اریک اشمیت ، رئیس اجرایی گوگل ، در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی خبر داد که گوگل در نظر دارد تبلت خودش را در نیمه اول سال 2012 وارد بازار کند.

Digitaltrends نوشت: با توجه به اینکه اشمیت به این روزنامه ایتالیایی گفته است که : ما در نظر داریم تا 6 ماه آینده تبلت خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار کنیم؛ به نظر می رسد که گوگل دیگر نمی خواهد به عنوان یک بازیگر حاشیه ای تنها تماشاگر عملکرد قوی اپل و آمازون در بازار تبلت ها باشد. او همچنین اضافه کرده است که ارائه این دستگاه مطمئنا به منزله یک رقابت بی رحمانه بین اپل و آندرویید گوگل خواهد بود.
اشمیت این عبارت را بیان کرده است که" ما به دنبال نتیجه ای هستیم که از گوگل ترنسلیت گرفته ایم". اگر بخواهیم در معنای این عبارت دقیق شویم به نظر می رسد گوگل ،برای ارائه این دستگاه با احتیاط فراوان جلو می رود .
با همه این احوال نظرات اشمیت بیانگر این مطلب است که در نیمه اول سال آینده کمپانی Mountain Viewدر نظر دارد با همکاری OEM (تولید کننده تجهیزات اورجینال) این دستگاه را تولید و در بازار تبلت ها وارد شود.
غول وب، گوگل، در حال حاضر در کنار سامسونگ بر روی سری جدید اسمارت فون هایی با نام نکسوز کار می کند و شاهد این مدعا عرضه گلکسی نکسوس با آندرویید 4 است . بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که این دو کمپانی با همکاری یکدیگر تبلت نکسوس را بازار عرضه کنند.
اگر گوگل با موتورولا هم ادغام شد شاید به این خاطر بوده که به دنبال شریک دیگری برای عرضه این تبلت بوده است؛ همانطور که در خبرهای هفته پیش آمده بود که ادغام این دو کمپانی با یک مزاحم روبه رو شده است.
اشمیت در مصاحبه خود با روزنامه ایتالیایی با تعریف و تمجید فراوان از استیو جابز او را" میکل آنژ زمان ما" نامید. او همچنین گفت که استیو جابز به خوبی قدرت انقلابی تبلت ها را فهمید و محصول جذابی به نام آی پاد خلق کرد.
در حالیکه بسیاری از کمپانی ها در تلاشند تا به نوعی وارد رقابت با تبلت اپل شوند ؛ مثل Kindle Fire آمازون که فروش خوبی هم داشت اما در مقایسه با اپل در سر دوم طیف قرار گرفت ، وارد میدان شدن گوگل می تواند بسیار جالب باشد!

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =