فارس نوشت:

نماینده مردم تهران گفت: انتخابات آتی مجلس باید با مشارکت بالا و قوی برگزار شود، باید بین اصولگرایان در شرایطی که اصلاح‌طلبان نباشند، رقابت وجود داشته باشد.اگر هم اصلاح طلبان شرکت کردند باید تصمیم جدیدی بگیریم.
روح‌الله حسینیان گفت: ما تلاش می‌کنیم تا شرایطی پیش بیاید که در صورت عدم حضور اصلاح‌طلبان، امکان انتخاب برای مردم راحت‌تر باشد. ما مدعی نیستیم که وکیل و یا قیّم مردم هستیم بلکه معتقدیم باید خود را در معرض رأی مردم قرار دهیم و هر کسی که بیشتر مورد اقبال مردم قرار گرفت، نماینده مردم شود.
وی گفت: اگر اصلاح‌طلبان سازماندهی شده در انتخابات نیایند، آیا این صحیح است یک گروه لیستی را ارائه کند و همه مردم موظف به تبعیت از این لیست باشند؟ این به نظر ما مصلحت نیست و حتماً باید رقابتی بین اصولگرایان در شرایطی که اصلاح‌طلبان نباشند، وجود داشته باشد.
به گفته حسینیان، ما اصلاً قبول نداریم انشقاق در جبهه اصولگرایی از استراتژی‌های دشمن برای انتخابات آتی باشد.
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینکه انتخابات آتی مجلس باید با مشارکت بالا و قوی برگزار شود، خاطرنشان کرد: اگر اصلاح‌طلبان به صورت سازماندهی شده در انتخابات حاضر شوند، تاکتیک جبهه پایداری چه خواهد بود، گفت: اگر این اتفاق بیفتد، باید بنشینیم و صحبت کنیم و تصمیمات جدیدتری اتخاذ کنیم. جبهه پایداری منتظر آرایش انتخابات آتی خواهد بود و در آینده بر مبنای نحوه آرایش انتخابات تصمیم‌گیری خواهد کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =