در ادامه نقل و انتقالات محسن خلیلی به صبای قم پیوسته و البته محسن بیاتی نیا هم از مس کرمان اخراج شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛مهرداد پولادی شب گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس توافقات اولیه خود با این باشگاه را انجام داد.بازیکن ملی پوش مس کرمان که هفته گذشته و به دلیل اختلافات موجود در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفته بود دیشب سر از این باشگاه درآورد.
البته پس از اینکه مسی ها متوجه پیشنهاد پرسپولیس به پولادی شدند قیمت او را به یک میلیارد تومان افزایش دادند تا این ملی پوش از مس جدا نشود.اما پولادی دیشب با پرسپولیسی ها مذاکره کرده است و شاید در روزهای آینده پیراهن این تیم را بر تن کند.
خبر دیگر اینکه وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و فعلی شاهین هم تمام کارهای خودش برای آمدن به تهران را انجام داه است و شاید فردا قرارداد خودش با تیم سایپا را ثبت کند.مجید صالح اصرار زیادی به آمدن وحید دارد و از مسئولان سایپا خواسته هر طور شده قرار داد این دروازه بان را ثبت کنند.

در قم هم مسئولان تیم صبا پس از جدایی رضا عنایتی از این تیم مذاکرات خود با محسن خلیلی را آغاز کردند و با مهاجم سابق پرسپولیس به توافق رسیدند.قرار داد خلیلی دو ساله است و او قطعا درنیم فصل در صبا توپ خواهد زد.
آخرین خبرهم که از مس کرمان است این است که میروسلاو بلاژویچ مهاج تیم خودش را از این تیم اخراج کرد.بلاژ به دلیل توهین هایی که بیاتی نیا در آخرین بازی مس در لیگ و پس از تعویض شدن کرده بود این تصمیم را گرفت هاست.
 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =