ایسنا نوشت:

منصور برزگر درباره حضور در کادرفنی تیم ملی ترکیه برای المپیک لندن گفت:« اخباري منتشر شده مبني بر اين كه هيات رييسه آن‌ها با تمام پيشنهادات من موافقت كرده و قرار است از اول فروردين مشغول شوم. البته هنوز براي همكاري تاييد نهايي خود را اعلام نكرده‌ام و تا قبل از فروردين به يكي ، دو مسابقه از جمله جام ياشار دوغو خواهم رفت.  من مسئوليت نتايج كشتي آزاد تركيه را براي المپيك لندن قبول نخواهم كرد و اگر همكاري ما نهايي شود ، براي المپيك تنها مشاوره مي‌دهم و بر كارشان نظارت مي‌كنم. اگر كار كنيم قراردادم با تركيه سه، چهار ساله بايد باشد تا مسئوليت نتايج تيمي را بر عهده گيرم كه چند سال رويش كار كرده باشم. »


برزگر همچنين گفت: « وضعيت فعلي كشتي آزاد تركيه همانند چند سال قبل جالب نيست. در حال حاضر مهره‌اي ندارند كه بخواهند براي مدال المپيك رويش 100 درصد حساب كنند. حتي رمضان شاهين كه در پكن قهرمان المپيك شد، در مسابقات كشوري در 74 كيلو به ميدان رفت و او هم شرايط سابق را ندارد. »


يكي از موفق ترين سرمربيان تاريخ كشتي آزاد ايران در پاسخ به اين سوال كه چرا با تيم‌هاي ملي ايران همكاري نمي‌كنيد؟ گفت:« اين را بايد از مسئولين بپرسيد. خارجي‌ها ما را قبول دارند، اما در اينجا وضعيت طور ديگري است. من ايراني هستم، اما كار كردن شرايط دارد. در اينجا چند سال با من بازي‌هاي زيادي شد كه همه هم مي‌دانند، اما فردي نيستم كه هر وقت خواستند من را بياورند و هر وقت هم خواستند كنار بگذارند. »

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاور IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    37 0
    برو داداش..برو دنبال یه لقمه نون!!!کسی به فکر گلها نیست!!!!!!
  • علی عباس خان IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    11 1
    پ ن پ شوخی شوخی؟...........!
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    22 2
    رئیس فدراسیون رو می گذارن کنار چه برسه به شما آقا برزگر .