«فعالیت‌های فراهنجار3» بسیاری از تماشاگران خود را ترساند، کلیپ زیر از واکنش بینندگان فیلم در سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم ساخته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، سومین فیلم مجموعه سینمایی ترسناک «فعالیت فراهنجار» در اولین هفته اکران در دنیا حدود 80 میلیون دلار فروخت و رکوردی جدید خلق کرد.
 
از طرفی این فیلم در هفته نخست نمایش در ایالات متحده و آمریکا 54 میلیون دلار به دست آورد و رکورد بیشترین فروش افتتاحیه یک فیلم ترسناک را جابجا کرد.
 
«فعالیت فراهنجار 3» با تنها پنج میلیون دلار پرهزینه‌ترین فیلم این مجموعه است. این فیلم پیش‌درآمد دو فیلم قبلی است. داستان در سال 1988 اتفاق می‌افتد و درباره کتی و کریستی دو خواهر جوان است که در خانه خود با موجودی نامرئی و ترسناک روبرو می‌شوند که حرکات آن توسط دوربین مدار بسته ثبت می‌شود.
 
اولین «فعالیت فراهنجار» درباره زوجی است که در خانه‌ای تسخیرشده زندگی می‌کردند. «فعالیت فراهنجار 2» درباره خانواده‌ای است که پس از اتفاقات عجیب در سراسر خانه دوربین‌های مداربسته کار می‌گذارند، اما متوجه می‌شوند اتفاقاتی که در خانه روی می‌دهد، اهریمنی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردند.
 
«فعالیت قراهنجار 3» در سطح جهانی به فروش 201 میلیون دلاری رسید. این سه فیلم پرسود درمجموع با بودجه هشت میلیون دلاری ساخته شده‌اند (بودجه فیلم اول 15 هزار دلار بود) و به فروش 571 میلیون دلاری رسیده‌اند.
 
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =