجبوریم از شخصی استفاده کنیم؟ میدونید من چهل دقیقه تو میدون ونک می ایستم تا واسه رسالت ماشین گیرم بیاد، نه تاکسی ها، چون میدونم تاکسی ها نمیان، واسه شخصی..چه انتظاراتی دارید..
  • بدون نام KR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    44 3
    بی خودی حرف از نا امنی نزنید! کدوم نا امنی؟! ملیارد ملیارد پول و برلیان جا به جا می شه تو مملکت، کسی بهش نگاه چپ نمی کنه! حتما خانومه تحریک آمیز لباس پوشیده بوده. می گید نه، یه کم صبر کنید نتایج تحقیقات موشکافانه نیروی انتظامی منتشر بشه.
  • محسن IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    15 0
    براي حل هر مساله اي اول بايد صورت مساله را فهميد --- كس به زير دم خر خاري نهد ... عاقلي بايد كه خاري بر كند. و همين طور من فكر مي كنم هر كسي هم در اين مملكت صورت مساله را بفهمد دچار درد سر مي شود.ديگر به راه حلش نمي رسد.
  • شاهپور IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    28 1
    به شما برادرهاوخواهرهااین یادوری میکنم تمام راههارامسئولین فکرش کردن ولی به این نتیجه رسیدن که خودشان مثل مسائل دیگر به خواب بزنند
  • گمنام GB ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    41 9
    قبلا ميگفتن بدحجابي باعث تحريك آقايونه ، حالا خدا رو شكر گريه و زاري يه دختر بيچاره هم باعث تحريك اين حيوونا ميشه !!!
  • بدون نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    18 5
    از جمع بندی نظرات میتوان دریافت : 1-هیچکس دیگر امیدی به فراهم شدن شرایط ازدواج ندارد 2-هر کس فقط از یک زاویه به موضوع نگاه میکند درحالیکه باید همه جانبه نگاه کرد: -خانه های عفاف میتواند این موارد را کم کند احتیاجی هم به آگهی استخدام نیست مگر زنان خیابانی موجود در همین جامعه بزرگ نشده اند یا مگر قرار است کار در این مراکز فخر شمرده شود؟ -این افراد باید فوری و قاطعانه مجازات(اعدام) شوندهرچند اعدام خشونت را در جامعه بیشتر میکند. -به فکر درمان روحیه آن دختر و بقیه قربانیان نیز باید بود.همه میدانیم که بیگناه است ولی چند درصد از مردان ایرانی حاضر به ازدواج با او هستند؟کمی خود را جای او و خانواده اش بگذاریم(چشمها را باید شست) -تا کی باید هر کسی ماشین دارد(خوب یا بد) خود را مسافرکش جلوه دهد؟ ....
  • حامد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    26 1
    ای بابا این خبرم تو اینجا نوشته شد ماها هم نظرامونو دادیم.متاسف شدیم. یه عده موافق مجازات و یه عده مخالف ولی نکته تاسف بارتر اینجاست که اونی که ماهیانه میلونها تومان حقوق میگیره و شغلش اینه که این جنایات رو کمتر کنه وبررسی کنه.ککشم نمیگزه.
  • محمد DE ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    12 4
    مسجد که مقدس ترین جای ممکن هست و خانه خدا هست هم داراری یک دستشویی و فاضلاب است !!!! جامعه هم به این دستشویی نیاز دارد 90% جنایاتی که به نحوی به زنان و رابطه جنسی با آنها مربوط میشود به دلیل عدم تخلیه شهوت جوانانی هست که نمونه اش در بالا دیده میشود . شما نمیتونی بگی که من مثلا دستشویم گرفته ولی چون نداریم نمیشه بری بلاخره مجبور میشی یه جای وسط خیابان و پشت درخت کارت رو بکنی تا سبک بشی امیدوارم به این مسئله جوانان بیشتر اهمیت داده بشه زمانی که خانه عفاف وجود داشته باشه امثال این جوان ها به جای معتاد شدن و اراذل و اوباش بازی و پرسه زدن در خیابان و ایجاد تعرض و مزاحمت برای نوامیس مردم ، میرن و خودشونو راحت میکنن . امیدوارم نظرم منعکس بشه و سانسور نکنید با تشکر
  • محمد DE ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    32 8
    مسجد که مقدس ترین جای ممکن هست و خانه خدا هست هم داراری یک دستشویی و فاضلاب است !!!! جامعه هم به این دستشویی نیاز دارد 90% جنایاتی که به نحوی به زنان و رابطه جنسی با آنها مربوط میشود به دلیل عدم تخلیه شهوت جوانانی هست که نمونه اش در بالا دیده میشود . شما نمیتونی بگی که من مثلا دستشویم گرفته ولی چون نداریم نمیشه بری بلاخره مجبور میشی یه جای وسط خیابان و پشت درخت کارت رو بکنی تا سبک بشی امیدوارم به این مسئله جوانان بیشتر اهمیت داده بشه زمانی که خانه عفاف وجود داشته باشه امثال این جوان ها به جای معتاد شدن و اراذل و اوباش بازی و پرسه زدن در خیابان و ایجاد تعرض و مزاحمت برای نوامیس مردم ، میرن و خودشونو راحت میکنن . امیدوارم نظرم منعکس بشه و سانسور نکنید با تشکر
    • بدون نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      5 3
      دوست گرامی به جای ایجاد خانه عفاف بهتر است شرایط ازدواج برای جوانان تسهیل شود.
  • حامد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    12 1
    کاش دیگه از اینجور خبرها نشنویم ....... چی می شد یه جامعه پاکی داشتیم ....
  • زرتشت IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    11 2
    به نظر من تنها راه جلوگيري از اين فجايع پايين آوردن سن ازدواجه كه اون هم با شرايط اقتصادي مردم رابطه مستقيم داره=پول باشه شغل باشه=تا جوونا ازدواج كنن
  • لیلیت A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    4 0
    امیدوارم خبرانلاین این نظر را منتشر کند. من چپ نیستم بدبختی است که در این ممکلت هرجای می روی باید اول مرامت را بگویی اما دوست بی نام چرا بی خود به کمونیست ها اشتراکی بودن زن ها را نسبت می دهید چیزی که هیچ فکتی برای ان نیست. دیروز سرکلاس استاد نظر مارکس را از روی مانیفست درباره خانواده خواند درست است که مارکس معتقد است خانواده منشا ستم به زنان است اما درباره اشتراکی بودن زنان حرفی نمی زند بلکه این ادعایی را که به کمونیست ها نسبت داده می شود را رد می کند. امیدوارم منتشر کنید همکاران خبرانلاینی، به عنوان یک خبرنگار و کنشگر زنان وقتی نظرات را می خوانم غمگین می شوم ما کحا زندگی می کنیم؟ خانه عفاف یا شهرنو راه چاره نیست. دید ابزاری به زن ریشه بسیاری از مشکلاتی است که در این ایران داریم.
  • آذر CA ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
    5 5
    مشکل جامعه ما نگاه ایزاری به زن و عدم حمایت قانون از زنان است. وقتی مذهب و قانون در کشور ما زن را در حد کالای جنسی پایین می آورد و هرگونه حقی را از او سلب می کند، هرروز شاهد خشونت به شکلهای مختلف علیه زنان هستیم.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
    3 7
    اين مطلب آخري غلط است زيرا همانطور كه ميدانيد دوره زن سالاري است و مردها به زن زليلي معروف اند و براي همين است كه فرزندان جرعت ازدواج ندارند
  • محمد IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    5 3
    فقط اعدام در ملا عامه که باعث می شه آدم دور هر خلافی خط بکشه و واسه تامین هر نیازی از راه درستش اقدام کنه
  • مریم IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    3 1
    راه حل:اول باید وضعیت اقتصادکشوردرست بشه تاهمه افرادبه موقع وراحت ازدواج کنند .دوم :اموزش همگانی ودرست وعلمی به افرادجامعه درخصوص نیازجنسی توسط کارشناسان .سوم:ریشه یابی وعلل روانی تجاوز وراه حل برای جلوگیری از ان توسط متخصصان...برای کم شدن وبرطرف شدن مشکل نیاز به کارگروهی وتخصصی داریم