پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 23:07
+ A - شنبه 3 دی 1390 - 00:46:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

پرداخت معوقه مطالبات بازنشستگان بعد از آذر

جامعه > خانواده - صندوق بازنشستگی کشور زمان پرداخت معوقه مطالبات قانون خدمات کشوری بازنشستگان را مشخص کرد.

پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری مربوط به مهرسال 86 تامهر سال 87 بازنشستگان کشوری پس از واریز شدن حقوق آذر ماه انجام خواهد شد.
به گزارش خبرآنلاین،برای جلوگیری از تداخل سیستم های عملیاتی ومالی مقرر شد پس از واریز حقوق بازنشستگان کل کشور در برنامه ای جداگانه پرداخت مطالبات بازنشستگان مشمول آغاز شود.
که با توجه به تفکیک ومحاسبه صورت گرفته درباره مطالبات هریک از بازنشستگان، 830 هزار بازنشسته کشوری مشمول دریافت معوقات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری هستند و با استقرار وآماده شدن نرم افزار پرداخت مطالبات بازنشستگان اولین مرحله پرداخت انجام خواهد شد .
45232
 

مطالب مرتبط
نظرات 10
  • بدون نام شنبه 1 بهمن 1390 - 01:17:48
    15 0 پاسخ به این نظر
    سلام پس چی شد همش وعده میدین پس کو عمل ؟ ازآذر میندازین دی من مطمئنم دی هم تموم بشه پرداخت نمیشه . شاید بره تا دی سال دیگه هان ...... ؟! اگه ندارین یه سر بگین نداریم بدیم پس چرا مردمو سر میدونید ؟ ما همش به هوای پول که قرار پرداخت شه دل خودمونو صابون میزنیم . کف کرد دهنمون اینقد ازاین و اون پرسیدیم به نظرت این ماه پولو میدن ؟
    • خلیل نجفی سه شنبه 11 بهمن 1390 - 21:04:00
      7 0
      چرا وعده الکی به بازنشسته بدبخت میدهی هر زمان پول را واریز کردید اعلام نمایید که پرداخت کرده ای
  • ناشناس سه شنبه 18 بهمن 1390 - 18:30:42
    7 0 پاسخ به این نظر
    همیشه اعلام میکنین تو اخبار و رسانه ها که پرداخت معوقه ها تا آخر این ماه پرداخت میشه پس چی شد اگه ندارین بدین چرا اعلام میکنین چقدر وعده ی دروغ دیگه گوشمون از این حرفها پره دیشب گفتن تا آخر سال پرداخت میشه ببینیم این دفعه رو راست میگن
  • ناشناس پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 17:01:46
    7 0 پاسخ به این نظر
    آنقدر گفته شده معوقه ها پرداخت میشه که دیگی کسی باورنمیکنه،بهتراست صندوق محترم این پول رابرای هزینه کفن ودفن بازنشستگان بیچاره وبی پول پس انداز کند.
  • بینام سه شنبه 18 بهمن 1390 - 01:25:26
    6 0 پاسخ به این نظر
    دولت محترم به دلیل ذخیره کردن برای آخرت ما بازنشستگان از پرداخت آن معذوراست.خوش باشید پول به چه درد می خورد!!!!!!!!
  • ناشناس پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 01:37:16
    5 0 پاسخ به این نظر
    وعده پس از وعده .و ما بیچاره منتظر
  • سرور حریه جمعه 21 بهمن 1390 - 15:38:00
    2 0 پاسخ به این نظر
    با سلام تاریخ برداخت مطالبات اموزش و برورش؟ با تشکر
  • بدون نام دوشنبه 29 اسفند 1390 - 00:43:34
    0 0 پاسخ به این نظر
    امروز 28 اسفند هستش حتی 1 ریال هم نریختن. اخه تا کی این همه وعده دروغ؟ چرا بازنشسته ها رو عذاب میدین خسته شدیم اگه نمیدین بگین تکلیف مشخص کنید
  • دختر یک جانباز یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 - 18:21:28
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام.خیلی ازتون ممنونم.معوقه پدرم به حسابشان واریز شده.از همه ازادها و بازنشستگان عزیز خواهش میکنم که صبور باشند.دیرو زود دارد سوخت وسوز ندارد...با تشکر ازهمه مسولین محترم
  • اذر چهارشنبه 20 دی 1391 - 20:57:52
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام خواهرم مستمری بگیر پدرم است ایا معوقه ها تا اخر اسفند 91 پرداخت میشود.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.